XXL Nutrition

Godfather 3

Peiling Peiling Godfather deel 3...

• ...was fucking vet

Stemmen: 6 31,6%
  • ...ging wel

Stemmen: 10 52,6%
  • ...viel ik van in slaap, schroot

Stemmen: 1 5,3%
  • .... (anders, namelijk)

Stemmen: 2 10,5%

• Totaal stemmers
    19

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
Naar aanleiding van die thread over mafia films,

wie hier vind The Godfather deel 3 niet slaapverwekkend?

ik heb em 1 keer gekeken en moet me nog steeds een keer er toe zetten om hem nog is te bekijken. maar nee.. ik vond deel 3 'the sissy part' te lame voor woorden..

er stond ook in die thread dat iemand deel IV wil gaan maken, ik zeg NIET DOEN nu is de reeks voor 66,blabla% geniaal, als 4 ook tegenvalt dan istie nog maar voor 50% boeiend.

niet gezien

• Topic Starter Topic Starter
k*t, ik wist dat ik een optie vergat :roflol:

De hele godfather serie is natuurlijk niet vol actie,special effect en dergelijke,dat is ook niet de bedoeling van de film.

Iemand die niet van maffia houd zal de serie ook geen reet aan vinden,saai,veel gepraat.

Deel 3 is idd het mindere deel.

Op zich is de film echt wel prima. Maar het is imo qua sfeer enzo niet ver vergelijken met de 1e 2 delen. Ging wel...

Deel 1 is gewoon beste.

niks van de dochter van coppola maakt er een 8/10 van

vond hem minder, zou hem nog is moeten bekijken is lang geleden
heb enkel nog maar deel 1 in men colectie dvd's

deel 1 en 2 vond ik beter

Niet te vergelijken met delen 1 en 2. Nochthans een hele aardige film die natuurlijk sterk leunt op zijn jongere broertjes.

Meesterwerk; nee. Goede film; ja. Toegevoegde waarde (als trilogie); ja.

Eindeloze kritiek op dit deel, iedereen is het er over eens dat de eerste 2 delen beter waren, maar wees blij dat je nog een toegift krijgt.

Niet te vergelijken met delen 1 en 2. Nochthans een hele aardige film die natuurlijk sterk leunt op zijn jongere broertjes.

Eindeloze kritiek op dit deel, iedereen is het er over eens dat de eerste 2 delen beter waren, maar wees blij dat je nog een toegift krijgt.

Niks meer aan toe te voegen :thumb:

• Topic Starter Topic Starter

een toegift, okee

maar hij is gewoonweg boring.. eerst istie de toffe dude, en dan wildie opeens sissy worden met zen geloof enzo... maar goed, ik zal me proberen er toe te zetten em nog een keer te kijken a.s.a.p.

Terug
Naar boven