MuscleMeat

GoHeavyLifter's Trainingslog

Je weegt evenveel als mij en zelfde lengte. Maar die stats!!! Schitterend gewoon

MAX-OT!! zei:
dit is box squat, bedoeling is dat je je momentum verliest. dit maakt de oefening zo zwaar.
als je zakt creër je kinetische energie. wanneer je gaat zitten sla je die op in je lichaam. je 'stretch reflex' word groter.
om terug van de box af te komen heb je veel starting strength nodig, je begint tenslotte terug van 0.

de hoogte van de box kan je afwisselen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is geen parallel iig :D.

damn indrukwekkende gewichten, kan je misschien wat meer vertellen over je schema?

hoeveel boards gebruik je dan voor board press en zijn jouw boards net zo hoog als die van dries?

Sterk, heel sterk! :thumbs: Ik vind dat ingescande best fijn lezen hoor.

Nice log, idd sterk helemaal voor je gewicht!!
Vooral die 340kg deadlift lockout is ziek, met in de 70 kilo al zoveel kunnen vast houden zonder straps, jij gaat het nog ver schoppen! :thumbs:

echt man ik wordt bang van je, je trainingsgewichten komen akelig dicht in de buurt van de mijne :eek:

nice nice nice...ripped EN sterk...that's the way baby :D

6 reps chinnen met 20 kg ?! :eek: Zwaarrr!

goede workout

damn bro, net als Wakaera weet je me te motiveren.
En volgens mij is dat wel het grootste compliment dat je ongeveer kan krijgen.
Gaat goed jongens!

MAX-OT!! zei:
idd, nu heb ik telkens 3 versch. max oefeningen op bench en squat dagen.
dus simpel: max oefeningen van week 1 komen in week 4 terug, max oefeningen van week 2 komen in week 5 terug, enz...

ik kan ten eerste kijken of ik progressie heb gemaakt op 3 weken en mijn CNS raakt niet overtraint :)

Oke! Ik denk dat ik ook maar eens zoiets moets doen, ik wilde zelf 5 weken ofzo... maar ja... ook de oefeningen raken een keer op he! Vooral als je ook nog eens je nevenoefeningen wilt vullen met oefeningen die je niet elke week wilt doen.

MAX-OT!! zei:
idd, kben al hard aant nadenken welke oefeningen ik in mijn volgend schema moet gebruiken.
floor press al zeker, en dan ga ik mss wat meer op deadlift concentreren. die heb ik nu steeds als nevenoefeningen gedaan, voor reps dan...
het is trouwens al meer dan 7 weken geleden dat ik nog gewoon gesquat of gebenchd heb :D

hehe is ook maar om de stuk of 6 of 7 weken voor ik nog eens gewoon squat of deadlift :)

Ziet er goed uit!! Die goodmorning is indrukwekkend!

:thumbs: Wat verwacht je te gaan maxen?

Terug
Naar boven