XXL Nutrition

Goede Voornemens (2020)

  • Topic starter ACE
  • Startdatum
  • Reacties 167
  • Weergaven 11K
  • Volgers 31

Bezoekers in dit topic

De beste wensen vanuit Amstelveen.

IMG-20191231-WA0009.jpg

IMG-20191231-WA0010.jpg
 
Had een tas thunderkings die al 3 jaar stof zat te verzamelen. Toch maar iets ouderwets mee geknutseld. Kruit uit ca 30 grondbloemen verzameld om alles mee aan te krijgen. Lachen.
55 shots thunderking cake :roflol:
20191231_174733.jpg

20191231_174744.jpg
 
'k Hoop in 2020 eindelijk een oorlog mee te pikken. :) (geen achterhoedezwijn-gedoe)
 
Deja vu. :roflol: Belgisch of Nederlands?
Kwaliteit was zeker wel achteruit gegaan?
Nederlands. Kheb er niet veel van meegekregen. Het ging af toen ik wegrende. O kheb een filmpje:


Als ik het zo terug zie dan zag die foto er een stuk spannender uit dan het filmpje. Maarja, alcohol en vuurwerk, ik vond alles best :roflol:.

Alle omstanders hebben er van genoten en er zijn geen dieren/omstanders/hulpverleners gewond geraakt tijdens deze actie. Leuk onschuldig DIY vuurwerkmatje dus. :cool:
 
Laatst bewerkt:
'k Hoop in 2020 eindelijk een oorlog mee te pikken. :) (geen achterhoedezwijn-gedoe)
Als wat avontuur je niet afschrikt kan je het altijd gaan opzoeken.

Of bedoel je oorlog spelen achter je pc scherm?
 
Als wat avontuur je niet afschrikt kan je het altijd gaan opzoeken.
Tijdens de Koreaanse oorlog werden er vrijwilligers geronseld. In het 'gevecht' tegen IS niet.

I rest my case, drunk-skunk.
 
Tijdens de Koreaanse oorlog werden er vrijwilligers geronseld. In het 'gevecht' met IS niet.

I rest my case, drunk-skunk.
Waar een wil is, is een weg.

En enkel vandaag nog mag je me zo aanspreken.

Welke militaire training heb jij trouwens?
 
Bla, bla, bla...

Geen, aangezien vrijwillige dienst nemen bij een NAVO leger, zonder dat je weet waar je terechtkomt, het domste is dat je kan doen. Het is ook vrij problematisch dat ik bij het Belgische leger terecht zou komen.
Je mag het wegzetten als blablabla.

Welke oorlog had je in gedachten?

Heb je het vreemdelingenlegioen als eens overwogen?
 
Je mag het wegzetten als blablabla.
Internationale brigades , zoals tijdens de Spaanse burgeroorlog, met fatsoenlijke officieren, zijn niet meer van deze tijd.
Welke oorlog had je ik gedachten?
Geen, maar voor de Jezidi's had ik m'n hoofd wel op het hakblok willen leggen.
IRONic Drunker zei:
Heb je het vreemdelingenlegioen als eens overwogen?
Ah, dat is grotendeels mythe. Verder heb ik natuurlijk een hekel aan de Franse taal. (+ zelfde verhaal i.v.m. NAVO)
 
Internationale brigades , zoals tijdens de Spaanse burgeroorlog, met fatsoenlijke officieren, zijn niet meer van deze tijd.

Geen, maar voor de Jezidi's had ik m'n hoofd wel op het hakblok willen leggen.

Ah, dat is grotendeels mythe. Verder heb ik natuurlijk een hekel aan de Franse taal. (+ zelfde verhaal i.v.m. NAVO)
Dan lijkt de kans me klein dat je voornemen/wens uitkomt.

Toch veel succes ermee?
 
Back
Naar boven