XXL Nutrition

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn PM ontvangen gisteren?
Want staat precies niet tussen mijn verstuurde PM's...
Leuke actie trouwens

ben ik de enige die ze 2 dagen terug 'besteld' heeft en nog niet heeft ontvangen? ben heel ongeduldig haha! komt door al die goede reacties :p

Super actie. Ik hoop dat deze nieuwe veel beter is dan de vorige.
De smaken van de vorige vond ik allemaal niet goed en loste heel slecht op.
Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe.

@ salvo, smaak was geen 10/10 maar prima om weg te drinken (met melk heb ik geprobeerd). Met een staafmixer was die binnen 2 minuten perfect gemixed.

Ik heb na twee dagen eindelijk de sachets binnen gekregen, wil ik net een zakje proberen is er 1 van de 2 leeg.???

• Topic Starter Topic Starter
Mensen zijn echt te ongeduldig merk ik al.. :rolleyes:

Nogmaals, alles is en wordt gewoon verzonden. Er zijn samples zat en het gaat via de gewone post, waardoor het soms wat langer kan duren. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 20:54 ----------

Ik heb na twee dagen eindelijk de sachets binnen gekregen, wil ik net een zakje proberen is er 1 van de 2 leeg.???

Dat is wel heel vreemd, haha. Stuur je adres maar nog een keer door. :) Waren zeker wel twee lange dagen of niet? ;)

-Leon

ik begrijp echt gewoon totaal niet hoe mensen zo weinig geduld kunnen hebben!
Wees blij dat B&F altijd maar weer met zulke leuke acties blijven komen, wees is tevreden man

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 20:57 ----------

oke, het is ook deel van hun marketing maar goed!

geen samples nog en is net mn kwark op, arme ik!

Nu net de choco aan het opdrinken, smaakt lekker en lost goed op. :)

ik begrijp echt gewoon totaal niet hoe mensen zo weinig geduld kunnen hebben!
Wees blij dat b&f altijd maar weer met zulke leuke acties blijven komen, wees is tevreden man

---------- post toegevoegd thu 29 sep 2011 om 20:57 ----------

oke, het is ook deel van hun marketing maar goed!

+1

Vandaag ontvangen, berry blast en chocolade. Vanavond echter kwark omdat ik weg moest en dus al wat shakes achter de kiezen heb. Laat later nog wel eventjes weten wat ik ervan vond.

Zonet berry blast geprobeerd. Deze lost echt veel beter op dan de oude Miscellar Casein. Vind de smaak van berry blast echter maar niks. Maar dat is meer persoonlijk :)

Lijkt er wel op. :D

Nu net de choco aan het opdrinken, smaakt lekker en lost goed op. :)

Goed om te horen! Heb je het gewoon met water of melk gemixed? :)

Vandaag ontvangen, berry blast en chocolade. Vanavond echter kwark omdat ik weg moest en dus al wat shakes achter de kiezen heb. Laat later nog wel eventjes weten wat ik ervan vond.

Ik ben benieuwd. Alvast bedankt! :)

Zonet berry blast geprobeerd. Deze lost echt veel beter op dan de oude Miscellar Casein. Vind de smaak van berry blast echter maar niks. Maar dat is meer persoonlijk :)

Bedankt. Laat maar weten wat je van de chocolade vindt. :)

-Leon

Wat mij opviel aan de smaak chocolade is dat het erg lijkt op die van chocola. Klinkt logisch, maar bij whey's is het nabootsen van de smaak choco toch erg moeilijk gebleken. Bij Casein Perfection is dat aardig gelukt dacht ik!

raden jullie hem met water of met melk aan?
ik denk dat ik 1 van de 2 zakjes met kwark meng als die binnen is :)

Wat mij opviel aan de smaak chocolade is dat het erg lijkt op die van chocola. Klinkt logisch, maar bij whey's is het nabootsen van de smaak choco toch erg moeilijk gebleken. Bij Casein Perfection is dat aardig gelukt dacht ik!

Dank je!

raden jullie hem met water of met melk aan?
ik denk dat ik 1 van de 2 zakjes met kwark meng als die binnen is :)

Water tijdens het droogtrainen en melk tijdens de bulk. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven