Fitness Seller

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook maar is proberen, als er nog samples zijn.:D

Vandaag net voor het trainen de sample binnen. Meteen in de shakebeker gegooit en merkte dat deze goed oploste, niet dik van structuur werd en de smaak goed was. Ik heb tot nu toe NO Explode geprobeerd, Superpump 250, NaNo Vapor en nu de No 370, ik had gehoopt eindelijk "iets" te merken, maar helaas nu ook geen enkele werking. Dat supplementen op ieder lichaam anders reageert ben ik het levende bewijs van! In ieder geval is het een TOP actie, en ideaal om te kijken hoe verschillende producten op je lichaam werken, zo scheelt het weer flink wat geld als je een flinke pot aanschaft en het niet werkt. Snelle levering super!

Iemand nog aanraders van NO producten die ECHT werken?

Vandaag net voor het trainen de sample binnen. Meteen in de shakebeker gegooit en merkte dat deze goed oploste, niet dik van structuur werd en de smaak goed was. Ik heb tot nu toe NO Explode geprobeerd, Superpump 250, NaNo Vapor en nu de No 370, ik had gehoopt eindelijk "iets" te merken, maar helaas nu ook geen enkele werking. Dat supplementen op ieder lichaam anders reageert ben ik het levende bewijs van! In ieder geval is het een TOP actie, en ideaal om te kijken hoe verschillende producten op je lichaam werken, zo scheelt het weer flink wat geld als je een flinke pot aanschaft en het niet werkt. Snelle levering super!

Maximize V2.

Neem je het wel op een lege maag, anders merk je er sowieso niks van. Dus bv 2 uur niet eten, dan de PWO dan 20 min wachten en dan trainen.

Jezus ik weet niet wat ik moet zeggen?! Ik heb ooit een sample pwo van xxl gehad ik voelde me daardoor zwaar opgefokt etc. Met deze merkte ik eigenlijk niks maar kon t*ring zwaar trainen! Ik ga nu meteen maar een pakketje bestellen aangezien ze nu nog goedkoop zijn!

Wat mij betreft prima spul dus!

Heb hem ontvangen, bedankt b&f.

Maximize V2.

Neem je het wel op een lege maag, anders merk je er sowieso niks van. Dus bv 2 uur niet eten, dan de PWO dan 20 min wachten en dan trainen.

Ja heb het op de lege maag gedaan, precies zoals je aangeeft, 2 uur niks gegeten vervolgens een half uur later begonnen en merkte niks. Ik ga is kijken naar de Maximize V2 dankje!

B&F wanneer krijgen jullie de isolaat perfection binnen?

Ja heb het op de lege maag gedaan, precies zoals je aangeeft, 2 uur niks gegeten vervolgens een half uur later begonnen en merkte niks. Ik ga is kijken naar de Maximize V2 dankje!

B&F wanneer krijgen jullie de isolaat perfection binnen?

Dan moet je wel wat voelen, bv bij de No Xplode.

Superpump heeft volgens mij geen stimulanten, dus daar zul je ook niet veel van voelen - ik voel daar ook niets van. Je zult daar dus de resultaten van in je rep/set schema moeten zien of kracht/uithoudingsvermogen tijdens je training.

Misschien ben je gewoon niet gevoelig voor cafeïne en/of DMAA of moet je een schepje meer nemen.

PM gestuurd om deze te proberen. Met unleash v3 en noxipro kan ik een heerlijk hard trainen alleen lig ik tot een uur of 3-5 wakker. Ik hoop dat deze pre workout deze bijwerking niet heeft.

ontvangen:D

PM verstuurd!

De meeste producten die jij gebruikt hebt zou je toch echt wel iets van moeten voelen? Heb je niet gegeten vlak voor je het nam of onder gedoseerd voorral NO Explode kreeg ik egt een rush van.

Net mijn training gedaan met de NO 370. En ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben. :D. Na al veel pre workouts gebruikt te hebben die zeer weinig resultaat hadden heeft deze dit wel. :D.

De NO 370 heeft me een enorme pomp gegeven. En ik had ook een zeer goede focus. Niet een overdreven energieboost maar gewoon het leuke geconcentreerde gevoel. Na elke set wou ik zo snel mogelijk aan de volgende beginnen. De krachttoename was zeer duidelijk merkbaar. Gewichten waar ik anders problemen mee had kon ik nu veel vlotter gebruiken. Nu na de training is de pomp nog altijd zeer goed aanwezig. En nog altijd een goede energie.

Als nu de crash die ik met de noxipro heb nog uitblijft ben ik ervan overtuigd dat deze nog beter is. :D.

Super bedankt Body en Fitshop :thumbs: ;)

Hoe is het met de crash heljen? Of lig je nu te pitte?:P

ontvangen, tnx voor deze leuke actie top weer!!!

Ontvangen! Top! Ga hem wss morgenochtend of anders donderdag even uittesten en zal kijken of ik een korte review kan maken!

Ik ben benieuwd, ik heb tig pre workouts geprobeerd. Ik ga binnenkort als ik mijn whey op heb en mijn pre workouts nog Noxi-pro bestellen, want die beviel me erg goed.

PM verstuurd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven