- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top! Ik heb upright rows (zowel met een ezbar als een touw) zo nu en dan weer in mijn schema.Geen gewichten bijgehouden. Begonnen met side raise en daarna upright rows. Voelt goed!
Wat doe jij eigenlijk voor schouders? Die van jou zijn mooi ontwikkeld 😊
geheugen?Woensdag
Benen met een maatje, niet bijgehouden
Donderdag
Rust
Vrijdag
Rug en schouders, niet bijgehouden
Zaterdag
Sumo DL
100kg | 7hh, 3 sets
Hip trust
100kg | 10hh
105kg | 7/8hh, 3 sets
Abduction, halfstaande variant
50kg | 10/12hh, 2 sets
55kg | 8hh,
Leg extention
55kg | 8hh, 3 sets
![]()
Iemand tips voor een app om de gewichten bij te houden? Ik gebruikte vroeger strong, maar volgens mij zijn er betere apps. Iets met een grafiekje zou top zijn
Toch meer dan menig dbber!Dat is @Arminius niet anders was er maar 1 bal zichtbaar😌
Aaahh bedoel je te zeggen dat je het mist dat ik het niet heb bijgehouden? Jeetje, dat is lief

Lief! Lijkt mij wel lastig in te plannen met alles wat jij doet?Hehe sweat angels ❤️
Geen idee over apps sorry, maar ik kwijl wel bij je deadlifts cijfers. Misschien toch ook weer eens programmeren.
Exact datLief! Lijkt mij wel lastig in te plannen met alles wat jij doet?
Of nou ja, ik heb een beetje een haat liefde verhouding met dl. Ik hou van de oefening, maar het is zo'n aanslag qua herstel.
Ben jij van de verkeerde keeeeent?Dat is @Arminius niet anders was er maar 1 bal zichtbaar😌
Iemand tips voor een app om de gewichten bij te houden? Ik gebruikte vroeger strong, maar volgens mij zijn er betere apps. Iets met een grafiekje zou top zijn
Oh ik geloof dat best dat het veel mogelijkheden biedt. Om een voorbeeld te geven, het zou als vrouw ideaal zijn om wat inzicht per week te hebben. Iets met hormonale balans enzo.Vriendjes worden met een spreadsheet applicatie zoals MS Excel.
Zodra je iets meer dan de basisvaardigheden hebt of ontwikkelt, kun je echt alle kanten op met data invoer, filters, draaitabellen en grafieken.

Je hoopt gewoon dat die in jouw voordeel hallucineert.Oh ik geloof dat best dat het veel mogelijkheden biedt. Om een voorbeeld te geven, het zou als vrouw ideaal zijn om wat inzicht per week te hebben. Iets met hormonale balans enzo.
Maar heel eerlijk? Het is mij teveel gedoe. Deels ook omdat ik geloof dat Ai beter is met het interpreteren van data, dan ik ben. Of dat iets over de kunsten van AI, of over mijn gebrek zegt, laat ik even in het midden![]()
Dat interpreteren is inderdaad een kunst op zichzelf, maar juist dit soort programma's geven je -los van gedoe en moeite- maximale individuele speelruimte.Oh ik geloof dat best dat het veel mogelijkheden biedt. Om een voorbeeld te geven, het zou als vrouw ideaal zijn om wat inzicht per week te hebben. Iets met hormonale balans enzo.
Maar heel eerlijk? Het is mij teveel gedoe. Deels ook omdat ik geloof dat Ai beter is met het interpreteren van data, dan ik ben. Of dat iets over de kunsten van AI, of over mijn gebrek zegt, laat ik even in het midden![]()

C3PODat interpreteren is inderdaad een kunst op zichzelf, maar juist dit soort programma's geven je -los van gedoe en moeite- maximale individuele speelruimte.
Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik kan lezen en schrijven met Excel.
Als ik weer eens in een existentiële en persoonlijke crisis zit, kijk ik in mijn sheets en weet ik onmiddellijk weer wie ik ben en waar ik sta.![]()
Ik gebruik al enige jaren https://www.jefit.com/.Iemand tips voor een app om de gewichten bij te houden? Ik gebruikte vroeger strong, maar volgens mij zijn er betere apps. Iets met een grafiekje zou top zijn
Je kan AI ook gebruiken om macro's in Excel te maken.Oh ik geloof dat best dat het veel mogelijkheden biedt. Om een voorbeeld te geven, het zou als vrouw ideaal zijn om wat inzicht per week te hebben. Iets met hormonale balans enzo.
Strong heeft ook grafieken!Woensdag
Benen met een maatje, niet bijgehouden
Donderdag
Rust
Vrijdag
Rug en schouders, niet bijgehouden
Zaterdag
Sumo DL
100kg | 7hh, 3 sets
Hip trust
100kg | 10hh
105kg | 7/8hh, 3 sets
Abduction, halfstaande variant
50kg | 10/12hh, 2 sets
55kg | 8hh,
Leg extention
55kg | 8hh, 3 sets
![]()