ownuall2
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Binnen 24 uur binnen gekregen, geweldig gedaan weer.
Helaas heb ik 2 maal chocola gekregen iets waar ik niet goed tegen kan.
Maar toch enorm bedankt.
Zit er zelfs over te denken om een pot aan te gaan schaffen is denk ik wel het proberen waard.

alleen ik denk ik laat het jullie even weten. want dadelijk is er iets mis met m'n adress ofzo. zit trouwens wel te denken om een pot te kopen want het was zeer goed te drinken 

helaas heb ik de samples nog steeds niet binnen, had vorige week dinsdag een PM gestuurd, heb je gister nog een PM gestuurd maar die zie ik ineens niet meer bij mijn verzonden items staan. ik zal het zo nog een x proberen![]()

Inmiddels weer een PM gestuurd maar ook deze staat niet meer bij mijn verzonden items
What to do?

toch raar dat meeste ze binnen 24u krijgen, en ik pas een week later
maar goed, eind goed al goed, ik heb ze binnen, chocolade en berry blast.
toch raar, normaal heb ik ALLES van jullie binnen 24u thuis, en nu is er voor t eerst vertraging, is het direct een hele f*cking week! lol @ epic vertraging
Maar ze zijn binnen gelukkig. Dat wordt genieten
Zoals beloofd nog eventjes mijn mending:
Berry blast: smaakte totaal anders als de berry blast die ik van de EAA's gewend was. Deed mij denken aan yogi?
Chocolade: Smaakte naar chocolade zonder gemische nasmaak oid.
In beide gevallen loste het poeder snel en gemakkelijk op. Zeker in vergelijking met andere tragere proteines (vaak extra veel water/melk nodig) voor voor het slapen.