MuscleMeat

GoHeavyLifter's Trainingslog

En dan mij voor weakling uitmaken ... ??? :D

• Topic Starter Topic Starter
26 augustus 2005

DE Lower Body

SP. Box Squat: (nobands)
opw...
120*2 *5sets
130*2
130*2
130*2
140*2
140*2

Rack Pulls: (onder knie)
100*6, 140*6, 180*6

Pin Squat: (parallel)
60*10, 100*6, 140*6, 180*2, 100*10

GHR*:
4*6reps BW

Side Bends:
36*6, 19*15, 19*15

Leg Raise:
5*10reps

Rainbows:
4*30 kantelen

Commentaar: speed was goed, ook nog met die 140kg. goede training.

goeie training inderdaad, ik zie het!

Gaat goed met je, zit er een systeem in je speed squats voor het WK? of probeer je gewoon snelheid te houden?

MonsterStrength zei:
Gaat goed met je, zit er een systeem in je speed squats voor het WK? of probeer je gewoon snelheid te houden?

jup, nu heb ik 4 weken zonder bands getraind. om alles een beetje te laten herstellen. en het barweight geleidelijk verhoogd.

de volgende 6 weken gaan terug met bands zijn én vaste percentages worden. ik zal die er dan wel bijzetten.

nice going!

die GHR's moet ik ook eens gaan doen....

builderB zei:
nice going!

die GHR's moet ik ook eens gaan doen....

thx,

btw, ik heb er een klein * bijgezet. het zijn geen echte GHR als op zo'n toestel jammer genoeg. ik denk dat je die moeilijk kunt vergelijken. maar deze is ook straf hoor.

hoe doe jij ze dan?

ik steek mijn voeten onder zo'n rol waar je normaal sit-ups doet. dan iets zacht onder m'n knieen en naar voor duiken.

27 augustus 2005

Shirted Upper Strength

Bench:
opw...
100*1, 110*1, 115*1pr, 120*0

4-Board:
100*3, 110*1, 115*1, 120*1, 122.5*1pr
5-board:
125*1, 127*1pr, 130*1pr

Rack Lockout: comp grip
100*3, 110*3, 120*3, 130*3pr, 140*3pr, 150*3pr, 160*3pr

Pr Down:
12blocks*30, 14*30, 16*30, 18*30

Face Pulls:
10blocks ---> 5*10reps

Commentaar: die 115 zat eindelijk eens in de groove van m'n shirt; die 120 weer totaal niet. maar het gaat beter. als ik zo elke week vooruit ga, is het goed. op al de rest een hele hoop PR's.

btw, midian was weer meegegaan, die drukte het meest in z'n shirt, maar op al de rest was ik veel sterker, mwuhaha :D klote shirts toch ;)

Komt vanzelf goed, veel oefenen in je shirt. Als je ziet wat je met je nevenoefeningen doet moet je toch zeker meer kunnen dan dat!

jup, tis da

Shirt=GAY
RAW=POWER!!1!

(hehe)

'here we go again...' :D

Ik wil geen raw-vs-equipped discussie uitlokken :)

Maar je ziet weer duidelijk dat het erom gaat wie het beste het shirt kan gebruiken, dat sommigen daar de sport van inzien, be my guest, maar de sterkste in absolute zin ben je niet. punt. laatste woord :)

helemaal mee eens hoor, dat heb ik vandaag nog eens mogen aanschouwen zelfs. maarja, als je daar over wil blijven k*tten, be my guest!

als ik over enkele jaren raw 200kg+ druk, dan is het wel ok.

ik doe wedstrijden, en op wedstrijden drukken ze met een shirt, dus druk ik ook met een shirt, en daarmee uit.

btw, denk je dat als je shirted meer wil benchen, je raw ook niet sterker MOET worden? echt een domme discussie imo...

GoHeavyLifter zei:
btw, midian was weer meegegaan, die drukte het meest in z'n shirt, maar op al de rest was ik veel sterker, mwuhaha :D klote shirts toch ;)

You're just jealous!!!
Ik krijg meer uit een single ply van 70 € dan jij uit een double ply custom made demin krijgt *danst rond* :D

Je komt er wel, DD is dan ook iets moeilijk om mee te beginnen.

Metal^militia zei:
Maar je ziet weer duidelijk dat het erom gaat wie het beste het shirt kan gebruiken, dat sommigen daar de sport van inzien, be my guest, maar de sterkste in absolute zin ben je niet. punt. laatste woord :)

Je ziet ook duidenlijk dat het er niet om gaat om een shirtje aan te trekken en opeens gaat je bench omhoog, je shirt leren gebruiken is ook iets waar je op moet trainen. ;)

Terug
Naar boven