XXL Nutrition

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist 2 samples mogen ontvangen, helaas wel 2x chocolade, terwijl ik juist naar andere smaakjes benieuwd was..
Ach, wat loop ik te zeuren, neem deze lekker mee naar het werk :D
Thanks guys!

ik begrijp echt gewoon totaal niet hoe mensen zo weinig geduld kunnen hebben!
Wees blij dat B&F altijd maar weer met zulke leuke acties blijven komen, wees is tevreden man

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 20:57 ----------

oke, het is ook deel van hun marketing maar goed!

Inderdaad, snapt men dan niet dat zoiets een mega impact heeft op hun dagelijks werk?

chocola = perfect

heb wel iets minder wat erbij gedaan maar was met water net een soort chocolade pudding( kwa smaak niet kwa structuur) was egt lekker terwijl ik het normaal niet zo op chocolademelk enz heb

Niet om het 1 of ander, maar ik ben 1 van de eerste die jullie een berichtje stuurde en heb nu nog steeds niks ontvangen.. en de postbode is vandaag al geweest ;) Ben nu toch wel benieuwd naar die nieuwe smaken.. :)

Heb nog niks gehad:( en had gister vroeg in de middag een pm gestuurd.

Ik ben benieuwd naar de smaken. Want wil volgende week sowieso casein perfection bestellen.

ik had 2 a 3 dagen geleden al een PM gestuurd, maar nu nog steeds niks binnen gekregen?
ben erg benieuwd naar de smaken :)

heb ze vandaag binnen gekregen :D dank je wel, neem er vanavond voor het slapen 1tje :)

Niet om het 1 of ander, maar ik ben 1 van de eerste die jullie een berichtje stuurde en heb nu nog steeds niks ontvangen.. en de postbode is vandaag al geweest ;) Ben nu toch wel benieuwd naar die nieuwe smaken.. :)

Heb nog niks gehad:( en had gister vroeg in de middag een pm gestuurd.

Ik ben benieuwd naar de smaken. Want wil volgende week sowieso casein perfection bestellen.

ik had 2 a 3 dagen geleden al een PM gestuurd, maar nu nog steeds niks binnen gekregen?

hier precies hetzelfde, ik had ook gehoopt dat ik het nog voor het weekend binnen zou krijgen, was ook 1 van de eerste die een PM had gestuurd. denk dat we gewoon geduld moeten hebben en jaloers moeten blijven op al die mensen die mooie reviews schrijven! :p

Wat een lekkere romige shake zeg ;D

Ah ze zijn binnen. Eentje choco en de andere staat niets op (mystery taste?)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 19:42 ----------

Ja, we hadden 3 mensen fulltime bezig met de sample actie! :eek:

-Leon

kinderen ? stagiaires ? buurjongetjes ? Polen ? ex-gedetineerden ? Of gewoon het volk dat gewoolijk andere dingen te doen heeft ? (management bijvoorbeeld :))

• Topic Starter Topic Starter
hier precies hetzelfde, ik had ook gehoopt dat ik het nog voor het weekend binnen zou krijgen, was ook 1 van de eerste die een PM had gestuurd. denk dat we gewoon geduld moeten hebben en jaloers moeten blijven op al die mensen die mooie reviews schrijven! :p

Hou het even in de gaten. Als je maandag nog niet hebt PM mij dan even. De ervaring is overigens met elke actie dat de briefpost naar BE nog wel eens (te) lang wil duren.:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 21:06 ----------

Wat een lekkere romige shake zeg ;D

We hebben ons best gedaan:zuip:Dank je, voor het compliment.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Micellar Casein Perfection

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 21:07 ----------

heb ze vandaag binnen gekregen :D dank je wel, neem er vanavond voor het slapen 1tje :)

Nog even genieten van een lekkere shake Micellar Casein Perfection voor het slapen gaan!:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 21:08 ----------

Alles is 100% verzonden. In NL had je het al moeten hebben, wacht morgen nog even af. In BE kan het wel kloppen dat schijnt altijd lang te duren. Dan krijg je de samples begin aankomende week.:cool:

bestelling 273636 geplaatst gooi ze daar maar even bij, spaart jullie verzending.

Hou het even in de gaten. Als je maandag nog niet hebt PM mij dan even. De ervaring is overigens met elke actie dat de briefpost naar BE nog wel eens (te) lang wil duren.:cool:

(gelukkig) woon ik in Nederland, ik denk dat ik gewoon weer eens te ongeduldig ben, ik wacht maandag nog even af! word wel elke dag jaloers gemaakt met de reviews haha! ;)

Dinsdag besteld maar samples nog niet binnen helaas , woon in amsterdam, debk dat ik te ongeduldig ben haha ik wacht wel nog even. Hopelijk komen ze wel.

Samples binnen, zoals gewoonlijk erg snel! 1 sample naturel & 1 sample chocolate. De laatste gisteren geprobeerd. Smaak is niet te overheersend, gewoonlijk lekker en vult goed (aangelengd met water) dus weer goed de casséïne van B&F qua smaak & werking. Bestelling wordt het zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven