Fitness Seller

Goede Gym in Heerenveen of omstreken

Thor's gym bestaat niet meer!
Volgens mij heet het nu Bulava en wat ik zo weet en heb gehoord is het 1 groot AS(o)hok.
Ik ken een aantal jongens die er trainen en zij kregen gelijk AS aangeboden 1 van die knakkers is er op ingegaan die andere gasten trainen nu ergens anders.
En Bulava zit midden tussen de coffeeshops e.d volgens mij wandelen sommige figuren tijdens hun rust even de shop in.
Wazige gasten daar;)
Er zijn nog zat gyms in Heerenveen, maar wat zoek je precies?
De enige 2 die ik ken waar ik sowieso niet naar toe zijn Balans ( health ) die zit nu in sportstad en de gym van Hans Frugte a.k.a tattoo studio a.k.a kickboksschool a.k.a freefightschool a.k.a nagelstudio.
Respect voor zn kickboks en freefight gebeuren, maar de rest is 6x niks.

Trouwens je rept over Technogym wellness, maar bij Thor's/Bulava staat toch ook van alles van Technogym? :D

eerst zelf maar eens kijken voordat je iets afkraakt "ik hoorde dit en dat"
bulava was prima gym

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, waar iedereen nu traint..... :cool:
Wellness vind ik niets aan om te trainen.... heb ik vorig jaar al even getrained... dus tja, zo blijft er aan "echte" sportscholen niet veel over hier denk ik :p

Neej inderdaad erg jammer.
Heb jij al een sportschool gevonden Legally?

Nee.....nog niets leuks gevonden, heb ook een spinningfiets thuis, dus ben nu thuis ook lekker bezig :p

Maar...... iemand suggesties, buiten Wellness in M. dan :p
En dan wel een echte gym, niet zo'n welnessplace :cool:

Ik verhuis binnenkort naar Heerenveen, dus ben al aan het rondneuzen geweest op internet naar sportscholen, daar is het volgende lijstje uitgerold:
Gymnasion
Abe Lenstra boulevard 27
8448 JA Heerenveen
Tel. 0513 621444

FidNuZ (Lijkt me erg BrEeZaH! :rolleyes: )
De opslach 5
8448 GV Heerenveen
Tel. 0513-841784

Balans Sport- & Lifestyle Center
It Hege Stik 3
8445 PZ Heerenveen
Tel.: 0513-624928

In Motion center for Wellness
Turfschip 3-A
8447DM Heerenveen
tel. 0513 645765

T.H. Fitness International
Gemeenteplein 45
8442MB Heerenveen

Ik denk dat ik binnenkort overal even langsga om te kijken wat er aan apparatuur staat en wat het trainen er kost.
Iemand nog suggesties?

@ iedereen die uit Heerenveen komt/ in Heerenveen traint, waar trainen jullie nu?

Gemeenteplein 45
8442MB Heerenveen

Is dat niet gewoon Complexx??
Ik heb wel es gehoord dat daar wel grote jongens rondlopen maar is volgens mij meer kickboksen toch?
Wil er ook wel een keertje kijken.

Gemeenteplein 45
8442MB Heerenveen

Is dat niet gewoon Complexx??
Ik heb wel es gehoord dat daar wel grote jongens rondlopen maar is volgens mij meer kickboksen toch?
Wil er ook wel een keertje kijken.

Klopt dit is de gym van Hans Frugte en is meer gericht op kickboksen en FreeFight.
Tevens een nagelstudio en tattoostudio ik ben er in het begin wezen kijken, maar toen stond er niet veel.
Wel een vriendelijke kerel op zich met toch enig verstand van materiaal als zijn aanbod groter word dan ga ik zeker nog een kijkje nemen.

Gymnasion is ook niks ik heb een tijdje getraint in hun ouwe pand en ze zien je liever gaan dan komen.

Fidnuzz heeft een leeftijdsgrens tot 25 jaar daarna opkrassen

Balans wezen kijken toen ze nog op het oude adres zaten, maar de inschrijvingskosten waren heel erg hoog.
En het aanbod aan apparatuur heel klein.

En in motion daar heb ik een keer gekeken veel techno gym materiaal

Ik ben vandaag bij het rijtje langs geweest, behalve bij die aan het Gemeenteplein, om wat info op te doen en heb overal even een rondleiding gehad. Ik ben zelf nog niet bepaald een massa monster dus ze zullen mij bij geen enkele sportschool de deur uitzien. Hier mijn reviews, misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

[Link niet meer beschikbaar]
Kosten:
IVM een aktie 1 jaar lang onbeperkt trainen voor €40,- per maand zonder inschrijfgeld. Over de kosten buiten deze aktie om heb ik diegene niet horen praten, kan ik nu ook niet opzoeken omdat de website het niet doet :mad: .
Openingstijden 9.15 tot 22.00, weekend 10.00 tot 14.00.
Extra's: Naast vrije fitness hebben ze de volgende groepslessen: bodypump, bodyshape, bodyattack, steps, earobics, funkdance, spinning, free kick, tai chi, total body workout en bodybalance.
Gratis diverse drankje, gratis sauna en zonnebank.
Mijn mening: Maakt op mij een goede indruk door het personeel, de apparatuur en de mensen die er op dat moment trainden dat ik er was.

Gymnasion.
Kosten:
  • 6 maanden onbeperkt sporten voor €49,75 per maand of;
  • 12 maanden onbeperkt sporten voor € 46,50 per maand.
  • Daarbij nog het inschrijfgeld ivm een aktie van € 29,00 (is normaal € 50,00).
Openingstijden: 7.00 - 23.00, weekend 9.00 - 14.00
Extra's: Spinning, circuitles fitness, Aerobics, Steps, Callanetics, Body balance, dynamics, bodypump, Piates, fun dance
Mijn mening: Zit in een mooi nieuw pand (Sportstad), lijkt mij persoonlijk een huisvrouwen sportschool.

Balans.
Kosten:
  • 6 maanden onbeperkt sporten € 49,90;
  • 12 maanden onbeperkt € 44,90;
  • 18 maanden onbeperkt € 39,90.
  • Inschrijfgeld normaal € 79,00, nu ivm een aktie 50% korting en 1 maand gratis trainen.
    Openingstijden: 8.30 - 22.00, weekend 9.30 - 22.00
Extra's: Step's, Poweryoge, Fatburn, bodypump, Body combat, Pilates en Spinning.
Gratis koffie, thee of Sport-Energy voor en/of na het sporten, gratis sauna gebruik.
Mijn mening: Het leek mij erg klein, heb ook niet goed kunnen kijken wat er staat aan krachttrainings apparaten.

FidNuz.
Kosten:
  • Flex 3 maanden € 30,-
  • Basic 6 maanden € 27,50
  • Premium 12 maanden € 25,-
  • Eenmalig inschrijfgeld € 25,-
Openingstijden: Onbekend
Extra's: Geen, groepslessen worden nog opgezet bij voldoende belanstelling.
Mijn mening: Het aantal vrije kracht apparaten viel mij niet tegen, zie de foto's http://www.fidnuz.nl/fotos/site 2.jpg. Het nadeel is dat er erg jonge mensen trainen, de doelgroep is 14 tot 26, maar toen ik er was was er niemand van 18+ had ik het idee. Het word volgens mij grotendeels gerund door het CIOS, dus echte deskundige hulp zal ook wel meevallen ;)

Binnenkort zal ik overal eens een keer gaan trainen om te kijken hoe goed ik mijn ei er kwijt kan. 3 van de 4 hebben dat zowieso ook aangeboden. De reviews zullen dan misschien ook nog iets aangepast worden.

@ Ghostrider, waar train jij nu dan?

Momenteel ff niet :D
Ik train thuis

Hoi jelmer ik zie dat je goed rondkijkt voor je voor een sportschool kiest. Ik zelf ben de eigenaar van in motion wellness laat me eens weten wat jullie zoeken en dan ga ik kijken of ik dat kan aanpassen gezien ik straks meer ruimte krijg in het body bulding gedeelte ( dit wegens uitbreiding en verbouwings plannen )

Er wordt gezegt dat ik te comercieel ben ik ben benieuwd waarom dat wordt gedacht. Ik probeer dat juist niet te zijn behalve dat ik wil laten zien dat er meer is dat gymnasion en balans. daarom maak ik veel reclame.

P.S. wil je nu nog niet sporten bij ons kom dan eens kijken na september dan moeten we klaar zijn met verbouwen. En anders kan je natuurlijk altijd langskomen want, we sluiten niet en hebben ook geen zomertijden dus lekker doortrainen zoals het hoort.

Afz, Wilfred

In motion is de beste gym in heerenveen; Wilfred wanneer schaf je dumbbells boven de 36 kilo aan?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven