flippodud
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Vince zei:
idd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vince zei:
flippodud zei:1. heb je al je nederlandse gw gelezen? ik dacht het niet. ALLE grondwetten zijn onleesbaar voor de moderne mens.
Dus jij hebt besloten dat ik, omdat ik NEE stem te dom/extremistisch/kortzichtig/onvoldoende_ingelicht/bevooroordeeld om "pap" te zeggen, ben.
Ok bedankt dan weet ik in welk hoekje ik hoor.
Dit bedoel ik dus, omdat ik NEE stem, wordt ik veroordeeld tot ik weet niet wat. (onterecht want ik heb die grondwet helemaal gelezen)
Heb jij ooit gehoord dat er iemand veroordeeld werd, omdat ie JA stemt. Dat is nu het verschil.
Jordees zei:dit zegt genoeg over een hoerelopende leugendraak die belastinggeld heeft gebruikt voor zaken waarvoor ik hem nu liever aan een strop zie.

Ja, dat zal hem zijn hele leven blijven achtervolgenJordees zei:dit zegt genoeg over een hoerelopende leugendraak die belastinggeld heeft gebruikt voor zaken waarvoor ik hem nu liever aan een strop zie.
flippodud zei:inderdaad de meeste neen-stemmers zijn idd te dom/extremistisch/kortzichtig/onvoldoende_ingelicht/bevooroordeeld om "pap" te zeggen
Vince zei:Kijk mensen, ik vind het ten eerste kortzichtig om nee te stemmen omdat de grondwet er sowieso TOCH zal komen. Maar omdat er in jullie eigen landje de laatste tijd a-politiek zijn om interne redenen (en daar hebben jullie reden toe) trekken jullie dit door naar EUROPA! PAF, waarom niet, heel Europa lekker er in meesleuren.
En daarbij, niet dat ik zoveel kennis heb over de grondwet maar ik weet wel de basisprincipes. Ik durf er dan ook 100 kilo whey op zetten dat 99,5% hier nog nooit een kijkje gaan nemen is op http://www.grondweteuropa.nl/
Neem aub eens de moeite. Uit peiling blijkt intussen dat de Vlaming heel wat minder kortzichtig is.
En ja, ik verval ook in schenen stampen maar met reden.
JFS zei:Als NL nee zegt komt 'ie er niet.
In NL wordt er veel meer tegen het verdrag zelf gestemd (wat de interiewbureau's hebben onderzocht met vragen "waarom") dan in Frankrijk waar ze als ik het goed in de kranten lees boos zijn op Chirac en de dalende koopdracht etc.