Ik was er al bang voor...
B&F heeft het voor elkaar gekregen om een uitmuntend product (Micellar Casein Superior) om zeep te helpen.
Kan maar weinig goeds zeggen over deze dunne drap. Qua werking mag dit de naam micellar niet eens dragen.
Echte, pure, micellar caseine laat zich slecht mengen. Da's juist een bijzondere eigenschap (als het spul tenminste puur is) en zorgt voor de langdurige afgifte van aminozuren.
Dit is net een iets dikkere wheyshake op basis van casseine om de zeurende consument tevreden te stellen over de oplosbaarheid. Echt een flink aantal stappen achteruit is dit. Ja, het smaakt nu ineens lekkerder (KH anyone?) en het lost beter op. Al die mensen die zeuren over oplosbaarheid: gebruik een mixer als je micellar caseine neemt zou ik zeggen. En bevalt het je niet, schakel dan over op kwark.
Maar nee, B&F laat zich leiden door klanten die smaak en gebruikersgemak boven de werking van een product stellen.
Jullie hadden in het verleden een grote klant aan mij voor de oude versie, maar ik switch over naar de concurrent (van de kledingmaat) waar ze gelukkig (nog) wel een product aanbieden wat zich in dit opzicht oprecht dienstbaar maakt ten opzichte van de sport en doelen die bij deze sport horen.