XXL Nutrition

Gewichtverliezen

Neymar123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
97kg
Hoi ik ben een man van 30 jaar en heb al jaren overgewicht ik weeg zo een 95kg en heb een lengte van 1,79 m
Hoe zou ik het beste kunnen beginnen met het aanpakken van mijn gewicht,ben jaren zwaar lazy geweest en heb het alleen maar lopen uitstellen ik weet dat ik het nu echt moet aanpakken en heb een paar tips nodig,TY

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

someone?

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

anyone?

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

some help?

Begin maar met de stickies te lezen, onderhoud uitrekenen, voedings- en trainingsschema maken.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi ik ben een man van 30 jaar en heb al jaren overgewicht ik weeg zo een 95kg en heb een lengte van 1,79 m
Hoe zou ik het beste kunnen beginnen met het aanpakken van mijn gewicht,ben jaren zwaar lazy geweest en heb het alleen maar lopen uitstellen ik weet dat ik het nu echt moet aanpakken en heb een paar tips nodig,TY

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

someone?

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

anyone?

---------- Toegevoegd om 23:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

some help?
really need some help

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Thanks men

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Begin maar met de stickies te lezen, onderhoud uitrekenen, voedings- en trainingsschema maken.

Super bedankt heb het er maar moeillijk mee

---------- Toegevoegd om 23:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

het is zwaar om zo te blijven leven heb wat discipline nodig,maar ben er bereid toe.

voor voedingsschema: www.myfitnesspal.com
Onderhoud uitrekenen, daarvoor ff in sticky's kijken of ff googlen, en dan 250-500kcal onder je onderhoud eten. 250 als je je niet teveel spiermassa kwijt wilt raken; groter tekort als je sneller wilt afvallen maar houdt er wel rekening mee dat je metabolisme vertraagt door een te groot tekort wat afvallen lastig kan maken.

voor voedingsschema: www.myfitnesspal.com
Onderhoud uitrekenen, daarvoor ff in sticky's kijken of ff googlen, en dan 250-500kcal onder je onderhoud eten. 250 als je je niet teveel spiermassa kwijt wilt raken; groter tekort als je sneller wilt afvallen maar houdt er wel rekening mee dat je metabolisme vertraagt door een te groot tekort wat afvallen lastig kan maken.

Thanks Vinnie dit is zeer nuttig.

het is zwaar om zo te blijven leven heb wat discipline nodig,maar ben er bereid toe.

Discipline begint bij jezelf en daar kan iemand anders je moeilijk met helpen. Lezen en lezen dus en het dan ook daadwerkelijk toepassen. Zonder steeds naar uitvluchten te zoeken.

Feed the muscle and burn the fat lezen!

intermittent fasting zou ook kunnen helpen met gewichtsverlies.

someone?

anyone?

some help?

Eerst maar eens beginnen met goed trainen.
Goede mix maken van intensieve cardio en krachttraining. En alle slechte voeding(suiker) en alcohol uit je voeding schrappen.
Dat zal al een mega verschil geven binnen enkele weken.

Iedereen super bedankt echt good dat mensen zo helpen,echt respect peepz

Ik denk dat de dicipliene vaak het grootste struikelblok is. Eten en trainen kun je leren. Je ziet hier best vaak vragen zoals “Ik wil echt vet graag afvallen, heb er alles er voor over”. Maar als ze dan het advies krijgen om de stickies te lezen gaan ze al op de plaat; geen tijd, te lastig, kan het niet sneller.

Burn the fat feed the muscle lezen is een goede tip. Dit boek gaat ook veel over het aspect wat tussen de oren zit. Als je echt wil doe je geen dieet maar verander je je leven.

stickies lezen is ook geen advies of antwoord natuurlijk. Dat is een reactie van mensen die zelf ook het antwoord niet weten en te lui zijn om het zelf te lezen of knap antwoord te geven.

Terug
Naar boven