AndroidHealthClinic

Groei in lengte tussen 18 en 21

Na mijn 15e ben ik niet gegroeid , op me 13e al een zweetsnor en op me 16e fulltime scheren :D . Ouders van 163 en 169.
Ik ben nu 174 , harstikke tevreden ermee , alleen met langere chics is het soms lastig,maar niet belangrijk .
En ik zie mijn progressie veel beter terug bij me hele lichaam.
Ik groei liever in het breedte :lifter:

Je hebt nog gewoon kans dat je flink gaat groeien, was bij m'n vader het geval. Hij was altijd de kleinste van de klas en is nu 1.93<

Na mijn 15e ben ik niet gegroeid , op me 13e al een zweetsnor en op me 16e fulltime scheren :D . Ouders van 163 en 169.
Ik ben nu 174 , harstikke tevreden ermee , alleen met langere chics is het soms lastig,maar niet belangrijk .
En ik zie mijn progressie veel beter terug bij me hele lichaam.
Ik groei liever in het breedte :lifter:

Jij snapt m

Hopelijk groei ik niet meer, meting paar maanden geleden was 1,92m en zo fijn is het niet om groot te zijn.

Hopelijk groei ik niet meer, meting paar maanden geleden was 1,92m en zo fijn is het niet om groot te zijn.

Waarom vind je het niet fijn om groot te zijn?

Als je te weinig weegt lijk je meteen heel dun en omdat je ook groot bent moet je ook veel wegen om een beetje normaal eruit te zien.

Maar als je groot en wat breder bent is het toch best mooi?

ik ben 20 maar zie eruit als 16, niemand gelooft me help

Als je te weinig weegt lijk je meteen heel dun en omdat je ook groot bent moet je ook veel wegen om een beetje normaal eruit te zien.

ja maar wordt pas buff boven de 130kg duurt t*fus lang.

Ben sinds mijn 18e nog 2 cm gegroeid, (nu 19 dus misschien komt er nog wat meer bij)

Het is vooral dat ik erg vaak me hoofd stoot :D en je bent wat slungeliger als je me begrijpt, maar ik word wel ouder geschat door mensen. Groot en breed worden is sowieso wel bruut en daar werk ik nu ook hard voor.

Ik ben 22 en wacht nog altijd op men groeispurt.

Even tussendoor, 130 slaat nergens op hoor.. Droog gewicht is 130 echt veel voor iemand va 2 meter..

Heb het over 1.90, 1.90 en 2 meter is weer een groot verschil. Ik ken bijv wel iemand van 120kg bij 1.90 en opgevult is ie niet. Ik ben 100kg en zie eruit als iemand van 75kg van 1.80.

Ik ben tussen men 19 en 21ste 7 cm gegroeid.

op men 18de was ik 1m85 en was tevreden over men lengte. Die extra centimeters hadden er niet echt bijgemoeten.

Geen last van gehad, was toen 192 en nu nog steeds.
De breedte is gelukkig wel vooruit gegaan:D

Terug
Naar boven