XXL Nutrition

gozer flipt op mij in de gym

Cool filmpje in OP, heftig..

jullie geloven het nooit:

Ik zat een tijdje geleden in de gym te trainen en toen ik even naar de wc ging, zag ik een nederlandse ecto die mijn schijven van 10 kilo had geript. Ik sprak hem aan met: "yoo yoo, ik ben heirmee bezig". Die jonge bibberde zichtbaar van angst en bood zijn excuses aan. Ik heb besloten om hem te vergeven en zijn kleren dit keer niet mee te nemen.

Gisteren weer een incident met de zelfde tatta. Ik zette 2 schijven op het rek, omdat ik even naar de wc wilde gaan en het niet netjes vond om ze op de grond te laten (iemand kan daarover gaan struikelen). Voordat ik wegging zei ik nog tegen de mensen om mij heen dat deze schijven van mij waren en ik zo terugkom.

Toen ik terugkwam, zag ik diezelfde jongen mijn schijven uit het rek halen en ermee trainde. Toen ik hem vroeg of die van mij waren, ontkende hij. Ik wist meteen dat hij niet te vertrouwen was. Dit maakte mij zo kwaad dat ik ging vloeken en schelden en die jongen deed uiteraard alsof hij de onschuldige blanke was en ik de stoute buitenlander.

Ik heb al vaker incidenten met hem gehad, vooral als ik supersetjes doe. Die man steelt altijd mijn apparaten. Ik kan mijn handdoek toch niet door tweeën delen?
Ik ben zo radeloos en gefrustreerd.

Wat moet ik doen

:roflol:

voor straf moet hij jou in de gym een blowjob geven

hee zivanna, zorry dat ik je zo bang heb gemaakt in de gym. moet je gvd maar van me schijven afblijven of netjes vragen of je ze mag pakken ja of nee.

nu heb je me boze kant meegemaakt. en nog huilie doen op dbb ook miet

what childish

Heeft iemand al slachtofferhulp voor TS gebeld?

[Link niet meer beschikbaar]

Ja ok, maar basic fit is vaak ook een f*cking dierentuin.

Bezoekers IQ komt inderdaad wel sterk overeen met de dieren die huizen in menig dierentuin, dolfijnen en chimpansees uitgesloten.

Mijn basic fit is goed.
In de ochtend.
Als iedereen opgerot is.

Kan doen wat ik moet doen, goed genoeg.
Geen ''yo yo yo yo'' mensen of zo.

Ik niet, ik negeer iedereen altijd en ga trainen, ben daar niet om vrienden te maken of mijn handen te bevuilen met andermands zweet :D

(semi srs)

Ik niet, ik negeer iedereen altijd en ga trainen, ben daar niet om vrienden te maken of mijn handen te bevuilen met andermands zweet :D

(semi srs)

Of iedereen negeert jou :D

Oooooooooowwwww!!!

Geintje hoor :)

Not here to make/win friends enz, ja bekende slogan lekker hardcore.
Trainen kan ook een sociaal aspect hebben tenminste als je dat wilt maar ook respect voor ieder die dat niet wilt.

Of iedereen negeert jou :D

Oooooooooowwwww!!!

Geintje hoor :)

Not here to make/win friends enz, ja bekende slogan lekker hardcore.
Trainen kan ook een sociaal aspect hebben tenminste als je dat wilt maar ook respect voor ieder die dat niet wilt.

Was dat maar zo :( Af en toe komt er iemand om ''gezellig een praatje te maken''..ik praat wel terug, maar als het te lang duurt irriteer ik me wel :roflol:
Trainen is voor mij geen sociaal aspect, maar aan de andere kant; ook respect voor ieder die dat wél wilt.

Terug
Naar boven