XXL Nutrition

Gremlin: Barbells & Bullsh*t

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geen gewichten bijgehouden. Begonnen met side raise en daarna upright rows. Voelt goed!

Wat doe jij eigenlijk voor schouders? Die van jou zijn mooi ontwikkeld 😊
Top! Ik heb upright rows (zowel met een ezbar als een touw) zo nu en dan weer in mijn schema.

Haha grappig dat je dat zegt. Ik vind ze zelf namelijk niet zo goed ontwikkeld. Er is zeker een hoop massa bijgekomen met de jaren, alleen zou ik ze een stuk voller willen hebben.

Voor mij werken de isolatie oefeningen een stuk beter dan compound oefeningen. Mijn borstspieren of traps nemen het snel over, dus ik pak daarom vrij lage gewichten en ik doe de oefeningen ook heel gecontroleerd. Ik heb in het verleden geëxperimenteerd met een shitload aan volume. Daar had ik wel succes mee, alleen is mijn schouder ook erg blessuregevoelig.

• Topic Starter Topic Starter
Woensdag
Benen met een maatje, niet bijgehouden

Donderdag
Rust

Vrijdag
Rug en schouders, niet bijgehouden

Zaterdag
Sumo DL
100kg | 7hh, 3 sets

Hip trust
100kg | 10hh
105kg | 7/8hh, 3 sets

Abduction, halfstaande variant
50kg | 10/12hh, 2 sets
55kg | 8hh,

Leg extention
55kg | 8hh, 3 sets
1000094133.jpg

Iemand tips voor een app om de gewichten bij te houden? Ik gebruikte vroeger strong, maar volgens mij zijn er betere apps. Iets met een grafiekje zou top zijn

Woensdag

Donderdag
Rust

Vrijdag

Zaterdag
Sumo DL
100kg | 7hh, 3 sets

Hip trust
100kg | 10hh
105kg | 7/8hh, 3 sets

50kg | 10/12hh, 2 sets
55kg | 8hh,

Leg extention
55kg | 8hh, 3 sets
1000094133.jpg

Iemand tips voor een app om de gewichten bij te houden? Ik gebruikte vroeger strong, maar volgens mij zijn er betere apps. Iets met een grafiekje zou top zijn
geheugen?

Hehe sweat angels ❤️

Geen idee over apps sorry, maar ik kwijl wel bij je deadlifts cijfers. Misschien toch ook weer eens programmeren.

Hehe sweat angels ❤️

Geen idee over apps sorry, maar ik kwijl wel bij je deadlifts cijfers. Misschien toch ook weer eens programmeren.
Lief! Lijkt mij wel lastig in te plannen met alles wat jij doet?

Of nou ja, ik heb een beetje een haat liefde verhouding met dl. Ik hou van de oefening, maar het is zo'n aanslag qua herstel.

Netjes hoor die sumo! 🙌😊
Tip voor een app heb ik niet, ik wist ook niet dat er apps voor waren😱
Ik doe het nu steeds in een tabel in mijn notities haha, maar ik volg voor de app-tips!

Vriendjes worden met een spreadsheet applicatie zoals MS Excel.

Zodra je iets meer dan de basisvaardigheden hebt of ontwikkelt, kun je echt alle kanten op met data invoer, filters, draaitabellen, prognoses en grafieken.

P.S. Bah? Hoezo bah?

Vriendjes worden met een spreadsheet applicatie zoals MS Excel.

Zodra je iets meer dan de basisvaardigheden hebt of ontwikkelt, kun je echt alle kanten op met data invoer, filters, draaitabellen en grafieken.
Oh ik geloof dat best dat het veel mogelijkheden biedt. Om een voorbeeld te geven, het zou als vrouw ideaal zijn om wat inzicht per week te hebben. Iets met hormonale balans enzo.

Maar heel eerlijk? Het is mij teveel gedoe. Deels ook omdat ik geloof dat Ai beter is met het interpreteren van data, dan ik ben. Of dat iets over de kunsten van AI, of over mijn gebrek zegt, laat ik even in het midden :D

Oh ik geloof dat best dat het veel mogelijkheden biedt. Om een voorbeeld te geven, het zou als vrouw ideaal zijn om wat inzicht per week te hebben. Iets met hormonale balans enzo.

Maar heel eerlijk? Het is mij teveel gedoe. Deels ook omdat ik geloof dat Ai beter is met het interpreteren van data, dan ik ben. Of dat iets over de kunsten van AI, of over mijn gebrek zegt, laat ik even in het midden :D
Je hoopt gewoon dat die in jouw voordeel hallucineert.

Dat interpreteren is inderdaad een kunst op zichzelf, maar juist dit soort programma's geven je -los van gedoe en moeite- maximale individuele speelruimte.
Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik kan lezen en schrijven met Excel.

Als ik weer eens in een existentiële en persoonlijke crisis zit, kijk ik in mijn sheets en weet ik onmiddellijk weer wie ik ben en waar ik sta. ;)

Dat interpreteren is inderdaad een kunst op zichzelf, maar juist dit soort programma's geven je -los van gedoe en moeite- maximale individuele speelruimte.
Maar goed, ik heb makkelijk praten, ik kan lezen en schrijven met Excel.

Als ik weer eens in een existentiële en persoonlijke crisis zit, kijk ik in mijn sheets en weet ik onmiddellijk weer wie ik ben en waar ik sta. ;)
C3PO

Goede deadlift dame

Je kan AI ook gebruiken om macro's in Excel te maken.

Lekker die dl!👊🤟

Ik heb ook zo'n haat-liefde verhouding met deadlifts. Ik heb ze weer uit mijn schema geflikkerd. Niet omdat ik het geen leuke oefening vind, alleen weet ik ook wat ik er aan energie en tijd in moet stoppen om weer een sterke dl te krijgen. Daar ligt mijn prioriteit nu even niet! Wie weet ooit weer.

Ik gebruik al jaren de app Strong. Ik vind het echt een mega handige app. Ik start gewoon dezelfde training opnieuw en heb dan ook alle data bij de hand. Tegenwoordig staan er bij elke set ook timers bij.

Screenshot_20250222-152412.jpg

Woensdag

Donderdag
Rust

Vrijdag

Zaterdag
Sumo DL
100kg | 7hh, 3 sets

Hip trust
100kg | 10hh
105kg | 7/8hh, 3 sets

50kg | 10/12hh, 2 sets
55kg | 8hh,

Leg extention
55kg | 8hh, 3 sets
1000094133.jpg

Strong heeft ook grafieken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven