MuscleMeat

gozer flipt op mij in de gym

Teveel van hetzelde en het enige wat hij doet is zijn stem wat verheffen en dan correct Nederlands praten.
Inderdaad, af en toe een paar grappige sketches maar de "lach densiteit" is gewoon te laag.

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Modem uittrekken , en hier sta ik terug.
VPN-verbindingen opzetten, en hier sta ik nog alweer!
Je krijgt mij hier nooit weg, nooooooooooooooooit.

Eigenlijk zouden we medelijden met je moeten hebben.

Teveel van hetzelde en het enige wat hij doet is zijn stem wat verheffen en dan correct Nederlands praten.
Inderdaad, af en toe een paar grappige sketches maar de "lach densiteit" is gewoon te laag.

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Eigenlijk zouden we medelijden met je moeten hebben.

Ik heb ongelofelijk veel medelijden met jou.
Ooit naar de dark knight gekeken? Daarin zegt de Joker: I let the controllers see how redicilous it is trying to control. Dat is exact wat ik bij jou doe.

Yasmine, kan je niet nog eens vertellen van die ene keer dat je verlieft was op een h**r met een lul en t**ten?

Ik heb ongelofelijk veel medelijden met jou.
Ooit naar de dark knight gekeken? Daarin zegt de Joker: I let the controllers see how redicilous it is trying to control. Dat is exact wat ik bij jou doe.

picard-facepalm-o.gif

Facepalm.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

giphy.gif

ZRRgh.gif

giphy.gif

Facepalm.gif

Draco-malfoy-facepalm.gif

facepalm.gif

QtFZ0PR.gif

1395092613487.jpg

spot the virgin:roflol:

stijn 123........ Broertje van chrisje 123 ......... Of kloontje ???

en nu weer .... Stijn 123 is back.... Ik ben voor permban als je iemand zelfmoord toewenst

gein of niet troll of niet je kunt ook te ver gaan imo

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

en je leven is zo kansloos dat je al die dingetjes ervoor over hebt om hier maar (dom gelul) te kunnen posten?

geef maar geen antwoord op de vraag, het antwoord is gewoon ja, sowieso.

jou concurent is opgestaan . Hell 93 ga jij hem even bashen

ps geintje he ??

en nu weer .... Stijn 123 is back.... Ik ben voor permban als je iemand zelfmoord toewenst

gein of niet troll of niet je kunt ook te ver gaan imo

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

jou concurent is opgestaan . Hell 93 ga jij hem even bashen

ps geintje he ??

Ohhh dit is geen concurrent van me hoor :D stijntje is zo weer weg :D :o

ohhh dit is geen concurrent van me hoor :d stijntje is zo weer weg :d :o

dat vermoed ik ook maar dan komen vervolgens .. Stijntje 123 - stijntje123 is back - stijntje123 is going back - stijntje123 is going home - stijntje123 is on the road -stijntje123 is lifting - stijntje123 is not lifting - stijntje123 is ****ing - stijntje123 is not ****ing - stijntje123 is a ecto - stijntje123 is a bigger ecto-

stijntje123 is brother from chrisje123- stijntje123 is ****ing his brother chrisje123
stijntje123 etc etc etc etc etc etc

en voor je het weet heft hij net als jij 10.000 posts :):):):):):):):):):):):):)

dat vermoed ik ook maar dan komen vervolgens .. Stijntje 123 - stijntje123 is back - stijntje123 is going back - stijntje123 is going home - stijntje123 is on the road -stijntje123 is lifting - stijntje123 is not lifting - stijntje123 is ****ing - stijntje123 is not ****ing - stijntje123 is a ecto - stijntje123 is a bigger ecto-

stijntje123 is brother from chrisje123- stijntje123 is ****ing his brother chrisje123
stijntje123 etc etc etc etc etc etc

en voor je het weet heft hij net als jij 10.000 posts :):):):):):):):):):):):):)

Ik heb geen 10.000 posts :o

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig.
Wellicht heeft hij echter nu ontdekt dat hij zich van member heeft vergist en voelt hij zich een beetje dom.

dat klinkt idd eerder als iets wat die andere member wiens naam begint met een 'y' zou doen:roflol:

Maar nu ff ontopic... weet iemand of die flippende gozer in de gym al een dumbell gekopt heeft of niet....

Voor de rest carry on... grabbing popcorn and enjoying the action :P

Terug
Naar boven