MuscleMeat

GH tegen opkomend knie blessure ?

rikke

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
8%
hallo

ik heb de laatste weken zo'n 4-5 meer en meer last aan mijn kniepees vooraan vooral met het squatten :(
nu ben ik aan het denken om GH te gaan gebruiken om mijn kniepees te verstreken zodat die steken verdwijnen
omdat GH de pezen sterker maakt vandaar.
dus zou dat een goede oplossing zijn???

grtz....

hallo

ik heb de laatste weken zo'n 4-5 meer en meer last aan mijn kniepees vooraan vooral met het squatten :(
nu ben ik aan het denken om GH te gaan gebruiken om mijn kniepees te verstreken zodat die steken verdwijnen

grtz....

Wat is de oorzaak van de "last"?

Gaat niet werken.
Ga je quads foam rollen voor de been training. Daarnaast opletten dat je knieën niet naar binnen vallen tijdens de squat en dat je het gewicht goed over je voeten verdeelt

hallo

grtz....
Jij gelooft ook nog in Sinterklaas.

Kansloos

hahaha!

Ik heb mijn pink gestoten, iemand GH?

"Ik ben geen natty meer want ik heb GH gebruikt om mijn pezen te versterken"
uwotm8

Als je bijvoorbeeld doet boksen of voetballen en AS/epo gebruikt is het wel verstandig om GH ernaast te zetten om je pezen te versterken en blessures te voorkomen maar dat duurt maanden en maanden en heeft voor jou geen voordelen nu

Wat dacht je van de boel ontlasten? Schijnt best goed te werken, zou dan sneller herstellen. Maar kan zijn dat dit bro science is.

hallo

grtz....
Je techniek is waarschijnlijk niet de juiste tijdens het squatte. Beter ga je naar een goede fysiotherapeut om weer even bij nul te beginnen en de foute techniek af te leren.

Je techniek is waarschijnlijk niet de juiste tijdens het squatte. Beter ga je naar een goede fysiotherapeut om weer even bij nul te beginnen en de foute techniek af te leren.

Zeurt mijn vriendin dus ook altijd over. Zeg haar altijd dat ze het meteen goed moet doen en geen half werk moet leveren. Als ze zich dan schaamt met een nieuwe oefening wijs ik altijd om me heen in de sportschool en zeg ik wat ze allemaal fout doen :p priceless

Terug
Naar boven