AndroidHealthClinic

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de bleyberries sample gisteravond genutigd en die was heerlijk!
Hij vult alleen totaal niet, als ik het vergelijk met kwark dan lijkt het net alsof je hoegenaamd niks heb gegeten, maarja volume zegt natuurlijk niks over voedingswaarde :p

casein strawberry is ook erg lekker :)

PM is verstuurd, ben benieuwd of ik verbetering merk tov de oude, vond die al prima oplossen en prima smaken...

dinsdag middag besteld, nu nog steeds niks binnen.....?

ben niet ongeduldig, maar 3,5 dag verder begin ik toch wel te denken dat ik over het hoofd ben gezien :)

Zelfde verhaal bij mij, hier ook nog niks binnen. Er zijn al twee pm,s verstuurd.

Veel ongeduldige mensen hiero.
Als ik B&F was, die hier veel tijd, moeite en geld in hebben gestoken, had dit de laatste keer geweest. Het is dan maar goed dat ik niet bij B&F werk...

Zijn wij dan even blij dat jij niet bij B&F werkt, anders had jij alle supplementen zelf opgesnoept geloof ik.
Ik vind het maar een domme uitspraak van je, omdat in de startpost sta dat het binnen 24 uur geleverd word. Het is dan niet raar dat mensen op een gegeven moment opmerkingen maken dat het niet binnen is.
Geen kwaad woord over B&F vanuit mij kant, ben 100% tevreden met ze!

Samples Micellar Casein Perfection

Leuke actie

Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Vandaag introduceren wij onze nieuwe Eiwitten: Micellar Casein Perfection!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkrijgbaar in 6 onvoorstelbaar lekkere Milkshake smaken:
-Vanilla Milkshake
-Banana Milkshake
-Berry Blast
-Cookies & Cream
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake

Iedereen op DBB mag Micellar Casein Perfection nu GRATIS proberen! (dat is jouw voordeel als DBB lid)

Het enige wat je hoeft te doen is je naam en adres doorgeven via PM.
We versturen dan geheel gratis 2 samples per post. (2 verschillende smaken)

(om het hanteerbaar voor ons te houden is het niet mogelijk voorkeur in smaak aan te geven, we hopen dat jullie dit begrijpen)

We zijn er van overtuigd dat je razend enthousiast zult zijn over Micellar Casein Perfection!

Aarzel dus niet en bestel nu de gratis samples. Je hebt ze binnen 24 uur in huis.

Edit;
We waarderen het enorm als je na het proeven van de sachets je mening zou willen geven in de reviewsectie.
Micellar Casein Perfection Review- geef je mening

Zijn wij dan even blij dat jij niet bij B&F werkt, anders had jij alle supplementen zelf opgesnoept geloof ik.
Ik vind het maar een domme uitspraak van je, omdat in de startpost sta dat het binnen 24 uur geleverd word. Het is dan niet raar dat mensen op een gegeven moment opmerkingen maken dat het niet binnen is.

Er is al vaak genoeg gezegd hier in dit topic dat het langer kan duren voordat je het binnen krijgt. Je bent echt niet de eerste. Ten tweede krijg je het gratis, en vind een beetje geduld niet meer dan op zijn plaats. B&F heeft zijn zaakjes normaliter wel voor elkaar, het is vaak dat de post niet helemaal mee werkt waardoor het langer duurt.
Ik heb trouwens ook nog niks binnen, maar ik wacht het gewoon af.

Alles is 100% verzonden. In NL had je het al moeten hebben, wacht morgen nog even af. In BE kan het wel kloppen dat schijnt altijd lang te duren. Dan krijg je de samples begin aankomende week.:cool:

Hmm ik heb ook (nog) niks binnen gehad helaas, wel al vrij vroeg een PM gestuurd. Nog een PM sturen of nog even afwachten? :) Ben alsnog van plan om het combopakket aan te schaffen, maar wou even wachten op de samples om te kijken of ik een van die twee smaken casein neem :)

Heb ze ook binnen, top. :thumbs:

1 ding, misschien dat ik het over het hoofd heb gezien maar wat zijn de voedingswaarden?

Is het nog mogelijk om aan deze sample-actie deel te nemen?

hier precies hetzelfde, ik had ook gehoopt dat ik het nog voor het weekend binnen zou krijgen, was ook 1 van de eerste die een PM had gestuurd. denk dat we gewoon geduld moeten hebben en jaloers moeten blijven op al die mensen die mooie reviews schrijven! :p

PM

Tue 27 Sep 2011
Miscular Casein samples
09:49Body En Fitshop

T gat waar ik in woon, is altijd traag met post... :)

Ik heb ze nog niet binnen, de post was al vrij vroeg in de morgen

Heb de mijne ook binnen gekregen zal het straks uitproberen

Een beetje kort door de bocht om te late leveringen voor de volle 100% op B&F te steken. Je weet vast ook dat ze de leveringen uitbesteden. Het is dan ook vaak daar dat het mis gaat, of mensen die niet goed begrijpen dat het wel degelijk over WERKDAGEN gaat.

Groetjes.

• Topic Starter Topic Starter
Ah ze zijn binnen. Eentje choco en de andere staat niets op (mystery taste?)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 19:42 ----------

kinderen ? stagiaires ? buurjongetjes ? Polen ? ex-gedetineerden ? Of gewoon het volk dat gewoolijk andere dingen te doen heeft ? (management bijvoorbeeld :))

Dat is vreemd. :) Welke smaak was het uiteindelijk? :D

Nee hoor, gewoon vast personeel van DBB. Ik zelf heb ook meegeholpen. :)

dinsdag middag besteld, nu nog steeds niks binnen.....?

ben niet ongeduldig, maar 3,5 dag verder begin ik toch wel te denken dat ik over het hoofd ben gezien :)

Klopt, dat duurt wel heel erg lang. Iedereen die een tweede p.m heeft gestuurd is gewoon nog een keer verstuurd. Vanochtend weer een hele lading op de post gedaan van afgelopen weekend. :)

Is het nog mogelijk om aan deze sample-actie deel te nemen?

Jazeker, gewoon een p.m sturen. :)

-Leon
Heb ze ook binnen, top. :thumbs:

1 ding, misschien dat ik het over het hoofd heb gezien maar wat zijn de voedingswaarden?

Kijk eens. :)

Een beetje kort door de bocht om te late leveringen voor de volle 100% op B&F te steken. Je weet vast ook dat ze de leveringen uitbesteden. Het is dan ook vaak daar dat het mis gaat, of mensen die niet goed begrijpen dat het wel degelijk over WERKDAGEN gaat.

Groetjes.

Het komt goed. Zoals ik al eerder zei is alles 100% verstuurd vanuit Body En Fitshop. :)

-Leon

Alles goed ontvangen! Tnx

Hmz, ondanks dat ik geen samples heb ontvangen, toch een combopakket whey perfection & casein genomen...alles was op dus moest wel haha! :)

heb jullie ook een pm gestuurt heel hartelijk bedankt. ik heb nu de casein superior is er enig verschil eigenlijk?
harelijk bedankt (daarom bestel ik altijd bij jullie ) de beste service en klantvriendelijk !

• Topic Starter Topic Starter
Hmz, ondanks dat ik geen samples heb ontvangen, toch een combopakket whey perfection & casein genomen...alles was op dus moest wel haha! :)

Bedankt voor je bestelling! :)

heb jullie ook een pm gestuurt heel hartelijk bedankt. ik heb nu de casein superior is er enig verschil eigenlijk?
harelijk bedankt (daarom bestel ik altijd bij jullie ) de beste service en klantvriendelijk !

Jazeker, smaak en structuur zijn een stuk beter! :) :thumbs:

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven