Ik ben vandaag bij het rijtje langs geweest, behalve bij die aan het Gemeenteplein, om wat info op te doen en heb overal even een rondleiding gehad. Ik ben zelf nog niet bepaald een massa monster dus ze zullen mij bij geen enkele sportschool de deur uitzien. Hier mijn reviews, misschien dat iemand er nog iets aan heeft.
[Link niet meer beschikbaar]
Kosten:
IVM een aktie 1 jaar lang onbeperkt trainen voor €40,- per maand zonder inschrijfgeld. Over de kosten buiten deze aktie om heb ik diegene niet horen praten, kan ik nu ook niet opzoeken omdat de website het niet doet

.
Openingstijden 9.15 tot 22.00, weekend 10.00 tot 14.00.
Extra's: Naast vrije fitness hebben ze de volgende groepslessen: bodypump, bodyshape, bodyattack, steps, earobics, funkdance, spinning, free kick, tai chi, total body workout en bodybalance.
Gratis diverse drankje, gratis sauna en zonnebank.
Mijn mening: Maakt op mij een goede indruk door het personeel, de apparatuur en de mensen die er op dat moment trainden dat ik er was.
Gymnasion.
Kosten:
- 6 maanden onbeperkt sporten voor €49,75 per maand of;
- 12 maanden onbeperkt sporten voor € 46,50 per maand.
- Daarbij nog het inschrijfgeld ivm een aktie van € 29,00 (is normaal € 50,00).
Openingstijden: 7.00 - 23.00, weekend 9.00 - 14.00
Extra's: Spinning, circuitles fitness, Aerobics, Steps, Callanetics, Body balance, dynamics, bodypump, Piates, fun dance
Mijn mening: Zit in een mooi nieuw pand (Sportstad), lijkt mij persoonlijk een huisvrouwen sportschool.
Balans.
Kosten:
- 6 maanden onbeperkt sporten € 49,90;
- 12 maanden onbeperkt € 44,90;
- 18 maanden onbeperkt € 39,90.
- Inschrijfgeld normaal € 79,00, nu ivm een aktie 50% korting en 1 maand gratis trainen.
Openingstijden: 8.30 - 22.00, weekend 9.30 - 22.00
Extra's: Step's, Poweryoge, Fatburn, bodypump, Body combat, Pilates en Spinning.
Gratis koffie, thee of Sport-Energy voor en/of na het sporten, gratis sauna gebruik.
Mijn mening: Het leek mij erg klein, heb ook niet goed kunnen kijken wat er staat aan krachttrainings apparaten.
FidNuz.
Kosten:
- Flex 3 maanden € 30,-
- Basic 6 maanden € 27,50
- Premium 12 maanden € 25,-
- Eenmalig inschrijfgeld € 25,-
Openingstijden: Onbekend
Extra's: Geen, groepslessen worden nog opgezet bij voldoende belanstelling.
Mijn mening: Het aantal vrije kracht apparaten viel mij niet tegen, zie de foto's
http://www.fidnuz.nl/fotos/site 2.jpg. Het nadeel is dat er erg jonge mensen trainen, de doelgroep is 14 tot 26, maar toen ik er was was er niemand van 18+ had ik het idee. Het word volgens mij grotendeels gerund door het CIOS, dus echte deskundige hulp zal ook wel meevallen
Binnenkort zal ik overal eens een keer gaan trainen om te kijken hoe goed ik mijn ei er kwijt kan. 3 van de 4 hebben dat zowieso ook aangeboden. De reviews zullen dan misschien ook nog iets aangepast worden.
@ Ghostrider, waar train jij nu dan?