XXL Nutrition

Goede BB-school te Breda

Ophidian87

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in Breda. De healthclub waar ik nu zit vind ik niks meer. Er wordt nauwelijks serieus aan krachttraining gedaan. Mensen kijken je raar aan als je een deathlift doet.:S. Dus tijd voor wat anders. Bij welke sportschool vind je een goede BB spirit?
Grtz,

Hoi,
Ik ben op zoek naar een goede sportschool in Breda. De healthclub waar ik nu zit vind ik niks meer. Er wordt nauwelijks serieus aan krachttraining gedaan. Mensen kijken je raar aan als je een deadlift doet.:S. Dus tijd voor wat anders. Bij welke sportschool vind je een goede BB spirit?
Grtz,

MOOI! die zoek ik ook in breda? Waar zat je? ik ben beginner dus echt hardcore hoeft het (nog) niet maar deadliften enzo wil ik wel. En de prijs moet wel tedoen zijn ik hoor het wel:):p;)

bodyline, is de enige hardcore in breda, het pelikaan heeft ook wel een mooie kracht plek,maar body line zitten alle knallers enzo kan je effe google hebben een site

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je antwoord. Had het eigenlijk wel een beetje verwacht. dus denk dat dat me volgende trainings stekkie word. hopelijk zijn ze niet heel duur ofzo.
grtz

je moet er iets voor over hebben he ...

jahzkr moet je er wat voor over hebben. bloed, zweet, tranen en een grote maag. maar als student heb ik een redelijk beperkt budget. als ik kijk wat ik alleen al aan eten kwijt ben. toch maar ff wat meer lenen bij de ibgroep dan haha. ik kijk nog ff verder maar tot nu toe is bodyline mijn eerste keus.
grtz.

oja, ik neem aan dat de mensen die reageerde uit ervaring spreken en dus bij bodyline trainen?. geheh:D