XXL Nutrition

Gezicht verzorging

Bezoekers in dit topic

Adema zei:
De enige verzorging die mijn gezicht krijgt is de dagelijkse douche; heb geen last van acne etc.

God bless my ecto genes :D
**** jouw god, ik heb al jaren lang acné, niet veel, maar altijd wel wat. Nix ecto genes :(
 
Chanel Hydramax +
Chanel Systeme Eclat La Mousse
Chanel Allure Aftershave
 
ik heb eigenlijk nooit puisten gehad in mijn gezicht .

wel van die zwarte puntjes op mijn neus maar thats it.

de laatste tijd wel van die dikke puisten op mijn schouders en kont :o
 
ik gebruik alleen water om mn gezicht te wassen. Afgezien van een shitload moedervlekken ziet mn huid er prima egaal uit naar mijn mening (beetje bleekjes nog :D)
Van al die productjes heb ik niet zo knetter hoge pet op. Een goede voeding/leesgewoonten draagt veel meer bij aan de toestand van je huid dan een zalfje imo. (er zijn natuurlijk uitzonderingen)
Maar k heb zelf nooit heeel erg veel last gehad van puistjes. Iig niet mentaal.

edit: voor het scheren gebruik ik overigens wel zeep van de vergulde hand.
 
hangt er een beetje van af hoeveel geld je ervoor over hebt, er zijn hele dure spullen (zie: douglas, etc) die goed schijnen te werken, maar die zijn echt 50 pleuro per microtubetje.

heb zelf een tijdje scrub en face wash van nivea gebruikt, maar dat schiet er tegenwoordig tussenin.
 
Ik gebruik biotherme face wash for men (voor de vette huid) en dat is echt super relax, als je het gebruikt heb en je droogt je gezicht af, voelt het echt droog aan en dat is precies wat ik moet hebben:D Af en toe gebruik ik een maskertje gewoon om alles te zuiveren, af en toe wel is een puistje, verschrikkelijke dingen zijn het niet normaal:@ Maar dan doe ik gewoon benzoylperoxide 10% er op smeren en dan droogt die in 2 dagen uit en is hij weg, werkt ook prima, haal je gewoon bij de apotheek. En elke dag wat citroensap naar binnen tanken:P Haalt gifstoffen uit je lichaam. Wat ook helpt tegen acne is 50 tot 100 mg zink per dag.
 
TongPo zei:
Ik gebruik al jaren de face wash van Nivea for men en de intensieve creme van hetzelfde merk. Erg goed spul. 's Ochtends onder de douche gezicht wassen met die gel en daarna de creme erop (uiteraard na het afdrogen ;)) Veel fijner dan zeep imo.

200.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon te halen bij elke drogist of de grotere supermarkten.

Geen ervaring zelf mee maar dit moet erg goed spul zijn.
Kost een paar knaken maar voor de moderne spierbundel met babyface is het onontbeerlijk :D
 
Plens koud water en dat is het dan. Al die chemische cremes reageert mijn huid niet goed op.
 
DBC01 zei:
Geen ervaring zelf mee maar dit moet erg goed spul zijn.
Kost een paar knaken maar voor de moderne spierbundel met babyface is het onontbeerlijk :D
als je dit al duur vindt, raad ik je aan eens de parfumerie te bezoeken. zirh, biotherm, dat soort stuff, en dan het prijskaartje :D
 
jorasho zei:
als je dit al duur vindt, raad ik je aan eens de parfumerie te bezoeken. zirh, biotherm, dat soort stuff, en dan het prijskaartje :D
Ja, idd Nivea is echt goedkoop gewoon.
 
De echte metrocoïtusuals maken zich kenbaar :rolleyes:
Gewoon met zeep wassen ?
 
Metal^militia zei:
De echte metrocoïtusuals maken zich kenbaar :rolleyes:
Gewoon met zeep wassen ?

Niks mis mee toch?

Door gewone zeep gaat je huid juist extra vet aanmaken..

Bedankt voor alle reacties bro's ;) zal van de week ff die nivea halen, tenzij iemand me kan overtuigen voor iets anders :D
 
MonsterStrength zei:
Bende homo's (insert: flauw BB grapje ...) :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:stupid: :stupid: :stupid: !!!!!!!!
 
Oh ja natuurlijk, de stierennekken, de échte manneh, met penzuh zo dik dat ze hun eigen pielemans alleen in de spiegel kunnen zien, die vrouwen niet meer van boven kunnen benaderen want de dame bezijkt onder het gewicht van de Humane Mestkever.

Doet me denken aan die reclame over anti-roken:

Maar ik rook niet! :D:D:D
 
DBC01 zei:
Oh ja natuurlijk, de stierennekken, de échte manneh, met penzuh zo dik dat ze hun eigen pielemans alleen in de spiegel kunnen zien, die vrouwen niet meer van boven kunnen benaderen want de dame bezijkt onder het gewicht van de Humane Mestkever.

Doet me denken aan die reclame over anti-roken:

Maar ik rook niet! :D:D:D

:lol:

Maarum, laten we het nu weer even ontopic houden, shall we, gentlemen (en powerlifters) :D?
 
DBC01 zei:
Oh ja natuurlijk, de stierennekken, de échte manneh, met penzuh zo dik dat ze hun eigen pielemans alleen in de spiegel kunnen zien, die vrouwen niet meer van boven kunnen benaderen want de dame bezijkt onder het gewicht van de Humane Mestkever.

Doet me denken aan die reclame over anti-roken:

Maar ik rook niet! :D:D:D

Liever een stierennek, een echte man, met een pens zo dik dat ik mijn eigen pielemans alleen in da spiegel kan zien, dat ik MonsterGirl niet meer van boven kan benaderen ...

... dan een Chemical junky, een drama queen, met ogen zo blind van ouderdom dat je jezelf niet meer in de spiegel ziet, en zo oud dat zelfs Hertje je pielemans niet meer recht krijgt!

BIATCH :D;)

Make peace, not war :cool:;)
 
Het is "Make Love , Not War" Driessemans.....

"on topic"
En ik gebruik "Kruidvat Gezichtslotion" om mijn gezicht te reinigen. En benzoylperoxide als het mij te erg wordt.
 
Azrael zei:
En benzoylperoxide als het mij te erg wordt.

Dat is dus zo'n beetje het slechtste wat je kunt doen. Moet je die shit eens voor de grap op een oud t-shirt smeren.
 
MonsterStrength zei:
Make peace, not war :cool:;)

..Zegt onze boardrellert die zelf menig vuurtje aansteekt en die, wanneer het hem zelf teveel wordt, liever 5 -puntjes tegelijk uitdeelt om z'n frustratie de baas te zijn dan het als een echte mod op te lossen. :rolleyes:

It ain't easy baby! ;) :thumbs:
 
Back
Naar boven