XXL Nutrition

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
gisteren PM gestuurd maar vandaag nog niet binnen gekregen :( postbode is al wel geweest :o
En moet nu gaan fitnessen want heb vanavond geen tijd meer dus kan het niet uitproberen. Dan word het hopelijk morgen.

Ik heb m binnen, morgen proberen. Thx B&F Shop :thumb:

ik heb ook een mailtje gestuurt ben benieuwd :D
of ik iets krijg :D

Zojuist de N 370 sample ontvangen per post! B&F thnx!
Morgen lekker een vol programma afwerken..borst/schou/tric :-)
Ben benieuwd wat de reviews gaan worden.

Net mijn sample genomen. :p. De smaak valt goed mee. Niet zo lekker als NoxiPro maar goed te drinken. Ben benieuwd wat de training gaat geven. :D

Ik kan op de verpakking nergens cafeine terugvinden, terwijl de site van b&f dit wel meldt. Hoe zit dat?

Samples binnen :) Zelfs twee gekregen in twee enveloppen :D Waarschijnlijk ergens iets mis gaan.. Maaar mij hoor je niet klagen!! :)

net even een pm verstuurd
leuke actie B&F shop

Net mijn training gedaan met de NO 370. En ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben. :D. Na al veel pre workouts gebruikt te hebben die zeer weinig resultaat hadden heeft deze dit wel. :D.

De NO 370 heeft me een enorme pomp gegeven. En ik had ook een zeer goede focus. Niet een overdreven energieboost maar gewoon het leuke geconcentreerde gevoel. Na elke set wou ik zo snel mogelijk aan de volgende beginnen. De krachttoename was zeer duidelijk merkbaar. Gewichten waar ik anders problemen mee had kon ik nu veel vlotter gebruiken. Nu na de training is de pomp nog altijd zeer goed aanwezig. En nog altijd een goede energie.

Als nu de crash die ik met de noxipro heb nog uitblijft ben ik ervan overtuigd dat deze nog beter is. :D.

Super bedankt Body en Fitshop :thumbs: ;)

Ik heb ook gister een PM gestuurd maar nog niks binnen :(

Net mijn training gedaan met de NO 370. En ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben. :D. Na al veel pre workouts gebruikt te hebben die zeer weinig resultaat hadden heeft deze dit wel. :D.

De NO 370 heeft me een enorme pomp gegeven. En ik had ook een zeer goede focus. Niet een overdreven energieboost maar gewoon het leuke geconcentreerde gevoel. Na elke set wou ik zo snel mogelijk aan de volgende beginnen. De krachttoename was zeer duidelijk merkbaar. Gewichten waar ik anders problemen mee had kon ik nu veel vlotter gebruiken. Nu na de training is de pomp nog altijd zeer goed aanwezig. En nog altijd een goede energie.

Als nu de crash die ik met de noxipro heb nog uitblijft ben ik ervan overtuigd dat deze nog beter is. :D.

Super bedankt Body en Fitshop :thumbs: ;)

ah hier was je reactie al Jens haha:D mooi man, ik ga hem zo uittesten bij biceps/triceps. ik hoop zo op die geile pomp:lifter:

Ik neem aan dat je NO 370 ook zo'n 30 minuutjes voor de start van je training moet nemen?

Ik neem aan dat je NO 370 ook zo'n 30 minuutjes voor de start van je training moet nemen?

Jep alleen kon ik al na 20 min niet meer blijven zitten.:p. Moest gewoon beginnen :D :lifter:

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

ah hier was je reactie al Jens haha:D mooi man, ik ga hem zo uittesten bij biceps/triceps. ik hoop zo op die geile pomp:lifter:

Ik had hem ook bij biceps/triceps. :D. Echt een zalige pomp. :D. En ligt het aan mij maar hebben jullie het ook dat je enorm zweet als je een PWO genomen hebt? :p

Hoop dat ik nog optijd ben :)

PM gestuurd :) Goede actie weer:D

Ik heb nog niks ontvangen :(

ben benieuwd zit nu aan de jack 3d kijken of er verschil in zit

Ik had hem ook bij biceps/triceps. :D. Echt een zalige pomp. :D. En ligt het aan mij maar hebben jullie het ook dat je enorm zweet als je een PWO genomen hebt? :p

Jep, zweet me ook altijd het apezuur. Leuke review ... deed me een beetje denken aan de ervaringen van mensen van PWP...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven