MuscleMeat

Breaking News Gratis Micellar Casein Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuke actie zoals we gewend zijn van b&f :)

• Topic Starter Topic Starter
leuke actie zoals we gewend zijn van b&f :)

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 21:56 ----------

oei zie ik dit nu pas net wat besteld gooi er maar een sample bij dan ....ik zal je even een pm sturen met het nummer ....

PM je naam en adres maar even, de bestelling is direct al verwerkt, die heb je morgen al in huis:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 21:56 ----------

pm verstuurt ben benieuwd! iig weer een leuke actie :thumb:

Thanks!!

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 21:57 ----------

ik denk ook dat ik pm heb verstuurd, alleen weet niet zeker omdat er bij verstuurde items nog steeds 0 staat ?
en als dat niet uit maakt heb ik 2x een pm gestuurd :D

Versturen we morgen direct voor je:)

hardstikke mooi:D
alvast bedankt! en zeker weer een leuke actie dit :D

Sow een DM gestuurd. Ben echt benieuwd naar de smaken, gebruik al een tijdje de "oude" versie hiervan en het enige wat me daar aan tegenvalt is de flauwe smaak. Als deze als Whey Perfection smaken wil ik nooit meer wat anders :D

Edit: Komt er in de toekomst ook nog een combinatie met Whey Perfection zoals voorheen?

Laatst bewerkt:
Sow een DM gestuurd. Ben echt benieuwd naar de smaken, gebruik al een tijdje de "oude" versie hiervan en het enige wat me daar aan tegenvalt is de flauwe smaak. Als deze als Whey Perfection smaken wil ik nooit meer wat anders :D

Edit: Komt er in de toekomst ook nog een combinatie met Whey Perfection zoals voorheen?

Die is er al alleen wel iets duurder!:cool:

Ook pmtje gestuurd ben benieuwd naar de nieuwe

pm gestuurd..

Pm verstuurt, binnenkort weer bestellen dus deze komt net op tijd om mijn keuze te gaan maken. ;)

En weer 120 P.M's op de vroege ochtend! :D

Dat gaat weer erg lekker! ;)

-Leon

hmm... krijg de volgende foutmelding:

De volgende fouten traden op toen dit bericht werd verstuurd:
- Body En Fitshop heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd.

Fixed! :)

-Leon

Das goed nieuws :D Is maar paar euro duurder als ik me niet vergis? Daar kan ik mee leven als de smaak echt veel beter is ;)

Maar een paar euro inderdaad. De smaak is onvoorstelbaar lekker dus dat zit wel goed.:) Whey Perfection & Micellar Casein Perfection is echt een verslavende combi.:zuip: Je zult nooit meer andere eiwitten willen:D

Protein Perfection Stack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 57,90 euro!

Ja hoor. Als je de bestelling doet kan je zelf aangeven welke smaken je wilt. :)

-Leon

Goede combo, denk dat ik die maar eens ga bestellen! Even wachten op de samples, wellicht word ik daar wat wijzer uit voor welke smaak ik moet nemen :) Whey perfection wordt sowieso choco..maar de casseïne, zit de denken aan banaan!

Goede combo, denk dat ik die maar eens ga bestellen! Even wachten op de samples, wellicht word ik daar wat wijzer uit voor welke smaak ik moet nemen :) Whey perfection wordt sowieso choco..maar de casseïne, zit de denken aan banaan!

Dank je, voor het compliment!! De Protein Perfection Stack bevat de 2 beste ewitten in een voordelige combi, we merken inderdaad direct al dat deze combinatie enorm veel gekocht wordt. Je kan in de keuze voor smaak bij Micellar Perfection eigenlijk gewoon niet mis.:zuip: De banaan smaakt echt fantastisch. Heb zelf alle smaken al dubbel gehad zo ongeveer:D

Heb ze ook 'besteld'. Morgen even proeven. I will let you guys know!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven