- Waardering
- 164
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
I know

Moet nu alleen helaas langer wachten, want kom pas over paar dagen weer thuis. Maarja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik was er al bang voor...
B&F heeft het voor elkaar gekregen om een uitmuntend product (Micellar Casein Superior) om zeep te helpen.
Kan maar weinig goeds zeggen over deze dunne drap. Qua werking mag dit de naam micellar niet eens dragen.
Echte, pure, micellar caseine laat zich slecht mengen. Da's juist een bijzondere eigenschap (als het spul tenminste puur is) en zorgt voor de langdurige afgifte van aminozuren.
Dit is net een iets dikkere wheyshake op basis van casseine om de zeurende consument tevreden te stellen over de oplosbaarheid. Echt een flink aantal stappen achteruit is dit. Ja, het smaakt nu ineens lekkerder (KH anyone?) en het lost beter op. Al die mensen die zeuren over oplosbaarheid: gebruik een mixer als je micellar caseine neemt zou ik zeggen. En bevalt het je niet, schakel dan over op kwark.
Maar nee, B&F laat zich leiden door klanten die smaak en gebruikersgemak boven de werking van een product stellen.
Jullie hadden in het verleden een grote klant aan mij voor de oude versie, maar ik switch over naar de concurrent (van de kledingmaat) waar ze gelukkig (nog) wel een product aanbieden wat zich in dit opzicht oprecht dienstbaar maakt ten opzichte van de sport en doelen die bij deze sport horen.

Ik was er al bang voor...
B&F heeft het voor elkaar gekregen om een uitmuntend product (Micellar Casein Superior) om zeep te helpen.
Kan maar weinig goeds zeggen over deze dunne drap. Qua werking mag dit de naam micellar niet eens dragen.
Echte, pure, micellar caseine laat zich slecht mengen. Da's juist een bijzondere eigenschap (als het spul tenminste puur is) en zorgt voor de langdurige afgifte van aminozuren.
Dit is net een iets dikkere wheyshake op basis van casseine om de zeurende consument tevreden te stellen over de oplosbaarheid. Echt een flink aantal stappen achteruit is dit. Ja, het smaakt nu ineens lekkerder (KH anyone?) en het lost beter op. Al die mensen die zeuren over oplosbaarheid: gebruik een mixer als je micellar caseine neemt zou ik zeggen. En bevalt het je niet, schakel dan over op kwark.
Maar nee, B&F laat zich leiden door klanten die smaak en gebruikersgemak boven de werking van een product stellen.
Jullie hadden in het verleden een grote klant aan mij voor de oude versie, maar ik switch over naar de concurrent (van de kledingmaat) waar ze gelukkig (nog) wel een product aanbieden wat zich in dit opzicht oprecht dienstbaar maakt ten opzichte van de sport en doelen die bij deze sport horen.
---------------------------------
Btw, ik heb ook niks gekregen vandaag.. Maar morgen is natuurlijk weer een dag, Maakt het extra spannend![]()

ik vond hem lekker, en door de verbeterde structuur lost hij perfect op nu.

Ik had gisteren PM gestuurd, maar nog niks ontvangen. Hebben jullie mijn PM gezien?![]()

misschien een beetje een domme vraag: maar hoeveel eiwit haal je er per 100gr uit? zoals bij perfection 78gr/per100gr als ik met niet vergis??

Zelfde hier, gister pm gestuurd maar nog niks ontvangen, zal er morgen wel zijn door de drukte denk ik.

Keek net in mijn postvak en zoals verwacht lag de b&f envelop er. Vind het egt een top actie want ik heb nu al 3 keer een sample van jullie gehad en nog nooit egt gekocht bij jullie dus vind het top dat jullie ook voor jullie niet klanten een actie als dit doen. Thanks!

Haha, B&F heeft teveel PM's gekregen om nog meer te ontvangen.

Body En Fitshop heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd
---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 20:53 ----------
+1

Wat je eigenlijk dus doet is een relatief duur product (niet de grondstof maar productie ervan) "kapot" mixen om het te rehydrateren en er eigenlijk gewoon weer melk van te maken (zonder vet en whey-eiwitten).
Dure melk. Enjoy.

I know
Moet nu alleen helaas langer wachten, want kom pas over paar dagen weer thuis. Maarja![]()

mailbox is idd vol, stelletje hollanders xD
ben wel benieuwd naar casein nog nooit op, perfection is iig super!

Hoe lang zou het duren voor België? Als gisteren/vandaag verzonden is gok ik op maandag, moest het er al vroeger zijn is het een leuke verrassing![]()

Is jullie inbox nog steeds vol ,zag dat me pm niet was gegaan of tog wel ?

Thanks voor de samples! berryblast smaakt erg goed!
goede actie. dit zouden meer bedrijven moeten doen!
morgen ff kijken om te bestellen

Choco gisterenavond geprobeerd, smaak was wel lekker maar hij was vrij dik beetje milkshake dikte, dit hoort zo toch? Omdat Whey/Protien Perfection veel dunner is.

Hij was iig wel lekker, zal hem ff beoordelen voor je. Binnenkort toch maar eens die combo proberen.Klopt, dit is normaal bij Casein.
Geen zorgen.
-Leon
Iedereen krijgt standaard dezelfde smaken.Helaas kunnen we niet door tijddruk en mankracht aan persoonlijke voorkeuren voldoen tijdens deze sample actie. We krijgen zoveel pm's binnen dat ik al blij ben als ik alles kan uitprinten en versturen!
-Leon

Ik had strawberry ertussen zitten
Maar wel in mijn bestelling niet via de normale post.
Heb zelf een grote pot banaan gekocht deze heb ik gister eerst even getest.
Iik vond het wel lekker maar de nieuwe structuur is wel even wennen het is wat compacter maar het korreliger is wel verdewenen gelukkig. Ik gebruik al tijden de casein van jullie zelfs die potten voor de suprior nog, die waren echt niet te zuipen... Hoe heten die ook alweer?? Mijn vriendin had ook een shake geprobeerd en vond het een beetje naar tropische vruchten smaken (nasmaak) toen ze dat zei proefde ik dat ook een beetje. De andere smaken proef ik binnenkort wel even. Nog bedankt voor de lading samples bij mijn bestelling trouwens 8 stuks in totaal, niet te zuinig!