MuscleMeat

Goede Gym in Heerenveen of omstreken

LegallyBlond

Novice
Waardering
0
Hoi, weet iemand een goede basic gym in Heerenveen of hier vlakbij?
Dus niet zo'n Technogym Health en Wellness Centre, maar gewoon ijzer ;o)
Ik krijg geen contact op het telefoonnummer van Thor's Gym, bestaat die niet meer?

Thnx

Alleen leeuwarden, dus als je het niet erg vindt om te reizen :D

Ik krijg geen contact op het telefoonnummer van Thor's Gym, bestaat die niet meer?

Thnx

Thor's gym bestaat niet meer!
Volgens mij heet het nu Bulava en wat ik zo weet en heb gehoord is het 1 groot AS(o)hok.
Ik ken een aantal jongens die er trainen en zij kregen gelijk AS aangeboden 1 van die knakkers is er op ingegaan die andere gasten trainen nu ergens anders.
En Bulava zit midden tussen de coffeeshops e.d volgens mij wandelen sommige figuren tijdens hun rust even de shop in.
Wazige gasten daar;)
Er zijn nog zat gyms in Heerenveen, maar wat zoek je precies?
De enige 2 die ik ken waar ik sowieso niet naar toe zijn Balans ( health ) die zit nu in sportstad en de gym van Hans Frugte a.k.a tattoo studio a.k.a kickboksschool a.k.a freefightschool a.k.a nagelstudio.
Respect voor zn kickboks en freefight gebeuren, maar de rest is 6x niks.

Trouwens je rept over Technogym wellness, maar bij Thor's/Bulava staat toch ook van alles van Technogym? :D

Laatst bewerkt:
hoi en welkom trouwens:)

idd het is maar wat je zoekt.

qua apparatuur is het bij hans frugte niet veel, wel heel erg basic, maar weinig kracht apparatuur, ik heb daar ook gekickbokst ( dat is wel top, kickboksles van hans). En ze hebben een paar cardio app.

verder heb je volgens mij 2 commerciële scholen: balans en in motion welness. in motion welness is echt commercieel, maar hier heb je genoeg aan kracht -en cardio apparatuur. hier heb ik ook voor lange tijd getraind.

en er is volgens mij nog een kleine gym achter de koemarkt (naam ben ik vergeten) ik weet niet wat ze daar aan apparatuur hebben, maar je kan er ook kickboksen en die gym is wel vrij hardcore. er lopen daar meer beesten rond dan bij de gemiddelde sportschool in heerenveen.

In motion is de grootste van Heerenveen las ik in de krant.
En volgens een kennis op msn die er traint word je lekker met rust gelaten tijdens de training en kun je lekker je gang gaan.
En gebruik van de sauna en zonnebank is all-in evenals het gebruik van drankjes vertelde hij mij net.
Voor mij persoonlijk hoeft een gym maar aan een paar eisen te voldoen en dat is degelijk apparatuur en uitgebreider dan mijn vorige gym plus de oefeningen die ik graag mag doen en het gezanik van een "instructeur" die je verbied te deadliften hoef ik niet.
Ik denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen bij dat Wellness gebeuren ondanks commercieel bepaalde oefeningen en vrijheid zijn voor mij belangrijker.

In motion is de grootste van Heerenveen las ik in de krant.
En volgens een kennis op msn die er traint word je lekker met rust gelaten tijdens de training en kun je lekker je gang gaan.
En gebruik van de sauna en zonnebank is all-in evenals het gebruik van drankjes vertelde hij mij net.

dat is zo, maar dat merk je ook wel aan wat je per maand aan lidmaatschap moet betalen. o ja, ook nog handig om te weten als je bij welness gaat trainen; als je voor 17.00 of 18.00 uur gaat trainen, ben je iets goedkoper uit dan als je na deze tijd gaat trainen. (een bepaald systeem die zij hanteren, vraag mij niet waarom)

wel irritant trouwens; van die gassies die net komen kijken en denken dat ze de shit zijn, tja dat krijg je als je commercieel bent.:rolleyes:

dat is zo, maar dat merk je ook wel aan wat je per maand aan lidmaatschap moet betalen. o ja, ook nog handig om te weten als je bij welness gaat trainen; als je voor 17.00 of 18.00 uur gaat trainen, ben je iets goedkoper uit dan als je na deze tijd gaat trainen. (een bepaald systeem die zij hanteren, vraag mij niet waarom)

wel irritant trouwens; van die gassies die net komen kijken en denken dat ze de shit zijn, tja dat krijg je als je commercieel bent.:rolleyes:

Ik ben een ster in het negeren van mensen ik kom er om te trainen en als ik gezelligheid wil ga ik wel naar een kroeg;)

Thnx

naast discotheek Bachus zit er wel één, veel voor benen, dat wel.. maar de rest is bagger.. (materieel gezien)

dumbelss zijn oke.. maar losse schijven zijn niet zo veel soeps daar

• Topic Starter Topic Starter
Ach, ik wil gewoon lekker trainen, waar een leuke gezellige sfeer hangt onderling, niet te groot en het liefst gewoon met basic apparatuur, zoals een standaard sportschool hoort te zijn :p
Maar, oude Thor's ( Bulava ??? ) is niet veel dus?
Jammer, want wat ik op de site las van Thor's leek dat me nu juist wel een leuke sportschool :cool:

En, bedankt voor de reacties! :D

Ach, ik wil gewoon lekker trainen, waar een leuke gezellige sfeer hangt onderling, niet te groot en het liefst gewoon met basic apparatuur, zoals een standaard sportschool hoort te zijn :p
Maar, oude Thor's ( Bulava ??? ) is niet veel dus?
Jammer, want wat ik op de site las van Thor's leek dat me nu juist wel een leuke sportschool :cool:

En, bedankt voor de reacties! :D

Thor's heeft in 2 jaar tijd 3 eigenaren gehad.
Ze zitten op een totaal verkeerde plek want begin volgend jaar beginnen ze met de bouw van een..... weet ik veel wat, maar het halve centrum ligt straks op zn kop.
Enkele zaken gaan verkassen vanwege inkomstenderving en wat ik heb begrepen gaat de discotheek naar het pand van Super de Boer.
Het schijnt één grote bende te worden aan de Gedempte Molenwijk.

dus voormalig heaven gaat verhuizen, nu club dna toch??

Ik trainde eerst ook bij Thors maar nadat Theo eruit is gegaan ben ik ook vertrokken. Nu zit ik dus bij In Motion. dumbbells gaan niet echt zwaar maar daar komt binnenkort verandering in. Ik blijf doorzeuren:D .
Ze gaan nu btw. tot 30kg. Voor de rest kun je alles wel trainen daar. Alleen de leg press is een cheap apparaat en er ontbreekt een hackSQ. Maar voor de rest is het redelijk oke.

Ik Trainde ook bij bulava.
Je kon er prima trainen, dat AS verhaal is denk ik een beetje opgeblazen het was gewoon hardcore.
Er was genoeg los materiaal en de dumbbells gingen ook wel vrij hoog. Alles wat je nodig had was er al stonden er teveel apparaten in een te kleine ruimte waar bijna niemand gebruik van maakte.
Ik schrijf in de verleden tijd omdat bulava wel met een andere drugs veel genegeheid heeft, De zaak is nu gesloten omdat er boven op zolder 250 wietplanten stonden.
Jammer want je kon er prima trainen.

Ik Trainde ook bij bulava.
Je kon er prima trainen, dat AS verhaal is denk ik een beetje opgeblazen het was gewoon hardcore.
Er was genoeg los materiaal en de dumbbells gingen ook wel vrij hoog. Alles wat je nodig had was er al stonden er teveel apparaten in een te kleine ruimte waar bijna niemand gebruik van maakte.
Ik schrijf in de verleden tijd omdat bulava wel met een andere drugs veel genegeheid heeft, De zaak is nu gesloten omdat er boven op zolder 250 wietplanten stonden.
Jammer want je kon er prima trainen.

Ik heb het van jongens die er kwamen trainen zoals ik al eerder zei.
Bulava is nu BTW weer open vraag mij echter niet voor hoelang.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan, grappig, want toen ik langs ging om info te vragen stond net de politie voor de deur, hahahahaha
Nou ja, dan probeer ik het nog wel een keertje....
Wat ze zelf uitspoken moeten hun weten, als ik maar lekker kan trainen :p

Thnx all of you ;)

Terug
Naar boven