MuscleMeat

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn twee samples zojuist binnen gekregen. Chocola en Berry Blast. Chocola smaakt prima, shake is ook vrij dik. Voor mij een prima alternatief voor kwark, stuk sneller en lekkerder.

Momenteel gebruik ik 3 maal daags jullie Protein Perfection Mix, is het een slim idee om Micellar Casein Perfection te nemen voor het slapen gaan in plaats van Protein Perfection Mix? Of maakt dat weinig uit?

• Like
Waarderingen: B&F
  • Topic Starter Topic Starter
Dat is inderdaad een betere keuze in dit geval. Bedankt voor je feedback. :)

-Leon

Net mijn 2 samples door de bus gekregen. Ook ik heb de Chocola en Berry Blast gekregen, en zal vanavond de chocola uitproberen laat het nog wel weten :)

Altijd leuke acties bij Body en Fitshop :)

Hij is net met de post binnen:thumbs: kan ik zometen mooi testen.

*BobbyV loopt richting de brievenbus

Ik moet ze nog afwachten.... :cool:

Laat het daar even weten aub, dan wordt het overzichtelijker ;)

Micellar Casein Perfection - Review (click me)

--------
Leon was me voor ^_^

Ben heel benieuwd naar je mening:) Laat maar even weten als je het binnen hebt.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 13:46 ----------

Hij is net met de post binnen:thumbs: kan ik zometen mooi testen.

Super!!! Laat het ons maar weten. Ik weet zeker dat je nooit meer iets anders wilt:zuip:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 13:46 ----------

*BobbyV loopt richting de brievenbus

En?:)

Heey kom net terug van training, doe deur open en wat steekt er door de brievenbus? De 2 samples, ik hoefde niet eens te bukken.

Ik had berry blast aangevraagd en cookie cream want die had ik beide nog nooit geproefd.
Maar kreeg binnen berry blast en chocola, terwijl ik al 4kg van chocola whey had. Ben eerlijk gezegd niet helemaal fan van de chocolade smaak.

De berry blast smaakte apart maar zeker niet slecht! T smaakt eigenlijk met water gewoon naar yoghurt.. en het ruikt naar suikerspin :D

Toppie :)

Iedereen krijgt standaard dezelfde smaken. :) Helaas kunnen we niet door tijddruk en mankracht aan persoonlijke voorkeuren voldoen tijdens deze sample actie. We krijgen zoveel pm's binnen dat ik al blij ben als ik alles kan uitprinten en versturen! :D

-Leon

Aangevraagd :) Ben heel benieuwd!

Haha ik las net dus dat ik niet de enige was met Berry Blast en choco, ik ga er verder ook geen probleem van maken hoor, smaken zijn allebei top :)

Dit ga ik zeker proberen, vrienden van mij kopen ook alles bij b&f.

Ik hoop dat ik nog niet te laat ben met mijn aanvraag^^, ben benieuwd of ze zullen toekomen:D!

Vandaag de samples binnen gekregen, zal vanavond voor het slapen berry blast nemen ipv. de gebruikelijk bak magere kwark. Ben benieuwd.

Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Vandaag introduceren wij onze nieuwe Eiwitten: Micellar Casein Perfection!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkrijgbaar in 6 onvoorstelbaar lekkere Milkshake smaken:
-Vanilla Milkshake
-Banana Milkshake
-Berry Blast
-Cookies & Cream
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake

Iedereen op DBB mag Micellar Casein Perfection nu GRATIS proberen! (dat is jouw voordeel als DBB lid)

Het enige wat je hoeft te doen is je naam en adres doorgeven via PM.
We versturen dan geheel gratis 2 samples per post. (2 verschillende smaken)

(om het hanteerbaar voor ons te houden is het niet mogelijk voorkeur in smaak aan te geven, we hopen dat jullie dit begrijpen)

We zijn er van overtuigd dat je razend enthousiast zult zijn over Micellar Casein Perfection!

Aarzel dus niet en bestel nu de gratis samples. Je hebt ze binnen 24 uur in huis.

Edit;
We waarderen het enorm als je na het proeven van de sachets je mening zou willen geven in de reviewsectie.
Micellar Casein Perfection Review- geef je mening

Leuke actie B&F.:)

Dit ga ik zeker proberen, vrienden van mij kopen ook alles bij b&f.

Dank je, laat het maar weten!:)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 16:33 ----------

Ik hoop dat ik nog niet te laat ben met mijn aanvraag^^, ben benieuwd of ze zullen toekomen:D!

Zeker niet, je bent ruim op tijd. Ze zijn al weer met 3 man bezig om te proberen alle sampling weer op tijd weg te krijgen.:D.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 16:34 ----------

Vandaag de samples binnen gekregen, zal vanavond voor het slapen berry blast nemen ipv. de gebruikelijk bak magere kwark. Ben benieuwd.

Vanaf nu wil je nooit meer aan de kwark:zuip:

Berry blast, is dat bosvruchten??(lekkerrr).
Zal ze morgen wel binnen krijgen en deze week een korte review schrijven.

Laatst bewerkt:
Neeee geen Berry Blast :( Had de casein superior daarvan, Berry Blast + klonters + water = braken.
Smaakt de superior wel ok?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven