CerebralGains
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.477
Zonder gekkigheid respect voor je trainingen je bent goed sterkvoor een dame.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder gekkigheid respect voor je trainingen je bent goed sterkvoor een dame.
Idd echt heel erg netjesZonder gekkigheid respect voor je trainingen je bent goed sterk voor een dame.
Niets waard met een rolmaat, beter een meetlint. Maar voor het idee en aangezien ik het vertik om echte shape foto's hier te gaan plaatsen
Lekkere beentjes dit validatiegedrag kan ik wel waarderen.Niets waard met een rolmaat, beter een meetlint. Maar voor het idee en aangezien ik het vertik om echte shape foto's hier te gaan plaatsen
![]()

Haha! Ja goedbedoeld maar meestal niet gebaseerd op de hormonale schommelingen. Ik ontwijk de weegschaal dan ook (het doet gewoon iets met mij als ik alles netjes volgens plan doe en tóch 2 of 3 kilo zwaarder ben). Dus ik heb een weegschaal gekocht die het opslaat, eens kijken welke patronen ik kan ontdekken 😅Grinnik, heel herkenbaar. En dan komen heren met allerlei adviezen gebaseerd op hun ervaringen die voor geen meter in de buurt komen 🙄
Niets waard met een rolmaat, beter een meetlint. Maar voor het idee en aangezien ik het vertik om echte shape foto's hier te gaan plaatsen
![]()
Voel mij nu net bambi on ice
Maar dan met dikke quads en glutes![]()
Die billen van dit hertje zijn al zo groot dat ze niet meer op de (verticale?) foto passen.Niets waard met een rolmaat, beter een meetlint. Maar voor het idee en aangezien ik het vertik om echte shape foto's hier te gaan plaatsen
![]()

Ik denk dat menig man ook niet eens in de buurt van haar omtrek komt.Ik heb net ook even een meter (wel een meetlint en geen rolmeter 😂) rond mijn benen gedaan en ik kom amper aan 60cm.
De rest van deze dag ga ik gebruiken voor bezinning 🥲
Rolmaat VS lint scheelt wel behoorlijk hoor 😋Ik denk dat menig man ook niet eens in de buurt van haar omtrek komt.
Ikzelf haal het ook niet.
Thanks voor de tip! Voortaan mijn biceps met de rolmaat dus meten
Voor meer tips volg mij op instaThanks voor de tip! Voortaan mijn biceps met de rolmaat dus meten
Waarom zie ik nu Marijke Helwegen voor me al dartelend als hertje terwijl ze "borstjes vooruit, lipjes getuit" zegt 🤷♀️Die billen van dit hertje zijn al zo groot dat ze niet meer op de (verticale?) foto passen.
![]()
Ik zie nu een bak maden voor mijWaarom zie ik nu Marijke Helwegen voor me al dartelende als hertje terwijl ze "borstjes vooruit, lipjes getuigt" zegt 🤷♀️
Zeker! Met een touwtje en dat opmeten kom ik op 64cm. Maarja dat is zo lastig vastleggen op een foto

Jullie mannen hebben ook een andere vetverdeling en een lager vetpercentageIk denk dat menig man ook niet eens in de buurt van haar omtrek komt.
Ikzelf haal het ook niet.
Wtf

Je hebt niets teveel gezegd met dat de initiele onboarding kan afschrikken 😅 Ik ben nog een beetje aan het stoeien met de app... maar ik zie wel dat het leuke mogelijkheden biedt.Laat maar weten als je wat hulp nodig hebt. Als je de app een beetje fijn vind werken kan ik je schema er ook wel in "coderen" voor je.
Bij mij staat 't zo: (Dit is via testomgeving van de web-interface. In de app is het mooier natuurlijk)
![]()
Als ik dan binnen m'n range blijf (dus alles binnen de 10-12, maar niet alles 12)
dan gebeurt er niks, volgende tren opnieuw
![]()
Haal ik alles 12(+) ga ik volgende tren +1-2.5kg (afhankelijk van apparaat)
![]()
Bliijf ik onder m'n range (dus 1 of meer sets buiten de 10-12)
dan krijg ik een fail+1
![]()
Haal ik het de training daarop weer niet, deload hij een stap
![]()
(Schema dat ik volg is een aanpassing op PPL van Jeff Nippard dus daarom steeds die reference)
Maar ik snap ook heel goed dat de initiele onboarding van zo'n app behoorlijk kan afschrikken, dus zou goed snappen dat je toch naar wat anders kijkt.
Zelf heb ik praktisch alle apps getest maar loop ik bij elke app tegen de limieten aan van wat je zelf kan aanpassen of bijhouden.
Fijne hiervan vind ik dat het een keer instellen is en daarna nooit meer gedoe, en dingen aanpassen is ook altijd met een minuutje gedaan.
Zit bijv een snelle 'swap exercise' knop in de app en die past 't dan gelijk aan, etc etc..
/eindreclame
Zo meet je de lengte van je been.Niets waard met een rolmaat, beter een meetlint. Maar voor het idee en aangezien ik het vertik om echte shape foto's hier te gaan plaatsen
![]()