Fitness Seller

Goedkoopste eiwit en creatine per 100 gram

datum hou ik wel bij, maar laat ik nog niet zien. in principe hou ik ook rekening met tijdelijke aanbiedingen e.d. en die zouden dan in de lijst moeten verschijnen (mits goedkoop genoeg natuurlijk)
Geen datum vind ik juist wel prettig, als jij het bijhoudt, dan weet je dus dat de aangegeven prijs correct is en hoef je daar zelf niet op te letten.

Impact Whey Protein
5 kilo = £39.99 = Eu 48,-

Per 25g:
Protein (dry basis): 20.5g
Protein (as-is): 19.6g
= 82% ?

Verzendkosten: Eu 6,-

eeh wat??? snap er niks van :p

als ik bijv whey en creatine bij myprotein bestel ben ik 7 euro duurder uit bij myprotein dan als ik het bij B&F bestel.
bulkpowder is iets duurder dus hoef ik niet uit te rekenen.

• Topic Starter Topic Starter
ik zal binnenkort ook wat UK sites meenemen in de berekening.

naiz gedaan man!:D

update: bodylab toegevoegd, pannenkoekmixen toegevoegd (ook al zijn die geloof ik overal uitverkocht op het moment :') )

Klopt wel niet echt toch? Ik bedoel, sommigen ga je aankopen in pakken van 15KG! terwijl je andere voor 2kg gaat kopen.

Je zou eigenlijk een standaard gewicht moeten beslissen 1 of 2kg en hierop je prijs per 100g berekenen aangezien niemand whey gaat kopen voor 15KG en dus ook geen prijsvoordeel gaat krijgen van wanneer hij 2kg zou halen.

Maar wel een leuk idee! ik denk dat dit misschien de enige fout hierin is, voor de rest echt super idee ;)

prachtige website ! ik ga hem zeker in de gaten houden.
je zit wel dat er nog flink aan gewerkt moet worden maar hij staat online en daar gaat het om !

miss een idee om het later wat uit te bouwen dat je precies het zelfde doet alleen dan met creatine , bepaalde amino's . maar ik denk dat je voorlopig aan dit al je handen flink vol heb haha

Laatst bewerkt:
link naar Whey isolaat (naar verkoper) werkt niet van B&F

Klopt wel niet echt toch? Ik bedoel, sommigen ga je aankopen in pakken van 15KG! terwijl je andere voor 2kg gaat kopen.

Je zou eigenlijk een standaard gewicht moeten beslissen 1 of 2kg en hierop je prijs per 100g berekenen aangezien niemand whey gaat kopen voor 15KG en dus ook geen prijsvoordeel gaat krijgen van wanneer hij 2kg zou halen.

Maar wel een leuk idee! ik denk dat dit misschien de enige fout hierin is, voor de rest echt super idee ;)
? klopt juist wel... ik bereken de prijs per 100gr eiwit

er zijn zat mensen die 15kg whey inslaan maar misschien is dat prijstechnisch wel helemaal niet zo verstandig als de producenten willen doen geloven, vandaar deze site

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 20:48 ----------

link naar Whey isolaat (naar verkoper) werkt niet van B&F
thx fixed!

update: begonnen met het invoeren van eiwitrepen en kant-en-klare producten (pudding, koekjes enz)

verveel jij je ofzo?:)

Goed werk man!

? klopt juist wel... ik bereken de prijs per 100gr eiwit

er zijn zat mensen die 15kg whey inslaan maar misschien is dat prijstechnisch wel helemaal niet zo verstandig als de producenten willen doen geloven, vandaar deze site

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 20:48 ----------

thx fixed!

Denk dat je me verkeerd begreep, als je bijv een pot whey koop van 2kg betaal je 30€ en als je 20kg zou kopen zou je maar 250€ betalen (omdat je grote hoeveelheid koopt krijg je korting)

zal anders een ander voorbeeld geven:
Voor de goedkoopste product, namelijk Whey perfection van Body&Fitshop betaal je
54,90€ voor 4540 gram = 1.21€ per 100gr PRODUCT
32,90€ voor 2270 gram = 1.45€ per 100gr PRODUCT

78gr eiwit in 100gr product -> 100/78 = 1.28205
1.21 x 1.28205 = 1.55€ per 100gr EIWIT (zoals te zien op je site)
1.45 x 1.28205 = 1.86€ per 100gr EIWIT

Wat ik hiermee bedoel is, je krijgt een vertekend beeld omdat je altijd schaalvoordelen gaat hebben. Dus je moet elke product proberen over dezelfde kam te scheren en te benaderen om echt een eerlijke prijs per 100gr eiwit weer te geven. Dus als je alles zou baseren op een standaardaankoop van 2kg of 4kg ofz weet ik niet (ongeveer), krijg je een eerlijker beeld.

En nogmaals, vindt het een zeer leuk en goed idee jouw site. wou alleen maar wat helpen, want vindt het zelf een leuk concept wat je hebt bedacht ;) Doe zelf Marketing en heb nogal wat marktonderzoek/Statistiek enz, dus nu jah denk wel dat je me begrijpt na bovenstaande uitleg.

Grtz

Terug
Naar boven