MuscleMeat

gewoon een goede vetverbrander dat wil ik

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
hallo iedereen

volgende week ist weer zo ver de cut voor de zomer kan beginnen

mijn voeding en mijn trainig goed aanpassen en een goede vetverbrander hoort daar ook bij

ik wil gewoon weten van jullie welk merk er de beste vetverbrander leverd wand er zijn er toch zo veel wat is crap en wat is mijn geld waard ???

geef jullie ervaringen maar

thanks guy's

Ephedrine en caffeine caps nemen. Ephedrine is niet meer legaal verkrijgbaar, maar als je een beetje rondneust kan je het nog wel krijgen.

Laatst bewerkt:
Idd ephedrine moet je hebben.
Ik gebruik zelf originele stackers2 (25 mg ephedrine en 200 mg cafeine per capsule).

Worden niet meer geproduceerd maar als je een beetje googled kun je er nog wel aan komen:)

Een stackertje met efedra, gaat ook altijd wel goed :dance:

ephedrine, yohimbine en caffeine doet het altijd wel goed bij mij.

Denk dat je nu wel weet wat je te doen staat;)

nee wat dan ? :D

wal zal je eetschema zijn jere?

Nou zit ik me dus suf te Googlen en nog vind ik ze alleen efedrine vrij???

Help please, iemand die me een url wil mailen? (Uiteraard heb ik bergen Karma in de aanbieding :D )

Bedankt, ciao Arie

Aangezien ephedrine illegaal is zonder voorschrift geloof ik niet dat ik de link mag posten.

Check je mail :cool:

ArieWillem zei:
Nou zit ik me dus suf te Googlen en nog vind ik ze alleen efedrine vrij???

Help please, iemand die me een url wil mailen? (Uiteraard heb ik bergen Karma in de aanbieding :D )

Bedankt, ciao Arie

Komt u maar met die karma :D , zo veel als je maar wil :cool:

Ik heb ook nog wel een bergje karma en een lege email box.... ;)

iemand anders die nog karma wil pm me :D

ik wil ook wel wat karma weggeven!!

PM me aub, want vind zelf op internet ook niks!! Heb creditcard dus als ik een handige site gePMt krijg, zou ik erg dankbaar zijn!!

kan iemand mij ook die URL pmmen? heb zelf ook met ephedrine nodig... en is stackers 3 beter dan 2 om goed en snel af te vallen?

Ik geloof dat ik ook nog wel ergens een vrachtwagen met karma heb staan...... :D

Terug
Naar boven