AndroidHealthClinic

gratis cocaïne en xtc

jaar of 2 geleden was er toch slechte xtc in het belgische circuit?

denk iets ondergedoseerd of het duurde langer voor het inkickte zo zodat je er meer van nam met als resultaat dat er stierven aan een overdosis
lijkt me vreemd, maar in mijn omgeving probeert iedereen alleen de pillen te nemen die ze kennen enzo
zoals jodesterretjes:D

sinds ze de echte groene klavertjes niet meer hebben hoeft het niet meer voor mij

er zijn al een paar kennissen van me het ziekenhuis ingeflikkerd, bad ghb

dat weet ik nie...ik gebruik niets dus...

Pillen waar een paar jaar geleden doden mee waren gevallen hadden het opschrift dubbel hartjes, ze kickten later in en bevatte dubbel zoveel mdma

Het teken wat op de pillen staat zegt trouwens niet altijd iets, het is dikwijls maar een stempel, wil je zeker zijn, moet je je pillen laten testen in een testcentrum

Pillen waar een paar jaar geleden doden mee waren gevallen hadden het opschrift dubbel hartjes, ze kickten later in en bevatte dubbel zoveel mdma

Het teken wat op de pillen staat zegt trouwens niet altijd iets, het is dikwijls maar een stempel, wil je zeker zijn, moet je je pillen laten testen in een testcentrum

Oja weet jij dan zo'n centrum in België? In nederland zijn er alleszins, maar daar ben je niet veel mee als belg zijnde.

ik snap trouwens niet hoe je dood kan gaan aan teveel mdma? ken mensen die soms al 25 pillen hebben genomen

ik snap trouwens niet hoe je dood kan gaan aan teveel mdma? ken mensen die soms al 25 pillen hebben genomen

Haha geef iemand die nog nooit xtc genomen heeft 25 goeie pillen en je mag hem al snel met schuim op de mond afvoeren hoor. Mensen die al jaren verschillende keren per week xtc nemen zullen idd wel veel aankunnen maar om hun getallen over te zetten naar een doorsnee feestganger die 1x per maand een aantal pilletjes neemt is een beetje kortzichtig.

kerel ik heb op bepaalde momenten ook zo ver gezeten, dat ik dacht: nu is het gedaan met me.
Maar veel heeft te maken met combi's: te veel alcohol, wat speed erdoor, msschn wat keta en dergelijke, dit alles met een te groot vochttekort en het is gemakkelijker gedaan dan je denkt hoor ;)

kerel ik heb op bepaalde momenten ook zo ver gezeten, dat ik dacht: nu is het gedaan met me.
Maar veel heeft te maken met combi's: te veel alcohol, wat speed erdoor, msschn wat keta en dergelijke, dit alles met een te groot vochttekort en het is gemakkelijker gedaan dan je denkt hoor ;)

So what, waarom zeg je dat tegen mij?

Een dosis van 7 gram mdma zou pas dodelijk zijn.
Dus dan moet je al echt veel pillen gaan nemen.
Het is wel zo, wanneer er doden vallen door xtc, dat het vooral te maken heeft met het feit dat je uitdroogt, en overhitting. Dus zeker genoeg drinken

Het is wel zo, wanneer er doden vallen door xtc, dat het vooral te maken heeft met het feit dat je uitdroogt, en overhitting. Dus zeker genoeg drinken

Een hoop ongelukken vinden juist plaats door watervergiftiging. Teveel drinken , teveel natrium verlies doet ook een hoop hoor.

Maar oververhitting is ook link ja......

Edit: maar als je weet waar je mee bezig bent kun je de gevaren minimaliseren

Laatst bewerkt:

Combi's verhogen inderdaad de kans op bijwerking enorm.

Drugs are bad mkay. Ik snap niet dat mensen zichzelf lucky noemen omdat ze (gratis) hard drugs gebruiken :dunno:

Alcohol en steroiden zijn ook bad. Maar ieder maakt zijn keuze. De een neemt graag een pilletje op feesten of wat coke. De ander gebruikt anabolen steroiden om een doel te halen. Dus ik snap het wel.

verkeerde kerel gequote sorry ;)

Als ik voor mag gaan ligt er op de wcpot een dikke drol voor je klaar.

Terug
Naar boven