XXL Nutrition

Goed gehandeld?

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Dit weekend tijdens het uitgaan was er een kerel die tegen de hele zaal ruzie aan het zoeken was. Na een tijdje kwam hij ook "stoer" doen tegen mij. Beetje duwen en dreigen enzo, je kent het wel.
Ook kwam hij zo heel dicht met zijn gezicht naar mijn gezicht toe, dus gaf ik hem een klein kusje op zn mond en noemde hem vervolgens een homo, waarop de hele zaal begon te lachen. Hij probeerde me te slaan maar ik kon het ontwijken en toen werd hij buitengegooid door de buitenwippers.

Heb ik het goed aangepakt?

Nee denk het niet, je had hem moeten proberen te tongen..

Ik vond je kusje wel lekker hoor :)

Duidelijk!
Als de zaal begint te lachen ga je af als een gieter.

Top actie imho

ga trainen ecto

Hele zaal begon jullie homo's uit te lachen ja, mensen kunnen toch nooit horen dat je hem homo noemt? En nee je hebt als een homo gehandeld:)

Wat een homo (me nohomo)

zoek je naar een beetje bevestiging van je gevoelens hier?

goed gedaan hoor knul :thumbs:

de volgende moet hem een knuffel geven en stiekem aan zn oor likken :) als hij woest word blijf je hem lief knuffelen

megusta

Zowiezo als er iemand duwt moet je direct slaan anders heb je het zitten als hij eerst slaat, en nooit laten dichtkomen.

Hier heb je geluk gehad, maar moest hij iets meer hersenen hebben zou jij het waarschijnlijk niet ontweken kunnen hebben, waardoor je nu thuis lag met verband rond je hoofd.

Ben trots op je zoon.

Groetjes

Dat schiet je nu pas te binnen..?

Als iemand met jou e-stats mij probeert te kussen zou ik rennen voor mijn sterretje.

niemand gelooft je angelus, jij hebt geen vrienden en gaat niet uit.

Zowiezo als er iemand duwt moet je direct slaan anders heb je het zitten als hij eerst slaat, en nooit laten dichtkomen.

Hier heb je geluk gehad, maar moest hij iets meer hersenen hebben zou jij het waarschijnlijk niet ontweken kunnen hebben, waardoor je nu thuis lag met verband rond je hoofd.

Ja cool hoor rambo, als je elke keer dat je een duwtje krijgt gaat slaan kun je altijd wel gaan vechten.

Ja cool hoor rambo, als je elke keer dat je een duwtje krijgt gaat slaan kun je altijd wel gaan vechten.

Als iemand met zn hoofd tegen mijn hoofd gaat staan krijgt ie toch een pak slaag hoor, en dat gebeurd echt niet regelmatig.

Dit weekend tijdens het uitgaan was er een kerel die tegen de hele zaal ruzie aan het zoeken was. Na een tijdje kwam hij ook "stoer" doen tegen mij. Beetje duwen en dreigen enzo, je kent het wel.
Ook kwam hij zo heel dicht met zijn gezicht naar mijn gezicht toe, dus gaf ik hem een klein kusje op zn mond en noemde hem vervolgens een homo, waarop de hele zaal begon te lachen. Hij probeerde me te slaan maar ik kon het ontwijken en toen werd hij buitengegooid door de buitenwippers.

Heb ik het goed aangepakt?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uhh... twijfel je nog steeds over je geaardheid?

Nee serieus, ik had hem laten tandjes tuffen..

Als iemand met zn hoofd tegen mijn hoofd gaat staan krijgt ie toch een pak slaag hoor, en dat gebeurd echt niet regelmatig.

Ik denk dat ik in deze ook een kopstoot had gegeven, als de dreiging te groot wordt dan gaat bij mij defence mode aan en is het bam. Gelukkig maak ik dergelijke situatie zelden tot nooit mee.

Ik vin het gay.

Ik denk dat ik in deze ook een kopstoot had gegeven, als de dreiging te groot wordt dan gaat bij mij defence mode aan en is het bam. Gelukkig maak ik dergelijke situatie zelden tot nooit mee.
ja precies gewoon een goeie kopstoot had ik hem gegeven vol op zn neus!

Beetje een Cartman situatie.
Hij laat Butters hem ppen en noemt hem homo.
Sorry, maar je bent een fag.

Terug
Naar boven