grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Mijn naam is Grosje
Leeftijd 47 jaar en nog steeds aan het trainen
Heb pas nog mee gedaan met de contest 2009 en daar 11e geworden.
Mijn doel was toen om droger te worden en dat is mij wel gelukt. zie foto van een maand geleden.
Inmiddels heb ik een ander doel, ik wil wat extra droge massa opbouwen.
De vraag is kan dat nog met mijn leeftijd? Immers verbrand je minder calorien als je ouder bent en daarom heeft menig man/vrouw van 30+ al een buikje.
Mijn uitdaging is dus proberen massa te winnen maar niet moddervet te worden.
Wat is mijn plan? (voorlopig)
Ik wil 3x per week krachttraining doen
1) Rug/Biceps/Buik - Maandag
2) Borst/Triceps/Buik - Donderdag
3) Benen/Schouders - Zaterdag
3 a 4 oefeningen per spiergroep 4 sets p/oefening en 8 reps per set
Alle oefeningen liefst met losse gewichten en natuurlijk met de basis massabouwers zoals Chinnen/BOR/Squaten/Lunges/Benchpress/ Flyes/Barbell schoulderpress/Dippen en Biceps curl (ja ja en natuurlijk de deadlift al ben ik daar geen fan van)
Voeding:
Ik heb niet uitgerekend wat ik nodig heb.
Ik eet al jaren ongeveer het zelfde en schommel niet zo in gewicht dus ga er van uit dat die basis goed is.
Mijn huidige voeding is ongeveer als volgt
Havermouthpap/ 4 bruine boterhammen (zonder boter) met kip/ 1 banaan/ 1/2 L kwark/Avondeten/ kwark+yogurt (ik weet het, niet veel dus ik zal moeite hebben om meer te eten)
Ik ga daar meer koolhydraad aan toevoegen
In de ochtend een extra Wheyshake+baby opvolgmelkpoeder (dat zijn extra eiwitten+koolhydraden) meer brood (2 a 4 extra) met pindakaas of kip
voor de training nog een Wheyshake + babypoeder en na de training een post workout shake http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/body-fit-sportsnutrition/anabolic-wms.
Dit heb ik voorlopig voor 1 maand bestelt omdat ik eerst wil kijken of het wat is en of het werkt.
De bedoeling is om dit 4 maanden (tot Januari 2010) vol te houden en dan te kijken wat ik bereikt hebt (misschien wel niets-wie weet)
Hiemee hoop ik droge massa te winnen (vandaar geen weigtgainer want dat is puur suiker en vet)
Om te kunnen kijken of dit werkt heb ik vandaag mijn maten met een lint opgemeten.
Lengte 170 cm
Gewicht 70 kg
Vet% - ?
Omvang
op schouderhoogte - 120 cm
op borsthoogte - 102 cm rust / aangespannen 105 cm
op buik/navelhoogte - 85 cm / aangespannen 82 cm
biceps aangespannen - Links 33.5 cm / Rechts 35 cm
bovenbeen aangesp - Links 55 cm / Rechts 54 cm
Kuiten - beiden 37 cm
Ik zal proberen mijn log regelmatig bij te houden en eventuele vorderingen te laten zien.
Jullie zijn van harte welkom om mij tips te geven en te steunen als het minder gaat
Het is een lang verhaal maar het begin is gemaakt.
Leeftijd 47 jaar en nog steeds aan het trainen
Heb pas nog mee gedaan met de contest 2009 en daar 11e geworden.
Mijn doel was toen om droger te worden en dat is mij wel gelukt. zie foto van een maand geleden.
Inmiddels heb ik een ander doel, ik wil wat extra droge massa opbouwen.
De vraag is kan dat nog met mijn leeftijd? Immers verbrand je minder calorien als je ouder bent en daarom heeft menig man/vrouw van 30+ al een buikje.
Mijn uitdaging is dus proberen massa te winnen maar niet moddervet te worden.
Wat is mijn plan? (voorlopig)
Ik wil 3x per week krachttraining doen
1) Rug/Biceps/Buik - Maandag
2) Borst/Triceps/Buik - Donderdag
3) Benen/Schouders - Zaterdag
3 a 4 oefeningen per spiergroep 4 sets p/oefening en 8 reps per set
Alle oefeningen liefst met losse gewichten en natuurlijk met de basis massabouwers zoals Chinnen/BOR/Squaten/Lunges/Benchpress/ Flyes/Barbell schoulderpress/Dippen en Biceps curl (ja ja en natuurlijk de deadlift al ben ik daar geen fan van)
Voeding:
Ik heb niet uitgerekend wat ik nodig heb.
Ik eet al jaren ongeveer het zelfde en schommel niet zo in gewicht dus ga er van uit dat die basis goed is.
Mijn huidige voeding is ongeveer als volgt
Havermouthpap/ 4 bruine boterhammen (zonder boter) met kip/ 1 banaan/ 1/2 L kwark/Avondeten/ kwark+yogurt (ik weet het, niet veel dus ik zal moeite hebben om meer te eten)
Ik ga daar meer koolhydraad aan toevoegen
In de ochtend een extra Wheyshake+baby opvolgmelkpoeder (dat zijn extra eiwitten+koolhydraden) meer brood (2 a 4 extra) met pindakaas of kip
voor de training nog een Wheyshake + babypoeder en na de training een post workout shake http://www.bodyenfitshop.nl/koolhydraten/body-fit-sportsnutrition/anabolic-wms.
Dit heb ik voorlopig voor 1 maand bestelt omdat ik eerst wil kijken of het wat is en of het werkt.
De bedoeling is om dit 4 maanden (tot Januari 2010) vol te houden en dan te kijken wat ik bereikt hebt (misschien wel niets-wie weet)
Hiemee hoop ik droge massa te winnen (vandaar geen weigtgainer want dat is puur suiker en vet)
Om te kunnen kijken of dit werkt heb ik vandaag mijn maten met een lint opgemeten.
Lengte 170 cm
Gewicht 70 kg
Vet% - ?
Omvang
op schouderhoogte - 120 cm
op borsthoogte - 102 cm rust / aangespannen 105 cm
op buik/navelhoogte - 85 cm / aangespannen 82 cm
biceps aangespannen - Links 33.5 cm / Rechts 35 cm
bovenbeen aangesp - Links 55 cm / Rechts 54 cm
Kuiten - beiden 37 cm
Ik zal proberen mijn log regelmatig bij te houden en eventuele vorderingen te laten zien.
Jullie zijn van harte welkom om mij tips te geven en te steunen als het minder gaat

Het is een lang verhaal maar het begin is gemaakt.
Laatst bewerkt:

! Succes met je doelen.