MuscleMeat

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar moet ik nog een PM sturen of gewoon nog maar wat dagen wachten?

Hier ook nog helaas de samples niet ontvangen. Wacht gewoon vol geduld af.

Altijd goede ervaring met B&F-shop. Waardeer de service en de sample acties.
Keep up the good work!

Volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan 27ste pm gestuurd vandaag nog niks binnen:rolleyes

Dinsdag een PM gestuurd en vandaag de Micellar Casein Perfection binnen. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het nog zou krijgen. :D Maar toch binnen. Thanks. :thumbs:

Ik heb er een bij mijn bestelling genomen als kado (heb dit topic totaal over het hoofd gezien) maar dit lijkt een stuk mengbaarder als de oude emmer? Twee keer shaken en geen enkel klontje, voorheen was het twee keer schudden en je kon het eten :) Toppertje!

Jullie PM box zit vol;)

• Topic Starter Topic Starter
Maar moet ik nog een PM sturen of gewoon nog maar wat dagen wachten?

Hier ook nog helaas de samples niet ontvangen. Wacht gewoon vol geduld af.

Altijd goede ervaring met B&F-shop. Waardeer de service en de sample acties.
Keep up the good work!

Volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan 27ste pm gestuurd vandaag nog niks binnen:rolleyes

Dinsdag een PM gestuurd en vandaag de Micellar Casein Perfection binnen. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het nog zou krijgen. :D Maar toch binnen. Thanks. :thumbs:

Zo zie je maar weer! Ze komen gewoon aan. :)

Ik heb er een bij mijn bestelling genomen als kado (heb dit topic totaal over het hoofd gezien) maar dit lijkt een stuk mengbaarder als de oude emmer? Twee keer shaken en geen enkel klontje, voorheen was het twee keer schudden en je kon het eten :) Toppertje!

Klopt! Bedankt voor de feedback! :)

Deze is weer leeg! :)

-Leon

Raar nog steeds niks binnen. Miss morgen?

Helaas vandaag nog niks binnen, maar misschien morgen wel hoop het , vorige week dinsdag al besteld.

Vorige week woensdag besteld en eveneens nog niets tussen de post. Ofwel de postbode heeft zich vergrepen aan de samples, ofwel de oplosbaarheid is zo goed dat de samples met enveloppe en al zijn opgelost. :D

heb ook nog niks binnen, eerste dag een pm gestuurd :(
I'll wait, of 1 van mn huisgenoten zit nu stiekem mijn caseine te gebruiken :P

Ook nog niet ontvangen, kijk er naar uit :)

Gister weer lading eruit gegaan, dus nu zijn elke dag (op zaterdag,zondag na) alle verzendingen eruit gegaan. :)

-Leon

super lekker, super mengbaar

beste wat ik ooit gehad heb !

Ook maar proberen, ben benieuwd. Top actie trouwens weer!

Laatst bewerkt:
Hou het even in de gaten. Als je maandag nog niet hebt PM mij dan even. De ervaring is overigens met elke actie dat de briefpost naar BE nog wel eens (te) lang wil duren.:cool:

helaas heb ik de samples nog steeds niet binnen, had vorige week dinsdag een PM gestuurd, heb je gister nog een PM gestuurd maar die zie ik ineens niet meer bij mijn verzonden items staan. ik zal het zo nog een x proberen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven