AndroidHealthClinic

Goed artikel over Referendum: in 5 minuutjes gelezen.

Rob Oudkerk in Sp!ts, woensdag 1 juni 2005

dit zegt genoeg over een hoerelopende leugendraak die belastinggeld heeft gebruikt voor zaken waarvoor ik hem nu liever aan een strop zie.

Ajuu en zwaai zwaai zeg ik bij voorbaat al over dit PvdA-tuig! Natuurlijk weer appels met peren vergelijkend zoals een grondwet en een huwelijk. Meneer Oudkerk schaart zich weer bij zijn 'vrienjes' en is pro-leugenaar van het ergste soort.

Een reden te meer om tegen te stemmen.

flippodud zei:
1. heb je al je nederlandse gw gelezen? ik dacht het niet. ALLE grondwetten zijn onleesbaar voor de moderne mens.

Ja, gisteravond nog. Een heel overzichtelijk document van 2 a 3 A4'tjes.

[Link niet meer beschikbaar]

Was de EU-grondwet maar zo kort en bondig !

Dus jij hebt besloten dat ik, omdat ik NEE stem te dom/extremistisch/kortzichtig/onvoldoende_ingelicht/bevooroordeeld om "pap" te zeggen, ben.
Ok bedankt dan weet ik in welk hoekje ik hoor.
Dit bedoel ik dus, omdat ik NEE stem, wordt ik veroordeeld tot ik weet niet wat. (onterecht want ik heb die grondwet helemaal gelezen)
Heb jij ooit gehoord dat er iemand veroordeeld werd, omdat ie JA stemt. Dat is nu het verschil.

Oudkerk liegt want hij gaat naar de h**ren en hij is zelf een extremist ik meende toch echt dat hij het was met zn uitspraak K*tmarokkanen!
Typisch gevalletje van links lullen rechts vullen!

• Topic Starter Topic Starter
Jordees zei:
dit zegt genoeg over een hoerelopende leugendraak die belastinggeld heeft gebruikt voor zaken waarvoor ik hem nu liever aan een strop zie.
Ja, dat zal hem zijn hele leven blijven achtervolgen :D

Maar dat hij dat heeft gedaan heeft niets te maken met dit artikel.

Je baseert je mening op iets wat los staat van het onderwerp.

flippodud zei:
inderdaad de meeste neen-stemmers zijn idd te dom/extremistisch/kortzichtig/onvoldoende_ingelicht/bevooroordeeld om "pap" te zeggen

Die economie-theorie van jou is ook nergens op gebaseerd.

Maargoed, ik ben in principe VOOR Europa maar wij kregen dus alleen maar campagnes van "wil je dat dit beter wordt? wil je dat dat beter wordt? Dan ben je voor!"

Daar trapt niemand in (goh?). Ik wil de voor- en nadelen op een rijtje kunnen zetten. Maar ze weten zelf niet wat eruit komt. Tegenstemmers zeiden dat Artis (dierentuin) dicht zou moeten omdat die subsidie krijgt en die in Londen niet. Wat hoorde ik op TV van een voorstander? "Dat weten we nog niet. Daar is nog geen duidelijkheid over."
Ja dan weet je dus nooit wat je in huis haalt bij JA.

En ook dat je je asielbeleid uit handen geeft. Op zich zou je je er nog in kunnen vinden dat er 1 beleid komt maar er staat nergens hoe die kanslozen (geen verwijt, is gewoon zo) straks verdeeld gaan worden. Of dat wel eerlijk gebeurt.

En deze 'grondwet' gaat dan niet over de euro maar toen is er ook gesjoemeld (te laag ingestapt waardoor de prijzen omhoog schoten). Dus mensen denken: het kan nu wel weer geen zuivere koffie zijn.

Vergeet niet dat wij altijd harde klappen op hebben mogen vangen als het om Europa gaat. Wij hadden lange tijd de helft van alle asielzoekers van wat dld binnenhaalde in ons al drukke land, wij betalen 4X zoveel als de Engelsen voor de EU per burger en 2X zoveel als de nummer 2 Zweden. Bovendien hebben wij 10X minder te zeggen dan Frankrijk terwijl we maar 4X kleiner zijn.

Teveel onzekerheden, ze kunnen me wat ik heb net dus tegen gestemd. Eer ze met de concrete voor- en nadelen komen wil ik er nog wel 's over denken.

Tot die tijd stort de wereld heus niet in en blijft alles gewoon bij het oude. En verbeteringen kunnen altijd nog.

Vince zei:
Kijk mensen, ik vind het ten eerste kortzichtig om nee te stemmen omdat de grondwet er sowieso TOCH zal komen. Maar omdat er in jullie eigen landje de laatste tijd a-politiek zijn om interne redenen (en daar hebben jullie reden toe) trekken jullie dit door naar EUROPA! PAF, waarom niet, heel Europa lekker er in meesleuren.
En daarbij, niet dat ik zoveel kennis heb over de grondwet maar ik weet wel de basisprincipes. Ik durf er dan ook 100 kilo whey op zetten dat 99,5% hier nog nooit een kijkje gaan nemen is op http://www.grondweteuropa.nl/

Neem aub eens de moeite. Uit peiling blijkt intussen dat de Vlaming heel wat minder kortzichtig is.

En ja, ik verval ook in schenen stampen maar met reden.

Als NL nee zegt komt 'ie er niet.

In NL wordt er veel meer tegen het verdrag zelf gestemd (wat de interiewbureau's hebben onderzocht met vragen "waarom") dan in Frankrijk waar ze als ik het goed in de kranten lees boos zijn op Chirac en de dalende koopdracht etc.

JFS zei:
Als NL nee zegt komt 'ie er niet.

In NL wordt er veel meer tegen het verdrag zelf gestemd (wat de interiewbureau's hebben onderzocht met vragen "waarom") dan in Frankrijk waar ze als ik het goed in de kranten lees boos zijn op Chirac en de dalende koopdracht etc.

neen stemmen is enkel uitstel, geen afstel.

en hetgeen ik verkondig van die economie heb ik niet van mezelf, maar wel van een prof beleidseconomie. maar zal em ff doorgeven dat hij, en vele anderen, zich op niets baseren.

Als 1 land het niet ratificeert gaat het niet door is de afspraak. En mocht het wel door gaan dan niet in dat ene land.

De link economie-grondwet is wat ver gezocht en berust op veronderstellingen. Zwitserland zit helemaal niet in de EU en die hebben 40% meer koopkracht dan wij. Ook Noorwegen draait goed. Wij als open handelsnatie in de EU draaien klote.

wees gerust dat ze nog eens rond de tafel zullen zitten als er te veel landen niet mee doen. en de link grondwet is helemaal niet vergezocht, het is de hoofdreden waarvoor ze heel europa aan het verenigen zijn.

en ja mss doen noorwegen en zwitserland het goed, maar ik ken nix van hun beleid dus zwijg ik daar over. hoewel ik wel zeker weet dat zwitserland veel geld binnen krijgt van hun bankwezen en toerisme, en had noorwegen niet nogal wat olievelden? (kan zijn dat ik mis ben, maar er is daar zeker één of andere skandinavisch land dat geniet van natuurlijke rijkdommen)

trouwens, als jullie de gw niet goedkeuren raken jullie geïsoleerd in europa. dan zullen jullie nog minder te zeggen hebben in de eu. en reken maar niet dat jullie steun zullen krijgen van frankrijk, chirac zit nu al zoete broodjes te bakken met schroeder dat het wel in orde zal komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven