XXL Nutrition

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
gister de sample getest
half uur voor de training ingenomen op lege maag
merkte eerlijk gezegd niets kwa pomp die ik bij noxplode wel goed voel
dit kan misschien ook verschillend zijn per persoon verder wel gewoon lekker getraind
spieren stonden wel hard.

alsnog bedankt voor de sample :)

Vandaag borst aangepakt.
Niet heel veel gegeten voor training helaas en 30min voor de training die NO 370 naar binnen gewerkt.
Aanvankelijk merkte ik niet veel tot ik incline ging bankdrukken. Het kan placebo zijn, die zooi of dat ik gewoon een goede dag had(of beiden), maar ik heb me oude record van 4x 85 verbroken met 6x90. Bij me andere 3 oefeningen heb ik ook PR's gezet.
Bij NO explode kreeg ik altijd last van hartkloppingen en daar had ik hier geen last van.
Kheb een pot besteld en ben benieuwd.

BTW, hoeveel werkdagen duurd het ongeveer voor ik het binnen heb?

had hier een sampletje gevraagd , maar nog niks gekregen , zijn ze mischien al op

grts

• Topic Starter Topic Starter
had hier een sampletje gevraagd , maar nog niks gekregen , zijn ze mischien al op

grts

Nee, we verzenden altijd alles direct. Verzenden naar BE per briefpost duurt soms heel lang. Dat is bekend. Komt dus echt helemaal goed.:)

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Vandaag borst aangepakt.
Niet heel veel gegeten voor training helaas en 30min voor de training die NO 370 naar binnen gewerkt.
Aanvankelijk merkte ik niet veel tot ik incline ging bankdrukken. Het kan placebo zijn, die zooi of dat ik gewoon een goede dag had(of beiden), maar ik heb me oude record van 4x 85 verbroken met 6x90. Bij me andere 3 oefeningen heb ik ook PR's gezet.
Bij NO explode kreeg ik altijd last van hartkloppingen en daar had ik hier geen last van.
Kheb een pot besteld en ben benieuwd.

BTW, hoeveel werkdagen duurd het ongeveer voor ik het binnen heb?

Dank je, voor de bestelling!:) We versturen tot 18:00 uur altijd direct.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

gister de sample getest
half uur voor de training ingenomen op lege maag
merkte eerlijk gezegd niets kwa pomp die ik bij noxplode wel goed voel
dit kan misschien ook verschillend zijn per persoon verder wel gewoon lekker getraind
spieren stonden wel hard.

alsnog bedankt voor de sample :)

Jij ook bedankt voor je reactie:)

ok !! thanks !!

en voor de rest supergoeie service ,

had bestelling gedaan , sanderendaags was ze er al

en kwaliteit van jullie producten zijn ook echt goe

grts

Ik ben net terug van de sportschool en heb vandaag de sample getest.
Vanochtend vroeg ontbeten en een half uur voor de training de sample gedronken.
De smaak was prima te doen, alleen het loste niet helemaal goed op.
In de sportschool heb ik er weinig van gemerkt. Misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog.
Het gevoel wat ik krijg van jack3d was ver te zoeken,dus ik blijf hangen op jack3d.

Bedankt voor de sample!

Mooie actie man...
Heb vandaag een PM'tje gestuurd...

Ben benieuwd naar de resultaten, als goed is meteen bestellen van het weekend samen met wat nieuwe eiwitjes!!

Net sample in de bus gehad, dit weekend eens uitproberen! bedankt voor de levering! :)

Nice! Heb ook meteen een PM verstuurd, ben benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
ok !! thanks !!

en voor de rest supergoeie service ,

had bestelling gedaan , sanderendaags was ze er al

en kwaliteit van jullie producten zijn ook echt goe

grts

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Net sample in de bus gehad, dit weekend eens uitproberen! bedankt voor de levering! :)

graag gedaan!

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Mooie actie man...
Heb vandaag een PM'tje gestuurd...

Ben benieuwd naar de resultaten, als goed is meteen bestellen van het weekend samen met wat nieuwe eiwitjes!!

Dank je, de sampling sturen we vandaag voor je:)

Goed spul! Smaak is echt lekker, goede pomp en focus!

wou ff laten weten, dat mijn sample is aangekomen (Belgie) ;)

Thanks.

Heb ook een pb gestuurd. Ben zeer benieuwd!

Vandaag NO 370 ontvangen :D Vrijdag eens testen!
Bedankt B&F!!

is het al op? :P

heb hem net gebruikt voor borst/triceps training, 30 minuten van tevoren ingenomen op een nuchtere maag. Ik merkte er eerlijk gezegd niet zo heel veel van pomp, was alleen wat meer gefocust (iets wat wel lekker was). had ook niet echt het gevoel dat ik meer gewicht kon pakken, bleef steken op mijn oude gewichten. spieren waren wel lekker hard na de training. Toch bedankt, goede actie ga zo door!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven