XXL Nutrition

Breaking News *Gratis Samples van IFORCE Nutrition - Dexaprine by Body En Fitshop OP=OP*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziek product, enorme energie die ik had, dikke knal training, en ik ben nu echt dood :D

Is dit aan te raden voor vrouwen? ga ik stiekem men vriendin paar geven haha dat ze beter het huis kuist :p

Waarschijnlijk draait ze daarna een wokkel van je lul.

Damn snelle levering weer B&F! :D

Edit

Laatst bewerkt:
Laatste keer dat ik kom zeuren :P hoe lang werkt t ongeveer en wanneer is t hoogtepunt. Ik heb namelijk om 12 uur een afspraak om te gaan trainen en heb in dit topic gelezen dat je t op een lege maag moet nemen. Als ik hem om 9 uur neem is het dan om 12 uur niet minder (het effect) of aan het afnemen?
En werkt t nog als je t op een vollere maag neemt?

Laatst bewerkt:
Sample vandaag binnen gekregen, thx B&F!
Binnenkort even testen :)

Godkolere zeg, ik neem tegenwoordig wel eens 3 scoops Noxipro, 4 scoops jack3d en 1,5 schep Maximize maar dit slaat echt alles! Vanochtend op nuchtere maag ingenomen, kwartier daarna ontbijten, maar wat knalt dit erin zeg! Ik ging gewoon te hard terwijl ik in de keuken stond! Gevoel nam na een half uur gelukkig af. Prima pil, maar een overweldigend effect mits je hem de eerste keer gebruikt! Pas ook op voor je bloeddruk.
Heb wat research gedaan, en dit supplement bevat synefrine (CITRUS AURANTIUM), wat een iets zwakkere variant is van ephedra. Uiteraard is het waarschijnlijk belachelijk hoog gedoseerd in dit product.

• Topic Starter Topic Starter
Laatste keer dat ik kom zeuren :P hoe lang werkt t ongeveer en wanneer is t hoogtepunt. Ik heb namelijk om 12 uur een afspraak om te gaan trainen en heb in dit topic gelezen dat je t op een lege maag moet nemen. Als ik hem om 9 uur neem is het dan om 12 uur niet minder (het effect) of aan het afnemen?

Nee, dan moet het nog max. werken. Dit kan echter wel van persoon tot persoon verschillen. Er komen denk ik nog wel wat adviezen voorbij.:cool:

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:43 ----------

Godkolere zeg, ik neem tegenwoordig wel eens 3 scoops Noxipro, 4 scoops jack3d en 1,5 schep Maximize maar dit slaat echt alles! Vanochtend op nuchtere maag ingenomen, kwartier daarna ontbijten, maar wat knalt dit erin zeg! Ik ging gewoon te hard terwijl ik in de keuken stond! Gevoel nam na een half uur gelukkig af. Prima pil, maar een overweldigend effect mits je hem de eerste keer gebruikt! Pas ook op voor je bloeddruk.
Heb wat research gedaan, en dit supplement bevat synefrine (CITRUS AURANTIUM), wat een iets zwakkere variant is van ephedra. Uiteraard is het waarschijnlijk belachelijk hoog gedoseerd in dit product.

Wij krijgen ook steeds meer reacties binnen. Eigenlijk iedereen vindt het een heftig product. Zelfs de mensen die aardig wat nemen normaliter inderdaad.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:44 ----------

Sample vandaag binnen gekregen, thx B&F!
Binnenkort even testen :)

Graag gedaan:) Ben benieuwd naar je reactie.

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:44 ----------

Damn snelle levering weer B&F! :D

Thanks!!:)

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:46 ----------

Ziek product, enorme energie die ik had, dikke knal training, en ik ben nu echt dood :D

Dit strookt toch aardig met de reacties/reviews in de US:cool: Even rustig aan:D

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:46 ----------

binnen een uur knalt ie er zeker in... zou wel ff oppassen met ene PreWO erbij te nemen, vooral als daar ook veel stimulaten in zitten... better safe than sorry kerel. (mits je een hele neemt zoals ik deed)

Heel goed advies.:cool:

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:48 ----------

not sure, ik heb hem op een rustdag genomen... ik denk het niet.
Normaal zou ik je gewoon adviseren om die PreWO ernaast te nemen.
Maar ik heb hem nu op lege maag ingenomen (hele pil) en dit merk je toch wel heel erg goed zeg.

Dus je kunt het proberen, maar sta niet raar te kijken als je helemaal leip wordt.

Als ik jou was zou ik het zonder extra PreWO doen, en dan kijken wat je er van vond, zo kun je het product ook beter beoordelen, en dan koop je daarna gewoon lekker een potje en kun je het gaan combineren als je dat graag wilt.

Zeker NIET combineren met een pre-workout. Neem Total Muscle Solution die is vrij van stimulanten. Combineren met stimulanten echt niet doen:cool:

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:49 ----------

haha dit is wat iedereen dus zegt, een ZIEK voor mij te ziek product, wat mij betreft kan het op de dopinglijst haha! Maar om een goede review te geven: Het werkt!

Dank je:)

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:50 ----------

heb em op... je merkt t wel degelijk. Godskolere zeg!

Gelukkig kan ik er wel goed tegen. dus het is zeker een product wat ik in overweging neem.

TOP! bedankt B&Fshop![/QUOTE]

Graag gedaan:)

Body&Fitshop, hoe lang is de actie nog geldig? Zit namelijk momenteel in examenperiode, en zou graag thuis zijn wanneer ze de levering brengen.

lol wat een spul t*ring, mijn training van net

front squat 8 sets, legpress 8 sets, hack squats 5 sets , machine squats 5 sets, lunges 5 sets , leg extentions 3 sets , standing leg curl 5 sets, lying leg curl 5 sets, stiff deadlifts 5 sets, seated leg curl 5 sets en nog wat schouders gepakt

toaal ongeveer 2.45 krachttraining , problem???? nu eten

over

Wow, lijkt mij wel:D

Heb ook een pm verstuurd gister/eergister,zijn er nog samples?

Body&Fitshop, hoe lang is de actie nog geldig? Zit namelijk momenteel in examenperiode, en zou graag thuis zijn wanneer ze de levering brengen.

Ik weet niet of we nog sampling hebben. Ik zit nu niet op kantoor. Je kan altijd een PM sturen. Als we nog hebben versturen we. We gaan ook meer sampling aanvragen.:)

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:52 ----------

Wow! Net een uur geleden ingenomen (gewoon de hele pil) en m'n verbranding slaat nu al op hol!
Ik voel me super energiek, zeker 200% van normaal, net een half uur geleden ontbeten en ik ga zo naar m'n werk, afdeling grof vullen (kratten bier en pakken sap etc).
Als dit effect zo blijft ga ik dit supplement zeker bestellen! Ik post hier hoe het verder loopt![/QUOTE]

Top, dank je:)

Ik weet niet of we nog sampling hebben. Ik zit nu niet op kantoor. Je kan altijd een PM sturen. Als we nog hebben versturen we. We gaan ook meer sampling aanvragen.:)

---------- Post added za 11 jun 2011 at 19:52 ----------

Wow! Net een uur geleden ingenomen (gewoon de hele pil) en m'n verbranding slaat nu al op hol!
Ik voel me super energiek, zeker 200% van normaal, net een half uur geleden ontbeten en ik ga zo naar m'n werk, afdeling grof vullen (kratten bier en pakken sap etc).
Als dit effect zo blijft ga ik dit supplement zeker bestellen! Ik post hier hoe het verder loopt![/QUOTE]

Top, dank je:)

Ik bedoel de korting op het product, niet de samples. Had ik nogal verwarrend geformuleerd ;)

Btw ik zie weekaanbieding en is ook een mooie prijs maar red ik dat nog als de sample zou bevallen? (pm verstuurd).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven