XXL Nutrition

Goede BB-school te Breda

Ophidian87

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in Breda. De healthclub waar ik nu zit vind ik niks meer. Er wordt nauwelijks serieus aan krachttraining gedaan. Mensen kijken je raar aan als je een deathlift doet.:S. Dus tijd voor wat anders. Bij welke sportschool vind je een goede BB spirit?
Grtz,

Hoi,
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in Breda. De healthclub waar ik nu zit vind ik niks meer. Er wordt nauwelijks serieus aan krachttraining gedaan. Mensen kijken je raar aan als je een deadlift doet.:S. Dus tijd voor wat anders. Bij welke sportschool vind je een goede BB spirit?
Grtz,

MOOI! die zoek ik ook in breda? Waar zat je? ik ben beginner dus echt hardcore hoeft het (nog) niet maar deadliften enzo wil ik wel. En de prijs moet wel tedoen zijn ik hoor het wel:):p;)

bodyline, is de enige hardcore in breda, het pelikaan heeft ook wel een mooie kracht plek,maar body line zitten alle knallers enzo kan je effe google hebben een site

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je antwoord. Had het eigenlijk wel een beetje verwacht. dus denk dat dat me volgende trainings stekkie word. hopelijk zijn ze niet heel duur ofzo.
grtz

je moet er iets voor over hebben he ...

jahzkr moet je er wat voor over hebben. bloed, zweet, tranen en een grote maag. maar als student heb ik een redelijk beperkt budget. als ik kijk wat ik alleen al aan eten kwijt ben. toch maar ff wat meer lenen bij de ibgroep dan haha. ik kijk nog ff verder maar tot nu toe is bodyline mijn eerste keus.
grtz.

oja, ik neem aan dat de mensen die reageerde uit ervaring spreken en dus bij bodyline trainen?. geheh:D

ik wel...rij er vanuit willebrord naar toe. heb alle gyms in roosendaal en willebrord en etten leur gezien. Bodyline is mijn nummer 1 gym. ik krijg een zoontje en zal vanaf mei bij mij in een klein verotte gym trainen gezien de kosten van het reizen en vooral ook de tijd die er in gaat zitten. bodyline is ver uit de beste en goede mensen ook.

oh is 40 per maand of 400 per jaar. geen inschijf of pasgeld. eerste x betaal je gewoon 2 maanden als je per maand wil. als je stopt mag je dan de volgende maand aftrainen dus die 40 zie je dan weer terug. is alleen zodat je dan minimaal 2 maanden traint. er trainen een aantal wedstrijdjongens en ook een paar PL beesten waarvan 1 er nogal uit springt.ken ze naam niet. verder loopt opa walter (mr.universe er ook vaak)

tnx voor de info, klinkt idd als een bb tempeltje.

ga binnen kort ook eens trainen, is alleen te ver om voor vast naar toe te gaan

Wat een k*t site van bodyline, niet echt goede reclame...

Bodyline is inderdaad een hardcore gym, dumbbells tot geloof ik 65kg
En trainen veel sterke gasten ja, onderandere nog Evert Kreuze!
Eindigde aantal maanden geleden in een wedstrijd nog 2e, waar Jarno Hams 1e was!
Ik train zelf bij Pelikaan! Ik zit ook een beetje op de drempel om naar body-line te gaan als ik echt verder wil nu. Maar het interesseert mij niks wat andere mensen denken! Als ik flink aan het trainen ben kreun ik heel de tent bij elkaar, hardcore trainen is echt los gaan!

Body Line, zit die boven/naast de harense smit? Toevallig door de straat (belcrumweg) gereden vanmiddag, maar kon het niet ontdekken..

harensesmit zit namelijk op belcrumweg 58-60 en body line op nr 58

Of ben ik blind :D?

Laatst bewerkt:
Volgends mij zit het erboven, ingang is wel gewoon op de begane grond dacht ik.

Heb er ook aangedacht om daar te trainen, dacht toen dat de openingstijdens niet zo gunstig waren. Maar omdat ik tegenwoordig voor al dat soort info i-net gebruik en de site zo bagger is, ben ik er nooit voor een proeftraining geweest. Wist trouwens ook niet dat het hardcore was.

het zit idd boven de harendse smidt. de ingang is op de begane grond rechts naast de harendse smid. hardcore is het zeker.

Mja ik zou er heen willen gaan voor Krav Maga.. En daarnaast gewoon trainen uiteraard.. We zullen het zien ;) Wacht nog even op reactie via de mail van de krav maga docent.

Terug
Naar boven