tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oei zie ik dit nu pas net wat besteld gooi er maar een sample bij dan ....ik zal je even een pm sturen met het nummer ....

pm verstuurt ben benieuwd! iig weer een leuke actie![]()
ik denk ook dat ik pm heb verstuurd, alleen weet niet zeker omdat er bij verstuurde items nog steeds 0 staat ?
en als dat niet uit maakt heb ik 2x een pm gestuurd![]()

Sow een DM gestuurd. Ben echt benieuwd naar de smaken, gebruik al een tijdje de "oude" versie hiervan en het enige wat me daar aan tegenvalt is de flauwe smaak. Als deze als Whey Perfection smaken wil ik nooit meer wat anders
Edit: Komt er in de toekomst ook nog een combinatie met Whey Perfection zoals voorheen?

Is maar paar euro duurder als ik me niet vergis? Daar kan ik mee leven als de smaak echt veel beter is 
Das goed nieuwsIs maar paar euro duurder als ik me niet vergis? Daar kan ik mee leven als de smaak echt veel beter is
![]()
Whey Perfection & Micellar Casein Perfection is echt een verslavende combi.
Je zult nooit meer andere eiwitten willen
Protein Perfection Stack
De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 57,90 euro!
Goede combo, denk dat ik die maar eens ga bestellen! Even wachten op de samples, wellicht word ik daar wat wijzer uit voor welke smaak ik moet nemenWhey perfection wordt sowieso choco..maar de casseïne, zit de denken aan banaan!
De banaan smaakt echt fantastisch. Heb zelf alle smaken al dubbel gehad zo ongeveer
Heb ze ook 'besteld'. Morgen even proeven. I will let you guys know!