XXL Nutrition

Gras sprieteke op plankgas

Blijven bewegen die kuitjes.

• Topic Starter Topic Starter
Guide in mn sig ff goed doorlezen

gedaan zeer mooi en interessant geschreven.

Jonge, wa doe jij me uw leve.... die titel alleen al.
Goed dat je begonnen bent, maar jouw topics zijn echt wel baas :D

dat is een compliment? :D

Blijven bewegen die kuitjes.
wijze les ,opletten in het begin met te veel sets van reps , nogaltijd spierpijn dus :mad:
dat word nog een paar dagjes met 2km/h stappen.

Ja dat is een compliment want je ben wel een goeie troll.
Die naam alleen al :roflol::roflol:
En dan je andere posts lol. Tillen vanuit men gewrichten, calcium snuiven en liters olijfolie drinken wahahahhahah :roflol::roflol:

calcium snuiven? nooit gezegt , ik eet niets van zuivel en vroeg ne af of dat zou helpen.
liters, waren geen liters en theoretisch zou dat toch een gezonde vorm van vetten zijn,en makkelijke.
en naam, gras sprieteke , die vond ik juist goed gevonden :o
sommige post naar anderen toe zijn om te lachen gelemaal geen trollen bedoelt :mad:

ja die zever achter me gelaten
het word dus ook nog behalve thuis ook 2* per week oxygen fitness dus hopelijk zo wat neer progressie

Laatst bewerkt:
1e keer fitness gegaan, verassend goed gelopen, heb gewoon alles van apparaten gebruikt en alles van oefeningen gedaan . dikke 2h daar gezeten en vanalles getest/leerd.
enkel een jaar abonnement aan 300 euro gaat het niet worden, op naar basic fit :D

Goedzo vooral apparaten blijven doen zo blijf je de rest van je leven wel 55kg!

vraagje, ik lees veel eet veel tonijn ,biefstuk, kipfilet,...
maar pindas (of pindakaas) hebben meer proteïnen ?
als je zoiezo moet bulken (ik ga nu voor een dikken 3000 cal)
is pinda(kaas) dan niet beter als bvb een extra portie tonijn ofzo?

vraagje, ik lees veel eet veel tonijn ,biefstuk, kipfilet,...
maar pindas (of pindakaas) hebben meer proteïnen ?
als je zoiezo moet bulken (ik ga nu voor een dikken 3000 cal)
is pinda(kaas) dan niet beter als bvb een extra portie tonijn ofzo?

Pindakaas en tonijn hebben ongeveer eveneveel protein, maar 100g tonijn is een stuk makkelijker weg te krijgen dan 100g pindakaas. Ook zitten er in pindakaas heel veel vetten. Weliswaar goede vetten, maar overal waar te voor staat is slecht, zegt mijn vader altijd.
Ook zit er vlees en vis 'betere' proteine, hoorde ik. (Kan dit niet onderbouwen, maar zal met het aminozuurprofiel te maken hebben)

Pindakaas en tonijn hebben ongeveer eveneveel protein, maar 100g tonijn is een stuk makkelijker weg te krijgen dan 100g pindakaas. Ook zitten er in pindakaas heel veel vetten. Weliswaar goede vetten, maar overal waar te voor staat is slecht, zegt mijn vader altijd. Ook zit er vlees en vis 'betere' proteine, hoorde ik. (Kan dit niet onderbouwen, maar zal met het aminozuurprofiel te maken hebben)

Hij weegt 55, dan ga je toch geen vis eten waar niks in zit? Zo komt ie nooit aan.

Wow we zitten al 3 maanden verder en progressie :thumbdown:
Ben paar kilos bij, beetje kracht bij en ik zit vaak nogaltijd niet aan alle cal die ik wou.
:(
Zowel qua training als voeding zit ik nog vollop te testen.
Dus stel ik moet 2g eiwit */kg gewicht dus afgerond 110 gram als ik het goed begrijp
Dus aan kipfilet of tonijn is dat iets van een 600gram kip/vis per dag en dan heb ik nog geen **** koolhydraten vetten en suikers binnen, laat staan de prijs per dag.
Conclusie ik ga proberen pro buget en pro gemakszucht soja in mijn eten in te werken daarmee kan ik makkelijk theoretisch aan mijn proteines komen zonder shakes
- plan van aanpak:
Ik overloop bij voeding nog eens alles stap voor stap
ontbijt
"shake" van sojabonen 200gram
850 cal
74g protein
60g koolhydraten
40g vet
13g suikers
13g vezels
+ dikke scheut olijfolie
890 cal
90g vet

Middagmaal
Boterhammen (tel ik niet mee )
met 200g pindakaas
1250 cal
50g protein
40g koolhydraten
100g vet
13g suikers
13g vezels

Avondmaal
"wat de pot schaft"
Ongeveer een mooie 1000 cal
+ 2 glazen melk
300cal
20g protein,koolhydraten,suikers en vetten

Is ongeveer een dikke 4000cal en 120g protein (zonder avondmaal bijgerekend) dit zou toch mooi moeten toekomen.
Is dit doenbaar, het gaat grotendeels over gebruiksgemak ook :D

Voeding ziet er al veel beter uit, 4000 kcal lijkt me wat te veel.
Zou wel fatsoenlijk trainen, anders heb je er alsnog vrij weinig aan..

Bedankt, qua varieteit is het maar brol, maar tijdelijk om er goedkoop en makkelijk vanaf te komen lijkt het me wel goed :D

ben wat vermindert laatste tijd maar zit met een mini vraagje,
Ik wou bij b&f (ja ik weet dat ze het verpest hebben met hun perfection)
wou ik een paar kilo pindakaas en havermout kopen voor zelfgemaakte weightgainers.
nu zag ik op de site staan bij zo een pot pindapasta:27g proteïnes/100g
maar normale (calvé ofzo) heeft maar 22g/100g en zelfs volledige pindas zonder toevoegingen hebbem "maar" 25g/100g
hoe kunnen ze dan aan hun getal raken? en ze doen dit bij meerdere producten dus wat moet ik hierover denken?

Gvd, blijf gewoon weg bij B&F, zucht

ben wat vermindert laatste tijd maar zit met een mini vraagje,
Ik wou bij b&f (ja ik weet dat ze het verpest hebben met hun perfection)
wou ik een paar kilo pindakaas en havermout kopen voor zelfgemaakte weightgainers.
nu zag ik op de site staan bij zo een pot pindapasta:27g proteïnes/100g
maar normale (calvé ofzo) heeft maar 22g/100g en zelfs volledige pindas zonder toevoegingen hebbem "maar" 25g/100g
hoe kunnen ze dan aan hun getal raken? en ze doen dit bij meerdere producten dus wat moet ik hierover denken?

Heel simpel. Gewoon op de verpakking printen.

Terug
Naar boven