Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben ik de enige die ze 2 dagen terug 'besteld' heeft en nog niet heeft ontvangen? ben heel ongeduldig haha! komt door al die goede reacties![]()
Ik heb na twee dagen eindelijk de sachets binnen gekregen, wil ik net een zakje proberen is er 1 van de 2 leeg.![]()

Ik heb na twee dagen eindelijk de sachets binnen gekregen, wil ik net een zakje proberen is er 1 van de 2 leeg.![]()
Waren zeker wel twee lange dagen of niet? 
?ik begrijp echt gewoon totaal niet hoe mensen zo weinig geduld kunnen hebben!
Wees blij dat b&f altijd maar weer met zulke leuke acties blijven komen, wees is tevreden man
---------- post toegevoegd thu 29 sep 2011 om 20:57 ----------
oke, het is ook deel van hun marketing maar goed!

Nu net de choco aan het opdrinken, smaakt lekker en lost goed op.![]()

Vandaag ontvangen, berry blast en chocolade. Vanavond echter kwark omdat ik weg moest en dus al wat shakes achter de kiezen heb. Laat later nog wel eventjes weten wat ik ervan vond.

Zonet berry blast geprobeerd. Deze lost echt veel beter op dan de oude Miscellar Casein. Vind de smaak van berry blast echter maar niks. Maar dat is meer persoonlijk![]()

Wat mij opviel aan de smaak chocolade is dat het erg lijkt op die van chocola. Klinkt logisch, maar bij whey's is het nabootsen van de smaak choco toch erg moeilijk gebleken. Bij Casein Perfection is dat aardig gelukt dacht ik!
raden jullie hem met water of met melk aan?
ik denk dat ik 1 van de 2 zakjes met kwark meng als die binnen is![]()