GoHeavyLifter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GoHeavyLifter zei:
Deejay_Spike zei:ikzelf twijfel een beetje dewelke eig beter zijn voor de lockout te trainen, boven of onder de knie...
ik zou gokken onder de knie want boven de knie lijkt het dat je gemakkelijker met de benen kan heffen (ff benen lichtjes buigen, waardoor rug recht komt te staan en dan benen strekken), en dat zou kunnen leiden tot hitching in competitie
(Soulfly) zei:Die Zerchers zijn echt bizar, ik vond 60kg al redelijk zwaar![]()
Deejay_Spike zei:ikzelf twijfel een beetje dewelke eig beter zijn voor de lockout te trainen, boven of onder de knie...
ik zou gokken onder de knie want boven de knie lijkt het dat je gemakkelijker met de benen kan heffen (ff benen lichtjes buigen, waardoor rug recht komt te staan en dan benen strekken), en dat zou kunnen leiden tot hitching in competitie
Ja het was ook de eerste keer dat ik em deed, kzal em es wat vaker gaan doen en kijken hoe het gaatGoHeavyLifter zei:it's all in the mind...
maar zegt mss ook iets over je core!
. Tzal ook wel een stukje gewenning zijn.Deejay_Spike zei:misschien een gedacht om in't vervolg mijn rack pulls met banden te doen....