crapiecorn
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Een van de meest bekende portiers had er toch ook een.
http://www.youtube.com/watch?v=-PJFygYSwu4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een van de meest bekende portiers had er toch ook een.
Aangezien er hier veel beveiligers op het forum zitten vroeg ik me af hoeveel jullie er kennen met lang haar in een staart, netjes verzorgd.
Kwam afgelopen week bij het CWI. Na een aantal gesprekken en tests hadden ze besloten dat beveiliger echt iets voor mij is en wat bij mij past. Goed het is geen wereld baan maar je moet toch iets in de tijd van de crisis. Bovendien is het een richting waar bijna altijd werk in te vinden is en een nog steeds groeiende sector. Het zou om een werk/leer traject gaan en na de opleiding krijg je meteen een contract. Een andere optie was om als lasser te leren. Die optie hou ik nog wel open maar beveiliger spreekt mij dan toch meer aan dan de rest van mijn leven in een fabriek. Overigens heb ik er op de dag van vandaag enorm veel spijt van dat ik met mijn havo ben gestopt (terwijl ik zelfs vwo kon doen). Maar toen had ik geen zin om te leren en daar zie ik nu de consequenties van in. Enfin, het verleden is het verleden en ik zal naar de toekomst moeten kijken.
Woensdag had ik een gesprek met een vrouwtje van de detachering. Zij beslist wie er uiteindelijk met de opleiding mag starten. Best interessant allemaal en ik laat haar weten dat ik wel interesse heb. Zegt dat vrouwtje aan het eind van het gesprek, je zal wel je haren af moeten knippen. Als beveiliger is dit niet toegestaan. Tattoo's en piercings mogen ook niet. Dat van de tattoo's en piercings snap ik opzich allemaal wel maar als je je haar netjes in een staart hebt zitten zie ik het probleem er niet van in. Overigens had ze zelf ook lang haar, lekker hypocriet.
[/IMG]

probeer anders voor buschauffeur of agent.
Schijnt nog goed te verdienen!
in de arbeiderssector zal het serieus tegenvallen in deze tijd
of een opleiding in machine/onderhoud operator of een deftig arbeidersberoep zoals electricien, schilder-behanger, lasser kan je nu ook wel overwegen.. ondertussen wordt je opgeleid en kan de economie al wat herstellen en dan heb je een mooi baantje als er al weer terug meer kans is op werk.
Ik ben echt blij dat ik een maandje voor de crisis uitbrak terug ben beginnen studeren![]()
al moet ik wel eens beginnen mijn vakken bij te houden :')
owja vrachtwagenbestuurder verdient ook massa's maar in deze tijd is de kans klein dat je ergens aangenomen wordt en hele dagen zelfstandig langs de baan rijden moet wel bij je passen dan

Agent (dwz.. een normale functie, en dus niet telefoonbeantwoorder) wordt je ook niet zomaar. Ze staan niet te springen om ongeschoolde kneuzen.
Bij de politie mag je iig geen lang haar
Waar komt het fabeltje vandaan dat bouwvakkers en truckers bergen geld verdienen haha![]()

Wat walg ik toch van mensen zoals als jij die zichzelf zo "speciaal" voelen omdat ze hebben gestudeerd.