- Waardering
- 15
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
casein strawberry is ook erg lekker
PM is verstuurd, ben benieuwd of ik verbetering merk tov de oude, vond die al prima oplossen en prima smaken...

Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!
Vandaag introduceren wij onze nieuwe Eiwitten: Micellar Casein Perfection!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verkrijgbaar in 6 onvoorstelbaar lekkere Milkshake smaken:
-Vanilla Milkshake
-Banana Milkshake
-Berry Blast
-Cookies & Cream
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
Iedereen op DBB mag Micellar Casein Perfection nu GRATIS proberen! (dat is jouw voordeel als DBB lid)
Het enige wat je hoeft te doen is je naam en adres doorgeven via PM.
We versturen dan geheel gratis 2 samples per post. (2 verschillende smaken)
(om het hanteerbaar voor ons te houden is het niet mogelijk voorkeur in smaak aan te geven, we hopen dat jullie dit begrijpen)
We zijn er van overtuigd dat je razend enthousiast zult zijn over Micellar Casein Perfection!
Aarzel dus niet en bestel nu de gratis samples. Je hebt ze binnen 24 uur in huis.
Edit;
We waarderen het enorm als je na het proeven van de sachets je mening zou willen geven in de reviewsectie.
Micellar Casein Perfection Review- geef je mening
Zijn wij dan even blij dat jij niet bij B&F werkt, anders had jij alle supplementen zelf opgesnoept geloof ik.
Ik vind het maar een domme uitspraak van je, omdat in de startpost sta dat het binnen 24 uur geleverd word. Het is dan niet raar dat mensen op een gegeven moment opmerkingen maken dat het niet binnen is.
Geen kwaad woord over B&F vanuit mij kant, ben 100% tevreden met ze!
Alles is 100% verzonden. In NL had je het al moeten hebben, wacht morgen nog even af. In BE kan het wel kloppen dat schijnt altijd lang te duren. Dan krijg je de samples begin aankomende week.![]()
Ben alsnog van plan om het combopakket aan te schaffen, maar wou even wachten op de samples om te kijken of ik een van die twee smaken casein neem 
hier precies hetzelfde, ik had ook gehoopt dat ik het nog voor het weekend binnen zou krijgen, was ook 1 van de eerste die een PM had gestuurd. denk dat we gewoon geduld moeten hebben en jaloers moeten blijven op al die mensen die mooie reviews schrijven!![]()

Zijn wij dan even blij dat jij niet bij B&F werkt, anders had jij alle supplementen zelf opgesnoept geloof ik.
Ik vind het maar een domme uitspraak van je, omdat in de startpost sta dat het binnen 24 uur geleverd word. Het is dan niet raar dat mensen op een gegeven moment opmerkingen maken dat het niet binnen is.
Ah ze zijn binnen. Eentje choco en de andere staat niets op (mystery taste?)
---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 19:42 ----------
kinderen ? stagiaires ? buurjongetjes ? Polen ? ex-gedetineerden ? Of gewoon het volk dat gewoolijk andere dingen te doen heeft ? (management bijvoorbeeld)
Welke smaak was het uiteindelijk? 

dinsdag middag besteld, nu nog steeds niks binnen.....?
ben niet ongeduldig, maar 3,5 dag verder begin ik toch wel te denken dat ik over het hoofd ben gezien![]()

Is het nog mogelijk om aan deze sample-actie deel te nemen?

Heb ze ook binnen, top.
1 ding, misschien dat ik het over het hoofd heb gezien maar wat zijn de voedingswaarden?

Een beetje kort door de bocht om te late leveringen voor de volle 100% op B&F te steken. Je weet vast ook dat ze de leveringen uitbesteden. Het is dan ook vaak daar dat het mis gaat, of mensen die niet goed begrijpen dat het wel degelijk over WERKDAGEN gaat.
Groetjes.

Hmz, ondanks dat ik geen samples heb ontvangen, toch een combopakket whey perfection & casein genomen...alles was op dus moest wel haha!![]()

heb jullie ook een pm gestuurt heel hartelijk bedankt. ik heb nu de casein superior is er enig verschil eigenlijk?
harelijk bedankt (daarom bestel ik altijd bij jullie ) de beste service en klantvriendelijk !