noXcez
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. Na al veel pre workouts gebruikt te hebben die zeer weinig resultaat hadden heeft deze dit wel.
.
.
Net mijn training gedaan met de NO 370. En ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben.. Na al veel pre workouts gebruikt te hebben die zeer weinig resultaat hadden heeft deze dit wel.
.
De NO 370 heeft me een enorme pomp gegeven. En ik had ook een zeer goede focus. Niet een overdreven energieboost maar gewoon het leuke geconcentreerde gevoel. Na elke set wou ik zo snel mogelijk aan de volgende beginnen. De krachttoename was zeer duidelijk merkbaar. Gewichten waar ik anders problemen mee had kon ik nu veel vlotter gebruiken. Nu na de training is de pomp nog altijd zeer goed aanwezig. En nog altijd een goede energie.
Als nu de crash die ik met de noxipro heb nog uitblijft ben ik ervan overtuigd dat deze nog beter is..
Super bedankt Body en Fitshop![]()
![]()
mooi man, ik ga hem zo uittesten bij biceps/triceps. ik hoop zo op die geile pomp
Ik neem aan dat je NO 370 ook zo'n 30 minuutjes voor de start van je training moet nemen?
. Moest gewoon beginnen

ah hier was je reactie al Jens hahamooi man, ik ga hem zo uittesten bij biceps/triceps. ik hoop zo op die geile pomp
![]()
. Echt een zalige pomp.
. En ligt het aan mij maar hebben jullie het ook dat je enorm zweet als je een PWO genomen hebt? 
Het leven is ook wel hard voor je he?

Ik had hem ook bij biceps/triceps.. Echt een zalige pomp.
. En ligt het aan mij maar hebben jullie het ook dat je enorm zweet als je een PWO genomen hebt?
![]()