XXL Nutrition

Gratis drinken?? Hack de cola automaat!

best irritant dat je die plaatjes niet meer kan zien

Ik heb het geprobeerd en het lukte inderdaad. Maar wat moet ik nou precies doen om goedkoop/gratis drinken te krijgen!?

goeie ga ik zeker proberen:D

pfff gissteren op mijn werk geprobreerd... maar die cola automaat heeft geen display. ik trek de stekker uit en steek hem terug in e gaat ff een lichtje pinken en dat wast het... as ik de code deed kwam er ook niets op de display..
dit weekend ga ik een automaat op straat zoeken :D of in het station ofzo i dont care :D gratis is gratis

bij ERROR 2 seconde op 4 drukken, en dan naar test scrollen, en dan daar met die test prutsen :p

Ik kreeg hem vandaag niet verder dan tot de error. 2 seconden op knop 4 drukken werkte niet! Geeft de automaat "test" daadwerkelijk aan door test of door tst?

Wie is het dan allemaal nog meer gelukt?

Jammer, kwam er vandaag achter dat we in het gebouw waar ik meestal zit niet van deze automaten hebben, ander gebouw wel :D

Ik heb weer wat te doen als ik met mijn meissie ergens in een kledingzaak ben...met de automaat spelen terwijl ik ondertussen als levende kapstok fungeer

Gisteren gezocht in het dorp naar zo'n automaat,
Maar uiteraard nergens te vinden,
Binnenkort eens proberen op het CS van Breda ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken wel een truc om gratis flesjes chaudfontaine water uit cola automaten te krijgen, je moet ervoor wel bij de stekker kunnen.

Je moet de stekker uittrekken en wachten tot de knipperende tekst "ice cold" op het scherm verschijnt en dan razendsnel op de knop van het water drukken.

damn waar staan die verdomde dingen? :mad: .. in ons gebouw heb je alleen van die gore Pepsi ... smaakt gewoon niet t zelfde...

waar staan die dingen eig.?

• Topic Starter Topic Starter
Ze staan er genoeg, maarja waar.. :p

bij mij is het dus niet gelukt , ik heb aan elk machiene in onze stad het geprobeerd en het gaat niet ? mja mss werkt het aleen in nederland ??

oke lache ga het wel ff proberen

Ga morgen testen op mn werk :D

Terug
Naar boven