AndroidHealthClinic

Groei in lengte tussen 18 en 21

Wordt over een half jaar 18, ben na mijn 15e volgens mij echt niet gegroeid, ben rond de 172 cm. maar heb wel baardgroei, volle beengroei enzo, alleen nog geen borsthaar. En fok de ggd, 'je zult rond de 180 cm worden', hoe ernstig kun je de plank misslaan?

Voor de mensen hier die lang zijn, dus 1.90 en langer zijn ofzo. Zijn jullie ouders ook langer, dus genetisch? Of in de pubertijd veel vlees gegeten ofzo? Of juist heel slecht?

Want ik zie wel eens mensen die vrij lang zijn maar super slecht eten en weinig, en dan denk ik van ???

Voor de mensen hier die lang zijn, dus 1.90 en langer zijn ofzo. Zijn jullie ouders ook langer, dus genetisch? Of in de pubertijd veel vlees gegeten ofzo? Of juist heel slecht?

Want ik zie wel eens mensen die vrij lang zijn maar super slecht eten en weinig, en dan denk ik van ???

Mijn ouders zijn 1.84 en 1.70, dus wel langer als gemiddeld.

1,70 en 1,83 ongeveer.
Ik ben 1,92

Appelmoes was bij mij zeker de key! :D

Zijn er mannen hier gegroeid in lengte tussen 18 jaar en 21, en zo ja, hoeveel cm? Ben er benieuwd naar, sinds ik volgens mij nog steeds een beetje aan het groeien ben en ik wel enkele cm's extra zou kunnen gebruiken..
Ik was vrij laat in puberteit (groeispurt op 15 jaar), maar na mijn 17de ben ik denk ik niet meer merkbaar gegroeid. Ik ben nu 19 maar zie er wel nog altijd heel jong uit, nog niks baardgroei, zelfs nog geen haar rond navel, vrij weinig haar op armen & benen (maar wel de rest..) , iemand met gelijkaardige geschiedenis die toch nog gegroeid is? Zou het graag willen horen..

Ja, ik ben nog 3 cm gegroeid in lengte van mijn 20ste t/m 25ste.

zou leuk zijn, dan wordt ik mss nog wel 1m 90 :o

ik ben net 15 en 183, ik vind het eigengelijk wel een mooie lengte, opzich een paar centimeters erbij is niet erg, maar boven de 190 hoeft vanmij niet...

dus nu toch maar anorexia doen tegen de groei?
of dik bulken? :D

sinds mijn 17 1m93, de dokter zei 2m, klote :(

Moeder = 1,75m
Vader = 1,85m
Ik = 2,04m

Misschien ben ik wel van de melkboer?

Heb mijn hele leven ontbeten, op soep/nasi groenten na helemaal geen groenten en vlees lust ik wel graag. Pindakaas smeer ik pas een jaar op de boterham en melk dronk ik ook nooit. Heb ook niet veel trappen onder de kont gehad.

Je uiteindelijke lichaamslengte ligt gewoon vanaf dag 1 vast in je DNA. Zolang je geen voedingsgebrek (ondervoeding) hebt zul je die lengte bereiken.

Mijn vader was in zijn jonge jaren 178 en mijn moeder 175, alleen mijn opa (vader van mijn moeder) was weer 190. Dat verklaart misschien de 13 cm's verschil die ik meer heb dan mijn vader. ???

Ouders zijn 1.85 en 1.65

Zelf ben ik 1.95

Ik ontbeet nooit en at geen fruit. Ik at vrij weinig.
Bij mij in de familie is er ook niemand zo groot.

Heb het over 1.90, 1.90 en 2 meter is weer een groot verschil. Ik ken bijv wel iemand van 120kg bij 1.90 en opgevult is ie niet. Ik ben 100kg en zie eruit als iemand van 75kg van 1.80.

Ben ook 1.90 lang en heb heel even op 120 kilo bij 10 % BF gestaan, zag er toch heel aardig opgevuld uit als ik de reacties uit m'n omgeving mag geloven. Helaas daarna ziek geworden en teruggevallen naar 110 bij 12 % ongeveer.

Ben ook 1.90 lang en heb heel even op 120 kilo bij 10 % BF gestaan, zag er toch heel aardig opgevuld uit als ik de reacties uit m'n omgeving mag geloven. Helaas daarna ziek geworden en teruggevallen naar 110 bij 12 % ongeveer.

Ja 120 kg 10% is natuurlijk niet niks, maar onder gevult versta ik wel wat anders, als je op het podium zou gaan staan zou je er niet gevult uitzien. Maar mensen uit je omgeving kijken of iemand 'breed' is tenzij iedereen die je kent bodybuilder is :D

Ja 120 kg 10% is natuurlijk niet niks, maar onder gevult versta ik wel wat anders, als je op het podium zou gaan staan zou je er niet gevult uitzien. Maar mensen uit je omgeving kijken of iemand 'breed' is tenzij iedereen die je kent bodybuilder is :D

Haha heb je een punt. Nu heb ik geen podiumambities, maar ik snap inderdaad wat je bedoelt. Op m'n 18e liep ik met m'n 1.90 en ongeveer 85 kilo rond en zei ook 3/4 van de vriendengroep al : oh breed dit dat blabla. Moet je ze nu eens zien kijken als 't shirt uitgaat, heel leuk :P

Haha heb je een punt. Nu heb ik geen podiumambities, maar ik snap inderdaad wat je bedoelt. Op m'n 18e liep ik met m'n 1.90 en ongeveer 85 kilo rond en zei ook 3/4 van de vriendengroep al : oh breed dit dat blabla. Moet je ze nu eens zien kijken als 't shirt uitgaat, heel leuk :P

Haha ja, iemand heeft mij al eens 'beest' genoemd toen ik 65kg woog :D (hij meende het ook nog) kreeg wel vaker van die complimenten toen.
Mja als je lang bent zie je er als bodybuilder in het dagelijks leven juist indrukwekkender uit maar op het podium minder.

Terug
Naar boven