Fitness Seller

Verschil in kracht in 2 gyms

Flex wheeler hield zich altijd wat in als ie in een andere gym dan gebruikelijk was en tilde dan ook minder, misschien nu ook het geval?

Bij basic zijn de schijven heel matig en heb ik tot 4kg afwijking op schijven van 20kg gemeten. Technogym troep:(
Ik heb bij veel gyms getraint en ook bij meerdere filialen van basic maar op de een of andere manier voelt alles daar lichter.

Daarnaast heb je de stang met zwarte sleeves? Normaliter zijn de stangen daar 10kg en geen 15, bij enkele basic hebben ze wel een 20kg stang zo heb ik gehoord.

Is Technogym niet een van de betere fitness-apparatuur?

Is Technogym niet een van de betere fitness-apparatuur?

Vroeger was het een van de betere ja. De apparatuur en dumbells van de huidige generatie vindt ik gewoon absolute bagger. De dumbells hebben ook een veel grotere afwijking in gewicht dan de oudere zwart witte dumbells die ze hadden.

De plate loaded apparatuur vindt ik dan wel weer ok, maar vindt daarvan de handgrepen en de rom matig. Maar beter dan de machines iig:D

Verschilt misschien per generatie.. Wij hebben nog van die 'oldschool' wit/zwarte Technogym schijven (Isotonic line).

Ja die ken ik ook nog, lekker zwaar belastbaar, goede overbrenging en ging niet snel stuk. Die nieuwe shit daarentegen......

• Topic Starter Topic Starter
Nouja ik was geen show off daar haha, was er iets te vermoeid voor. Maar had idd die zwarte plates, niks van kunststof ofzo. Maar die dumbells waren echt crack...

Terug
Naar boven