- Waardering
- 227
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 85kg
Met water.Goed om te horen! Heb je het gewoon met water of melk gemixed?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met water.Goed om te horen! Heb je het gewoon met water of melk gemixed?![]()
ik begrijp echt gewoon totaal niet hoe mensen zo weinig geduld kunnen hebben!
Wees blij dat B&F altijd maar weer met zulke leuke acties blijven komen, wees is tevreden man
---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 20:57 ----------
oke, het is ook deel van hun marketing maar goed!
Inderdaad, snapt men dan niet dat zoiets een mega impact heeft op hun dagelijks werk?

Niet om het 1 of ander, maar ik ben 1 van de eerste die jullie een berichtje stuurde en heb nu nog steeds niks ontvangen.. en de postbode is vandaag al geweestBen nu toch wel benieuwd naar die nieuwe smaken..
![]()
Heb nog niks gehaden had gister vroeg in de middag een pm gestuurd.
Ik ben benieuwd naar de smaken. Want wil volgende week sowieso casein perfection bestellen.
ik had 2 a 3 dagen geleden al een PM gestuurd, maar nu nog steeds niks binnen gekregen?
ben erg benieuwd naar de smaken![]()

Ja, we hadden 3 mensen fulltime bezig met de sample actie!
-Leon
)hier precies hetzelfde, ik had ook gehoopt dat ik het nog voor het weekend binnen zou krijgen, was ook 1 van de eerste die een PM had gestuurd. denk dat we gewoon geduld moeten hebben en jaloers moeten blijven op al die mensen die mooie reviews schrijven!![]()

Dank je, voor het compliment.
heb ze vandaag binnen gekregendank je wel, neem er vanavond voor het slapen 1tje
![]()

ik had 2 a 3 dagen geleden al een PM gestuurd, maar nu nog steeds niks binnen gekregen?
ben erg benieuwd naar de smaken![]()

Hou het even in de gaten. Als je maandag nog niet hebt PM mij dan even. De ervaring is overigens met elke actie dat de briefpost naar BE nog wel eens (te) lang wil duren.