XXL Nutrition

gozer flipt op mij in de gym

Enige keer dat ik praat in de gym is als ik/iemand anders schijven nodig heeft of er gespot moet worden :p

Leuk voor mensen als ze tussen de sets door lekker kunnen kleppen met elkaar, maar om (bijna letterlijk) iedereen af te gaan en de hand te schudden vind ik vrij overdreven :roflol:

Nouja een beetje sociaal contact kan wel. Als je ervoor zorgt dat je het met de juiste mensen doet.. Er was een jongen upright rows aan het doen met het gewicht waar ik mee wilde deadliften en heb ik tussen zijn setjes door mijn oefening gedaan en toen 2 minuten nog gepraat en dat was het. Zoiets vind ik wel prima. Maar handjes schudden is meer iets voor de gladde boys en die praten niet tegen me.

Nouja een beetje sociaal contact kan wel. Als je ervoor zorgt dat je het met de juiste mensen doet.. Er was een jongen upright rows aan het doen met het gewicht waar ik mee wilde deadliften en heb ik tussen zijn setjes door mijn oefening gedaan en toen 2 minuten nog gepraat en dat was het. Zoiets vind ik wel prima. Maar handjes schudden is meer iets voor de gladde boys en die praten niet tegen me.

Wut?

Ja hij deed dat gewoon met een normale stang? En het was legday voor mij en dan richt ik me op meer herhalingen met een lager gewicht. En ik zelf vond het wel een indrukwekkend gewicht om upright rows te doen ook :p

gewoon gedag zeggen tegen mensen die je kent. Dat is toch niet raar ??? Ik ben totaal geen gladde boy maar doe dit wel.

Ik ken geen mensen in de gym, op de tijden dat ik kom.
Kom wel mensen tegen van de gym die ik vaker zie in de gym en daar knik ik soms naar, maar verder, wat moet ik ermee? Als ze met advies komen geloof ik ze toch niet :roflol:

Ik ken geen mensen in de gym, op de tijden dat ik kom.
Kom wel mensen tegen van de gym die ik vaker zie in de gym en daar knik ik soms naar, maar verder, wat moet ik ermee? Als ze met advies komen geloof ik ze toch niet :roflol:

ik ken de meeste regulars in de gym en maak daar af en toe een praatje mee. Ik ben geen sociaal persoon maar toch kom ik in de gym vaak in contact met mensen en maak gewoon een praatje. bv als je samen bezig bent op een bench (no homo)

ik ken de meeste regulars in de gym en maak daar af en toe een praatje mee. Ik ben geen sociaal persoon maar toch kom ik in de gym vaak in contact met mensen en maak gewoon een praatje. bv als je samen bezig bent op een bench

Ik bench nooit samen met mensen, de vorige keer dat ik ''samen'' benchte met iemand die ik nauwelijk ken, ging hij ''ff tussendoor een setje doen'' en liet een gigantische zweetvlek van zn kop achter.

bedankt maar nee bedankt, ik train lekker rustig alleen in de ochtend, wanneer de meeste mensen die komen trainen, serieus trainen, en hun bek goed dichthouden :o

Ik bench nooit samen met mensen, de vorige keer dat ik ''samen'' benchte met iemand die ik nauwelijk ken, ging hij ''ff tussendoor een setje doen'' en liet een gigantische zweetvlek van zn kop achter.

bedankt maar nee bedankt, ik train lekker rustig alleen in de ochtend, wanneer de meeste mensen die komen trainen, serieus trainen, en hun bek goed dichthouden :o

en dan vervolgens wel de hele dag op dbb praten :roflol:

u wot m8?

Ik geef ook best veel mensen in de gym een hand of begroet ze. Maar praat eigenlijk nooit en train gewoon keihard door.
Ben ik nu een gladde boy ?

I'm at basic fit ( unfortunately) and I wanted to use a machine to train my back. besides me there was another machine where two disks 10kg hanging . usually let people out there who weights back after they have finished so I thought I pick those two discs 10kg because it is close and no one uses it , at least I thought. I place a disc on my machine , and then as a guy to me by yoo yoyo I 'm working on this. I tell him that I did not know and that I can not see that. I can also remember what he exactly but I think they play so cool and I put that disk just return .

today I grab two plates of 5 kilos of a rack . I 'm quietly warming up . that same guy says : YO , EY G! have you caught that 5kilo drives me . I say no , I got it from a rack caught.

later I was looking for 16kg dumbells . I just saw two on the ground and asked all those people around , or they use it . they said neej use it. So I grab it and take it easy a set of dumbells and places it on as a dumbell rack. then that same guy from nowhere , and he yells at me like " yoyoyoy YOO you have those dumbells from there caught and then you put it back there " (on the ground so ) then he flipped hard and he probably started yet swearing in another language while he walked away . I just kept quiet others began to laugh .

I saw him two devices at the same actual time occupied hold . ( he often does ) he does eg dumbell curl wonky , he at the same time an actual machine is busy so keep a bit on the other side of the gym is . you see no towel or bottle of water so you will think oh that machine is free. Grab your machine finally comes that guy out of nowhere .

One time I was busy training with legs ( leg press ) ff I had to use the bathroom . I let mn towel there on this unit ( than people know that someone is still used) I come back from the toilet I see him standing there; s

Kijk naar mijn ogen, die zijn meestal gesloten. dat zegt genoeg.
Als ik train gaan er allerlei gedachten door mijn hoofd. Ik denk aan zuigers die op en neer gaan,
ik denk aan bergtoppen. Ik denk aan zeer krachtige dingen en gemene en lelijke dingen - wat er maar
voor nodig is om door die training te slepen.

Op de sportschool ben ik altijd bloedserieus.
Als ik train mogen mensen al blij zijn als ze twee woorden uit me krijgen.
Ik ben niet op de sportschool om vrienden te maken.

Hoe breng ik de boodschap over dat ik niet gestoord wil worden? Ik doe mijn ogen dicht.
Als ik ze open moet doen om te zien waar ik heen ga, zorg ik dat ik geen oogcontact maak.
Ik kijk naar de grond, naar de gewichten, naar alles behalve de mensen.
Bovendien kunnen ze het wel zien aan mijn gezichtsuitdrukking.
Als ze echt volhardend zijn zeg ik het ze recht in hun gezicht:
tijdens mijn training praat ik niet.
Dat mogen ze opnemen zoals ze willen, maar zo is het nu eenmaal.

Ik ben gladde mocroboy. Zou je mijn hand ook schudden?
Ik geef ook best veel mensen in de gym een hand of begroet ze. Maar praat eigenlijk nooit en train gewoon keihard door.
Ben ik nu een gladde boy ?
HEEE! dbb's enige gladde boy ben ik! en ik duld geen concurrentie:mad:. (ik heb niet eens haar op mijn bis en gezichtshaar van een 14 jarige..)

Uhm..

Kijk naar mijn ogen, die zijn meestal gesloten. dat zegt genoeg.
Als ik train gaan er allerlei gedachten door mijn hoofd. Ik denk aan zuigers die op en neer gaan,
ik denk aan bergtoppen. Ik denk aan zeer krachtige dingen en gemene en lelijke dingen - wat er maar
voor nodig is om door die training te slepen.

Op de sportschool ben ik altijd bloedserieus.
Als ik train mogen mensen al blij zijn als ze twee woorden uit me krijgen.
Ik ben niet op de sportschool om vrienden te maken.

Hoe breng ik de boodschap over dat ik niet gestoord wil worden? Ik doe mijn ogen dicht.
Als ik ze open moet doen om te zien waar ik heen ga, zorg ik dat ik geen oogcontact maak.
Ik kijk naar de grond, naar de gewichten, naar alles behalve de mensen.
Bovendien kunnen ze het wel zien aan mijn gezichtsuitdrukking.
Als ze echt volhardend zijn zeg ik het ze recht in hun gezicht:
tijdens mijn training praat ik niet.
Dat mogen ze opnemen zoals ze willen, maar zo is het nu eenmaal.

:roflol:

Terug
Naar boven