flinke vent
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben benieuwd, ik heb tig pre workouts geprobeerd. Ik ga binnenkort als ik mijn whey op heb en mijn pre workouts nog Noxi-pro bestellen, want die beviel me erg goed.

Jezus ik weet niet wat ik moet zeggen?! Ik heb ooit een sample pwo van xxl gehad ik voelde me daardoor zwaar opgefokt etc. Met deze merkte ik eigenlijk niks maar kon t*ring zwaar trainen! Ik ga nu meteen maar een pakketje bestellen aangezien ze nu nog goedkoop zijn!
Wat mij betreft prima spul dus!

PM gestuurd om deze te proberen. Met unleash v3 en noxipro kan ik een heerlijk hard trainen alleen lig ik tot een uur of 3-5 wakker. Ik hoop dat deze pre workout deze bijwerking niet heeft.

Net mijn training gedaan met de NO 370. En ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben.. Na al veel pre workouts gebruikt te hebben die zeer weinig resultaat hadden heeft deze dit wel.
.
De NO 370 heeft me een enorme pomp gegeven. En ik had ook een zeer goede focus. Niet een overdreven energieboost maar gewoon het leuke geconcentreerde gevoel. Na elke set wou ik zo snel mogelijk aan de volgende beginnen. De krachttoename was zeer duidelijk merkbaar. Gewichten waar ik anders problemen mee had kon ik nu veel vlotter gebruiken. Nu na de training is de pomp nog altijd zeer goed aanwezig. En nog altijd een goede energie.
Als nu de crash die ik met de noxipro heb nog uitblijft ben ik ervan overtuigd dat deze nog beter is..
Super bedankt Body en Fitshop![]()
![]()
Nou ik zit te drinken. De smaak is bitterzuur met een chemische fruittint, waarna zich snel een felzoete afdronk manifesteert om vervolgens weer langzaam een licht bittertje op te bouwen. De nasmaak is over het algemeen plakkerig zoet en licht bitter. Ik zou het niet voor mijn plezier drinken.
Vandaag ontvangen en 30 min voor de training genomen. Merkte geen krachttoename en ook niet echt een ontzettende drive/focus. Pomp daarentegen was wel flink. Merkte geen tintelingen of duizeligheid zoals ik dat met andere Pre-WO's wel eens had. Met NoxiPro had ik dat hele opgefokte gevoel; hierbij niet. Ik had met NO 370 wel het herkenbare wegdroom/staar-momentje tijdens rust.
Bedankt voor de (wederom) mooie actie! :
inc 2 cadeaus 
Vandaag genomen, smaak was zeer goed te doen, ik heb er goed op getraind
Goeie pomp, goeie drive en toch wel een boost kwa kracht. Goeie preworkout dus.
Maar ik vond Noxi toch beteren natuurlijk super actie van bnf weer!!
![]()

smaakte ongeveer hetzelfde als noxi,
werkte ook in mindere mate hetzelfde, noxi en pwp blijven favoriet.
wel mooie actie ^^
NO 370 is heel goed en zeer goed gereviewd in de US. Pre-Workout Power (kracht-spiergroei) en Noxipro (energie-focus) zijn elk op hun eigen vlak bijna onverslaanbaar.