AndroidHealthClinic

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Iets kunnen regelen? :p Want anders loop ik iedere dag met veel spanning tevergeefs naar de postbus :p

Leon is ermee bezig. We krijgen binnen 2 weken letterlijk 1000en nieuwe samples binnen. We hadden niet op zooooo'n:D overweldigende belangstelling gerekend.:)

Hoe loopt het met de verkoop ervan, als ik zo vrij mag zijn?
Aan de meeste te horen een lekker heftig product, dus de samples hebben veel mensen overtuigd denk ik :)

Hoe loopt het met de verkoop ervan, als ik zo vrij mag zijn?
Aan de meeste te horen een lekker heftig product, dus de samples hebben veel mensen overtuigd denk ik :)

De verkoop verloopt zelfs iets TE goed en dat zeg ik niet gauw:D

Op het moment dat je de vraag stelde was ik bezig met deze post;

Vanwege overweldigende belangstelling is de Dexaprine helaas al uitverkocht. U kunt Dexaprine wel gewoon bestellen wij versturen dan direct na binnenkomst. Verwachte datum van binnenkomst 21-23 Juni.

We hebben het altijd wel druk maar van zo'n belangstelling hadden we echt niet durven dromen, daar ben ik eerlijk in:cool:

Dus die lage prijs blijft nog even?

kan ik wel gewoon veilig in mn autotje stappen met zon energieexplosie of ga ik dan 200 rijden? :P

lol ben helemaal van de wereld door 1 pil :D zag me oma niet eens staan die stond naast me tegen me aan te praten haha

me benen shaken helemaal door dat ding, kan ook komen door examenuitslag vandaag, kweet niet wat het nu is :P

Heb na het lezen van diverse ervaringen hier een halve pil genomen gisteren en tot mijn spijt merkte ik er vrij weinig van. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog ivm de reacties hier. Vandaag een nieuwe poging met de andere helft. Hopelijk merk ik het dan wel.

haha, kan de werking anders zijn als je jonger als 18 jaar bent?
Op veel supps (o.a. Pre-WO's) verpakking staat 18-50 jaar maar das om te waarschuwen voor beginners denk ik?

Heb een potje dexaprine besteld en gisteren binnen gekregen.
Moest vandaag langs het ziekenhuis en bleek dat ze mijn bloeddruk ook gingen meten.
Haha die was wel wat hoger dan ze hadden verwacht :P
Ging ze helemaal vragen of ik dit onder begeleiding gebruik e.d.
Hogere bloeddruk is toch normaal?
Had de pil (halve) net 30 minuten geleden voordat ik daar was ingenomen.
Lekker strak gevoel nu in ieder geval :P

---------- Post added do 16 jun 2011 at 09:26 ----------

lol ben helemaal van de wereld door 1 pil :D zag me oma niet eens staan die stond naast me tegen me aan te praten haha

whaha :D

Net maar m'n andere halfje ingenomen!
Nu alweer vol energie maar die kan ik ook goed gebruiken vandaag ivm de examenuitslag :D

vanmorgen om 04.45 ingenomen voordat ik naar me werk ging...GVD wat een energie,ik kan mezelf amper bijhouden man...ik merk dat ik mezelf niet eens kan bijhouden,had dan wel meteen de hele pil ingenomen,of dat nou zo handig was :D:D je moet wel veel water drinken want ik had snel een droge mond ervan... ik stuiter nog steeds hier,alhoewel het voor mijn werk wel handig is :D
vanmiddag rond 4 uur eff trainen denk en dan kijken of ik die energie nog heb..greetssss

bedankt voor de sample i.i.g..ik ga het meteen bestellen...

Heb een potje dexaprine besteld en gisteren binnen gekregen.
Moest vandaag langs het ziekenhuis en bleek dat ze mijn bloeddruk ook gingen meten.
Haha die was wel wat hoger dan ze hadden verwacht :P
Ging ze helemaal vragen of ik dit onder begeleiding gebruik e.d.
Hogere bloeddruk is toch normaal?
Had de pil (halve) net 30 minuten geleden voordat ik daar was ingenomen.
Lekker strak gevoel nu in ieder geval :P

---------- Post added do 16 jun 2011 at 09:26 ----------

whaha :D
Wel een lekkere timing ook he, om zoeits in te nemen voor een ziekenhuisbezoekje :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven