AndroidHealthClinic

Going BIG

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Ik had een vorige log ben ik mee gestopt maar maak even een nieuwe aan en hopelijk kan ik hiermee door :

Plannen zijn
Cutten 9/10 procent
Dan 1e kuur
Melanotan 2 cycle
Bloed laten testen voor kuur
Avodart/fina/Roa bij de hand hebben.

Meedoen aan een wedstrijd als ik mezelf goed buff vind
--------------------------------------------------------------------------

Mijn eetschema is momenteel niet steeds dezelfde voedsel en ik doe momenteel geen tot 15 min cardio op lage intensiteit.

Vandaag was mijn gym dicht dus heb alleen uitgerust.
Voeding vandaag
300 g stokbrood
500 g kipfilet
3 eieren
2-3 banaanen
scoop's whey
Wat pindakaas
100g witte bonen
Olijfolie
2500 kcal rond de 150-200 g protein
 
In bij deze!


Goede reminder btw, me eigen log weer opstarten..

EDIT: laat je log ff verplaatsen naar de log sectie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Chill! :D Beginstats vermelden misschien? :p
 
Pics? voordat je stage opgaat
 
Pics? voordat je stage opgaat
Heb alleen een wat oude pic en ik ga nog lang niet opstage, camera is bagger anders maakte ik meer pic's.


2n7drog.jpg


Ik ga ook anoniem door omdat ik zei dat ik ga kuren, wil mijn ervaringen voor de mensen die twijfelen mee delen als het zover is dus aub niet mijn kop searchen en hier posten dan sluit ik het.
 
Heb alleen een wat oude pic en ik ga nog lang niet opstage, camera is bagger anders maakte ik meer pic's.


2n7drog.jpg


Ik ga ook anoniem door omdat ik zei dat ik ga kuren, wil mijn ervaringen voor de mensen die twijfelen mee delen als het zover is dus aub niet mijn kop searchen en hier posten dan sluit ik het.

Impressive!! Stats?
Ziet er goed uit man heb je mischien foto's van benen?
Foto is duidelijk:)
 
Impressive!! Stats?
Ziet er goed uit man heb je mischien foto's van benen?
Foto is duidelijk:)
1.80 en 87 kg
Bench DL en Squat heb ik nooit 1 rm gemaxed ging meestal om uitvoering en op het einde knijpen. Heb hele behaarde benen dus veel zul je er toch niet veel van zien maar ik train ze wel en pics ervan komen zeker nog.


Vandaag rug + biceps + en onderarmen

DB rows 3x6x32kg
Latt pulldown 3x6x (er staan hier geen gewichten bij maar standen)
T bar row op zon ''machine'' deed er 2 schijven van 20 op. En full rom en op het einde knijpen bij elke oefening
Nog 2 rug oefeningen maar ik weet de naam er niet van.

DB hammer curls 3x10x20 kg strict full rom
BB curls 20 kilo + bar 3x10

En dan onderarmen op een bankje met kabels.


Over een maand of 2 ga ik de melanotan kopen en dat zet ik er ook uitgebreid bij. Lijkt me toch leuk om eindelijk de tan te krijgen wat ik normaal nooit kon krijgen ondanks zonnebanken.
 
wel apart dat je de oefeningen niet eens bij naam weet en toch op het podium wil staan. Klinkt een beetje fake allemaal
 
Vandaag 30 min cardio gedaan niks speciaals.

Voeding update komt morgen en de 10 mg m2 komt hopelijk binnen, kan je insulinenaalden bij je apotheek gewoon kopen evenals met bac water? Ben beetje gierig om 5 euro verzendkosten te betalen.
 
Vandaag Borst + Triceps door het hoesten+ kotsneigingen die ik al 4 maanden heb gaat mn voeding niet zo erg goed maar ik probeer het alsnog in te nemen, morgen langs mijn huisarts om advies kuren+ bloedwerk etc en misschien een afspraak naar de internist.

Benchpress
12x60
6x95
6x95
6x95

DB press
12x26kg
8x30kg
8x30kg

Cable fly's
12x22kg
12x22kg
12x22kg
Heel strict gedaan en had een geweldige pomp.

Machine press
3X10Xstand 14 (kilo's staan er niet op)

Close grip bench press
10x60kg langzaam en strict

Tricep oefening met kabels
3x10x50kg

En tricep kickdown?
3x10x12kg

Voeding momenteel
100g havermout
Scoop whey
100g havermout
Scoop whey
3 rijsecakes (ben effe naam vergeten)
50~80 G pindakaas
300-600 g kipfilet
2 scoops whey
2-3 eetlepels olijfolie
100g rijst

Heb btw nooit op kracht getraint altijd een gewicht gepakt wat ik 8-12 keer full rom kon doen + ''knijpen''
 
wel apart dat je de oefeningen niet eens bij naam weet en toch op het podium wil staan. Klinkt een beetje fake allemaal

Sinds wanneer is de naam van de oefening belangrijker dan hem op de juiste manier doen ?

Ga een ander zijn log verkloten man
 
niet bang voor kaalheid?
 
kun je nog stats erbij zetten en mischien een betere camera kopen zodat wij je progressie beter kunnen volgen dan lijkt het me leuk om je log te volgen
 
Back
Naar boven