MuscleMeat

Gezocht: Kandidaten voor nieuw klusprogramma

Verbouwen

Novice
Waardering
0
GEZOCHT: KANDIDATEN VOOR NIEUW KLUSPROGRAMMA!

Voor een groot, nieuw klusprogramma voor NET5 zijn wij op zoek naar stellen met een eigen huis dat toe is aan een grondige make-over. In ons programma helpen wij de koppels om van een opknapper een droomhuis te maken, helemaal voor niets!

Dus hebben jullie je vergist in de kosten van de renovatie of hadden jullie tot nu toe geen tijd om te verbouwen? Kun je de schrootjes en jaren 70 tegels niet meer aanzien en verlang je ernaar om je huis eindelijk een nieuwe look te geven? Meld je dan aan!

In samenwerking met een professioneel klusteam gaan jullie deze zomer aan de slag!

Interesse om mee te doen? Of wil je meer informatie?
Mail naar: verbouwen@skyhightv.nl

Succes ermee, hoe kwam je op dit forum ???

Wat als je nog geen huis hebt?

Ik heb wel een huis dat niet afgebouwd is, omdat ik schulden heb, maar geen vrouw.

1411683962232.jpg

en een groter werkblad en grotere koelkast a.u.b1!!

• Topic Starter Topic Starter
Succes ermee, hoe kwam je op dit forum ???

Zou leuk zijn toch, een gespierd koppel in ons programma. Prettig om naar te kijken ook! :-)

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Klopt helemaal!

Jij denkt dat iedereen hier gespierd is?

De helft lift niet eens...

Dit forum stikt natuurlijk ook van de gespierde koppels.

Ik wil best 2 weken met Adil hokken als ik er een gratis huis voor krijg.

Zou leuk zijn toch, een gespierd koppel in ons programma. Prettig om naar te kijken ook! :-)

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Klopt helemaal!

Kunnen jullie voor een medicijnkast zorgen? Hebben we hier wel baat bij. Liefst met een dubbele bodem o.i.d. waar onze goederen van daxtrio in kunnen worden verstopt.

Weer een klusprogramma, verzin eens wat nieuws man.

net 5 no thanks jeff

Terug
Naar boven