AndroidHealthClinic

Groei in lengte tussen 18 en 21

ik heb me toevallig vandaag opgemeten en een maand geleden was ik nog 182 cm
nu ben ik een sterke 185:o

hey,

Ik ben nu 17 jaar en circa 176-177 cm lang. Ben van bijna al me vrienden en neven de jongste en de kleinste, zwaar klote!
Verder ben ik va me 13e tot me 17e maar 4 cm gegroeid. Is dit normaal?
Want ik heb die jaren 's nachts gemiddeld iets van 8 uur geslapen.

Hoe kan ik nu, naast eventuele groeispurt, nog veel in de lengte groeien?
Veel slapen?

Of veel lichaamsbeweging om meer groeihormoon door je hypofyse/hypothalamus aan te laten maken?

Of hormonen van de arts? En krijg je die wel zomaar toegediend?
Gaat je pik daar ook nog meer van groeien?

Gr.

Borat Sagdiyev :P

Hoe moeilijk het ook is probeer het te accepteren, volgens mij kun je er weinig aan doen.

Nee, niet meer gegroeid na m'n 18de.

De hoeveelheid baardgroei, zoals werd gerapt zegt niks als ik naar mezelf kijk!
Dan zou ik ook nog moeten groeien, was het maar waar, maar groei al vanaf me 17de niet meer. Tot je 23ste groeien is mogelijk, maar meestal is het op 18jarige leeftijd wel gebeurt.

Bestaan er uberhaupt hormonen die je laten groeien? (in de lengte jongens)

Tussen je 18e en 21e groei je nog wel, maar niet veel, denk aan 2cm.

train en word groot jongeman

Ik krijg altijd de opmerking , jij blijft maar groeien zeker?
ben 1m 91 ongeveer dus dat valt toch goed mee ?

licht er aan hoeveel vet ik onder me voett heb:p

Ben van mn 17de naar mn 18de nog een cm gegroeid, moest me al scheren toen ik net 15 was.

Hoop wel dat ik ong tegen de 1,80 aankom, ben nu 1,78 - 1,79.

Ik ben na men 18de nog 1 cm gegroeid. Baardgroei heb ik ook nog altijd niet :(. Alleen hier en daar wat pluisjes die ik om de week afscheer :).

Ben 174 cm, niet super groot dus, iedere cm zou welkom zijn.. Maar blijkbaar zijn er niet veel mensen op het forum hier met nog een late groeispurt.. :(

t*ring ouwe wat zit je nou zielig te doen xD
174 + nike airmax = 177 ofzo:p Ik kil die chickies van 175 op mn gemak en ben ook dezelfde lengte als jij(ondertussen misscien +- 2 cm langer) komop man

Laatst bewerkt:
Ik ken altijd nog het bizare verhaal van een vriend van mijn broer, op zijn 17e was hij de kleinste uit zijn volleybalteam (1,75cm), en nu geloof het of niet, 204cm in 2 jaar tijd. sick :P

Ik was met mijn 18e in de lengte uitgegroeid.
Is gewoon puur genetisch bepaald wat je uiteindelijke lengte word.
Mijn vader was in zijn jonge jaren 178 en mijn moeder 175, alleen mijn opa (vader van mijn moeder) was weer 190. Dat verklaart waarschijnlijk de 13 cm's verschil die ik meer heb dan mijn vader.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Ik ken altijd nog het bizare verhaal van een vriend van mijn broer, op zijn 17e was hij de kleinste uit zijn volleybalteam (1,75cm), en nu geloof het of niet, 204cm in 2 jaar tijd. sick :P

29CM in 2 jaar tijd!
Aaaaaai die zal pijn hebben gehad. :D

Mijn opa en vader zijn beide 174-175 (opa is al gekrompen naar 172 ofzo:P)
Ik ben dezelfde lengte als hun... vind het opzich wel netjes

Ik ben met mn 1.79 op 17 jaar ook wel tevreden :)
Denk dat ik nog in totaliteit 1 of 2 cm zal groeien en dan ben ik geloof ik precies gemiddeld :P

Terug
Naar boven