AndroidHealthClinic

Goedkoopste eiwit en creatine per 100 gram

Op B&Fshop site en pot staat voor isolaat perfection 93g eiwit/100g,
En op jou site 91 ;)

Keep up the good work verder,
Miss idee om de producten als bars en dergelijke in een apart tabelletje te plaatsen voor duidelijker overzicht?

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat je me verkeerd begreep, als je bijv een pot whey koop van 2kg betaal je 30€ en als je 20kg zou kopen zou je maar 250€ betalen (omdat je grote hoeveelheid koopt krijg je korting)

zal anders een ander voorbeeld geven:
Voor de goedkoopste product, namelijk Whey perfection van Body&Fitshop betaal je
54,90€ voor 4540 gram = 1.21€ per 100gr PRODUCT
32,90€ voor 2270 gram = 1.45€ per 100gr PRODUCT

78gr eiwit in 100gr product -> 100/78 = 1.28205
1.21 x 1.28205 = 1.55€ per 100gr EIWIT (zoals te zien op je site)
1.45 x 1.28205 = 1.86€ per 100gr EIWIT

Wat ik hiermee bedoel is, je krijgt een vertekend beeld omdat je altijd schaalvoordelen gaat hebben. Dus je moet elke product proberen over dezelfde kam te scheren en te benaderen om echt een eerlijke prijs per 100gr eiwit weer te geven. Dus als je alles zou baseren op een standaardaankoop van 2kg of 4kg ofz weet ik niet (ongeveer), krijg je een eerlijker beeld.

En nogmaals, vindt het een zeer leuk en goed idee jouw site. wou alleen maar wat helpen, want vindt het zelf een leuk concept wat je hebt bedacht ;) Doe zelf Marketing en heb nogal wat marktonderzoek/Statistiek enz, dus nu jah denk wel dat je me begrijpt na bovenstaande uitleg.

Grtz

Ik snap wat je bedoelt, maar het idee is juist dat ik de schaalvoordelen meeneem. Je kan dan zelf nog bepalen wat je max als bedrag wil uitgeven, maar het idee is om de goedkoopste producten per 100gr eiwit te tonen en dan maakt dat niet uit of dat per 100kg of 1kg is. M.a.w: de eerlijke prijs is niet relevant, maar de prijs die je betaalt ;) Als je een pot van 2270gr eiwit koopt voor 32,90, met 78gr eiwit per 100gr, heb je dus 1770,6gr eiwit voor 32,90 --> 1.86 per 100gr eiwit.

Op B&Fshop site en pot staat voor isolaat perfection 93g eiwit/100g,
En op jou site 91 ;)

Keep up the good work verder,
Miss idee om de producten als bars en dergelijke in een apart tabelletje te plaatsen voor duidelijker overzicht?
Zal eens kijken, de informatie op de sites van de leveranciers is niet altijd consistent dus dan staat er op de ene plek 91 en op de andere 93.

Je kan de bars in een aparte tabel plaatsen door op het pijltje naast 'Alles' te klikken, daar eiwitrepen te selecteren en op 'prijsvergelijking bekijken' klikken.

Prijzen van de Micellar Casein Perfection (2 verschillende inhouden) kloppen niet.
Moet zijn 1x 1500 Gram € 26,50 en 1x 4500 Gram € 59,90. ;)

:bow::bow::bow:

topsite!
top idee
keep up the good work!

Heel nette site!
Komt zeker bij men favorieten te staan als ik snel iets wil vergelijken voor ik het koop :)

Ik heb momenteel de volgende dingen op m'n todo-lijstje staan:

- eiwitrepen sectie afmaken (met name body en fitshop assortiment, rest staat er grotendeels op)
- meenemen van bulkpowders en myprotein
- bcaa en aminozuren sectie toevoegen

Wat willen jullie verder graag nog zien?

BCAA en aminozuren,zouden zeer handig zijn.

update: perfect protein pancakes van B&F toegevoegd, komen er op het moment verreweg als goedkoopste pancakes uit (en verkrijgbaar :) )

update: ben begonnen met bcaa caps en poeder erbij te zetten, prijzen liggen bij de caps nogal ver uit elkaar dus zal ff controleren of ik alles goed heb gedaan

ja hoor wil ik er best bij plaatsen, mits met toestemming van de suppboeren want heb geen zin om de supplementenmafia op m'n dak te krijgen ;)

Echt top dit man goed bezig:)

top dit, thnx man. Zie trouwens dat de FortiFX proteinerepen bij B&F in prijs omhoog zijn gegaan! Keep up the good work.

update: bcaa's van bodylab en power supplements toegevoegd

Terug
Naar boven