christG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ziet er prima uit allemaal, het zal leuk zijn als toevoeging, maar blijf van mening dat ook al weetje welke oefening het meest effectief is , dat het altijd verschilt per persoon. En dat je dus niet door studie kan aantonen welke oefening effectief is voor jouw.
Keep up the good work![]()
Misschien tip voor als je de onderarm gaat doen:
Bij extensie en flexie van de hand kan je het accent wat verleggen door je hand ook wat richting pink/duim te bewegen.![]()

Heb een jaartje voor fysio gestudeerd... Maar ben gestopt.heej
super dat je meedekt.
onderarmen zullen ook nog wel aan bod komen, maar als 1 van de laatste.
maar ik vraag mij af.....kun jij anatomisch gezien of via een EMG studie bewijzen dat dat zo is?
want daar is dit topic juist voor....om te onzerzoeken wat nu waar is en wat niet

rnbflavour, je bent een monster-kerel, met dit soort info worden we 2 keer zo groot als Marcus en Coleman!
Bedankt!
![]()
![]()

Heb een jaartje voor fysio gestudeerd... Maar ben gestopt.![]()

Ik weet niet of dit ook iets is voor dit topic:
[Link niet meer beschikbaar]

als het je gewoon gaat om spiergroepen en afbeeldingen kan ik je wel helpen, heb een hele cursus vol tekeningetjes van die rotspieren. Mogelijks dezelfde cursus als Samu want is dezelfde prof.

Standing one-leg calf raises - 79
Standing two-leg calf raises - 68
ik heb zelf het boek van frederic delvier KRACHTTRAINING de anatomische benadering is een mooi boek. mischien ken je het wel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
de plaatjes zijn een beetje klein maar hij zet alle namen bij de spiergroepen en goede uitleg hoe je de oefening moet doen
ja die ken ik ja is al wat over gezegd hier.
ik vind dat boek niet 100% geloofwaardig en ik mis bepaalde info
Ga hier maar even kijken misschien leer je er iets van....en ga eens serieus trainen....
Frederic Delavier - Discussion Message Board Forum