AndroidHealthClinic

Goed land voor trainingsvakantie?

Suiker Muren

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
2m03
Ik zoek een plek waar ik echt ongestoord m'n gang kan gaan met trainen, dieet, aas, etc.

Het liefst een warme en zonnige plaats met een gym en strand in de buurt en moet niet al te duur zijn.

Tot nu toe heb ik de spaanse kust in gedachte of griekenland. AAS ben ik van plan zelf mee te nemen (een gedeelte wordt gepost vanuit UK) dus ben niet per se afhankelijk van apotheken daar.

Thailand is the place to be. Alles verkrijgbaar wat je maar wilt, en goedkoop.

En na de training een heerlijke massage door een Thaise dame :bj:.

'dame'

• Topic Starter Topic Starter
zat meer te denken aan EU maar thailand is ook niet verkeerd. hoe makkelijk is het om gear naar thailand mee te nemen in je koffer en hoe groot is de kans dat je pakketje daadwerkelijk aankomt in thailand mocht je wat bestellen van buitenaf?

van alles dat ik heb gelezen is thailand duur en vol met fakes/underdosed

Waarom meenemen als je daar alles kan krijgen wat je maar wil?

Thailand heeft ook wel veel dem' sugar walls.

kan dat in NL dan niet?

Thailand, Phuket, Rawai Beach . Lekker rustig relax en veel muaythai camps in de buurt.

IK ga voor tweede keer dit jaar naar Thailand en kan het je inderdaad echt aanraden. Ook het eten is vers en spotgoedkoop vooral als je in Chiang Mai zit en goed hotel/guesthouse rond de 10/20€
Als je vragen hebt kan je me ook wel pmen

Hehe 1000 euro betalen om in Thailand je gear iets goedkoper te kunnen halen en te kunnen trainen, good thinking. :P

Californie, Muscle Beach

Terug
Naar boven