shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonge, wa doe jij me uw leve.... die titel alleen al.
Goed dat je begonnen bent, maar jouw topics zijn echt wel baas![]()

wijze les ,opletten in het begin met te veel sets van reps , nogaltijd spierpijn dus

het is de eerste keer en ik wou gewoon eens alles een beetje uitproberen. of mag dat nietGoedzo vooral apparaten blijven doen zo blijf je de rest van je leven wel 55kg!

vraagje, ik lees veel eet veel tonijn ,biefstuk, kipfilet,...
maar pindas (of pindakaas) hebben meer proteïnen ?
als je zoiezo moet bulken (ik ga nu voor een dikken 3000 cal)
is pinda(kaas) dan niet beter als bvb een extra portie tonijn ofzo?
Pindakaas en tonijn hebben ongeveer eveneveel protein, maar 100g tonijn is een stuk makkelijker weg te krijgen dan 100g pindakaas. Ook zitten er in pindakaas heel veel vetten. Weliswaar goede vetten, maar overal waar te voor staat is slecht, zegt mijn vader altijd. Ook zit er vlees en vis 'betere' proteine, hoorde ik. (Kan dit niet onderbouwen, maar zal met het aminozuurprofiel te maken hebben)

ben wat vermindert laatste tijd maar zit met een mini vraagje,
Ik wou bij b&f (ja ik weet dat ze het verpest hebben met hun perfection)
wou ik een paar kilo pindakaas en havermout kopen voor zelfgemaakte weightgainers.
nu zag ik op de site staan bij zo een pot pindapasta:27g proteïnes/100g
maar normale (calvé ofzo) heeft maar 22g/100g en zelfs volledige pindas zonder toevoegingen hebbem "maar" 25g/100g
hoe kunnen ze dan aan hun getal raken? en ze doen dit bij meerdere producten dus wat moet ik hierover denken?