MuscleMeat

grosje gaat massa bouwen

• Topic Starter Topic Starter
Niet verkeerd grosje, al had ik de laatste biceps oef niet meer gedaan maar toch super. Door de rug zitten je biceps al behoorlijk vol en die relatief kleine spiergroep heeft dan niet veel meer nodig. Dit gaat je wel wat pijn opleveren! 10x chinnen met eigen gewicht had ik niet verwacht;)
Ik hoop voor je dat je je voeding kunt opkrikken dat is een beetje het probleem voor je, maar je moet langzaam wennen aan meer dus zodra het kan die extra bammies erbij doen. Die gewichten maken geen drol uit, voor jou lijf is het zwaar en daar gaat het om, ik wou dat ik met die gewichten nog resultaat boekte dan had ik minder blessures.
Goed gedaan maat!

Edit: je mag geen honger gevoel krijgen he overdag, al eet je maar een banaan tussendoor geen honger!

Heb die laatste biceps toch maar gedaan had nog geen goede pomp voor mij gevoel. Het is mijn doel om wel spierpijn te krijgen zodat ik weet dat ik de spiergroepen echt goed heb aangepakt.
Dat chinnen dat gaat altijd wel (scheelt natuurlijk wel of je 70 kg omhoog trekt of 115 kg) lekker. het is een goede oefening om gelijk je spieren mee uit te putten. De BOR en de Deadlift kan ik momenteel gewoon niet veel zwaarder. Ik weeg zelf 70 kg en om dan gebogen te staan met 60kg aan je armen dat is voor mij best zwaar (ook voor mijn onderrug).
De deadlift zou wel zwaarder kunnen maar mijn hams werken nog niet goed mee.
Heb nu al spierpijn in mijn onderrug dus die zone heb ik goed aangepakt :)

Heb vandaag 8 boterhamen mee (weet niet of ik ze op krijg) en ga maar eens proberen om daar maar zo veel als mogelijk van te eten.
Supps krijg ik ook vandaag - ben nieuwsgierig wat dat Anabolic WMS gaat doen. Iemand daar ervaring mee?

Laatst bewerkt:
Nette training hoor!
Doelstelling voor mij is toch wel om alles met eigen gewicht te kunnen (chinnen, dippen, DL, Benchpress, Squat) - liefst eind van dit jaar ;)
En zo lang je spieren groeien maakt het gewicht toch niet uit?

Succes ermee maar weer ;)

Leuk om te zien dat nog zo actief bezig bent, en dat zie je ook terug!

Succes met je log!!

Tof hoor dat je gaat loggen!

Succes ook Grosje, zal mooi worden dat extra meer massa!

Vanavond geen training, maar rust.
Heb vandaag 8 boterhammen gegeten, maar geen kwark in de middag.
Vandaag de Whey en WMS ontvangen, dus net mijn eerste shake met babyvoeding erbij gedronken (best lekker) WMS moet ik alleen na de training nemen een half uur voor mijn Wheyshake. Heb ff mijn vinger in de poeder gestoken en geproeft (lekker) dat zal dus geen probleem worden om in te nemen.
Tja spierpijn van gisteren is er, vanochtend in mijn onderrug maar nu eigenlijk mijn bovenrug.
Biceps valt mee, voel maar een beetje maar morgen is het pas de 2e dag en dan is het meestal erger.
Morgenavond train ik Borst/Triceps/Buik
tot morgen :)

Dan wordt het idd altijd erger ;)
Succes morgen

En op een schaal van 1 tot 10 ;) wat geef je nu aan je spierpijn?
Goed bezig meneer! Ben echt heel benieuwd hoe het je afgaat en wat je resultaat gaat zijn!

op een schaal van 1 tot 10? jeetje dat is moeilijk
Nou laten we zeggen dat het iets heftiger is dan normaal
Ik verwacht ook niet dat ik ineens krom ga lopen van de spierpijn.
Mijn bovenlichaam trainde ik toch wel regelmatig en zwaar genoeg (8 tot 12 reps)
Nu ga iets zwaarder en dan 6 tot 8 reps.
Alleen beentraining Zaterdagochtend zal heftigere reactie geven want dat heb ik de afgelopen tijd ernstig laten verslappen.
Oooooo ik ben nu al bang voor pijn in mijn :booty: :)

Net ff snel getraind
Eigenlijk zou ik morgenavond gaan maar ik moet dan naar school (met mijn zoon mee, ik krijg huiswerk les)
vandaag weer de normale voeding aangehouden Havermouth, wheyshake 6 boterhammen en dan een 500 gr. vruchtenkwark. en een appel en gewoon avondeten.
Net de eerste WMS shake gedronken en de Wheyshake die ik een kwartier later moet nemen staat nu voor mijn neus.

Wat heb ik gedaan
Borst
Ik moest iets afwijken van mijn plan om te beginnen met bankdrukken (was bezet) dus ben ik maar schuin gaan drukken
Schuin bankdrukken 2x 8 reps 60kg/60kg - 2x6 reps 70kg/70kg
flyes schuin bankje 4x 8 reps (2x20kg)
flyes plat bankje 4x 8 reps (2x24kg)
bankdrukken 2x 8 reps 60 kg + 2x 6 reps 70 kg
+
2x 4 set a 8 reps voor de Triceps
Dat heb ik gewoon zo zwaar mogelijk met een kabelmachine gedaan

Binnen een uur de training voor elkaar gekregen (dat is voor mijn doen snel)

Ok dat was het weer voor vanavond :)

Laatst bewerkt:
Net ff snel getraind
Eigenlijk zou ik morgenavond gaan maar ik moet dan naar school (met mijn zoon mee, ik krijg huiswerk les)
vandaag weer de normale voeding aangehouden Havermouth, wheyshake 6 boterhammen en dan een 500 gr. vruchtenkwark. en een appel en gewoon avondeten.
Net de eerste WMS shake gedronken en de Wheyshake die ik een kwartier later moet nemen staat nu voor mijn neus.

Wat heb ik gedaan
Borst
Schuin bankdrukken 2x 8 reps 60kg/60kg - 2x6 reps 70kg/70kg
flyes schuin bankje 4x 8 reps (2x20kg)
flyes plat bankje 4x 8 reps (2x24kg)
bankdrukken 2x 8 reps 60 kg + 2x 6 reps 70 kg
+
2x 4 set a 8 reps voor de Triceps
Dat heb ik gewoon zo zwaar mogelijk met een kabelmachine gedaan

Binnen een uur de training voor elkaar gekregen (dat is voor mijn doen snel)

Ok dat was het weer voor vanavond :)
Goed zo grosje, binnen een uur weg is lekker. Als je zwaarder word willen wij dat ook graag weten he!:)
Nog goed je rug biceps gevoeld vandaag?

Goed zo grosje, binnen een uur weg is lekker. Als je zwaarder word willen wij dat ook graag weten he!:)
Nog goed je rug biceps gevoeld vandaag?

Nou het kan misschien door de voeding komen maar ik heb het idee dat de spierpijn eerder weg is. Het viel wel mee dus. Onderrug voel ik nog wel een beetje. Ben 's-avonds wel eerder aan mijn bedje toe.
Ik zal dit weekend weer gaan wegen om te kijken of ik iets zwaarder geworden ben.
Zaterdagochtend 9 uur staat de volgende training Benen/Schouders pas weer op het programma. Misschien dat ik vrijdag nog iets probeer te doen. Vind het anders zo lang wachten voordat ik weer iets kan doen.

Moeheid doordat je zwaarder traint? (of een psychische reactie op de baby-voeding :p? (sorry, het is zo makkelijk om daar grapie over te maken :D))

Hou je wel foto's bij?
Is het makkelijkst te vergelijken om te zien of je BF% verandert (naast huidplooimetingen).

Ja baas :), ik zal trouw elk weekend een foto maken
Mijn abs zijn al een stuk minder (was in de vakantie al 2kg aangekomen) dus ik ben al dikker. bleeeeeeh (ik wil mijn abs houden) zie je begin al te janken als een baby
Komt toch door die voeding

moeheid - ik hoop van het zwaarder trainen - anders is het van ouderdom en helpt die babyvoeding toch niet

Nou het kan misschien door de voeding komen maar ik heb het idee dat de spierpijn eerder weg is. Het viel wel mee dus. Onderrug voel ik nog wel een beetje. Ben 's-avonds wel eerder aan mijn bedje toe.
Ik zal dit weekend weer gaan wegen om te kijken of ik iets zwaarder geworden ben.
Zaterdagochtend 9 uur staat de volgende training Benen/Schouders pas weer op het programma. Misschien dat ik vrijdag nog iets probeer te doen. Vind het anders zo lang wachten voordat ik weer iets kan doen.
Neee dat moet je juist niet doen die rust moet je pakken hoe vervelend ook, ik weet dat je ff wil gaan cardioen of tjaptjoei training doen maar je moet sterk zijn en gewoon rusten. En vooral doorgaan met eten. Je denkt dat je al hersteld bent maar dat is niet zo, waarom denk je dat je anders zo veel spierpijn hebt als je een paar weken niks gedaan hebt. Dan ben je optimaal hersteld en geef je die spieren flink op ze lazer. Je zegt zelf dat je moe bent dus dat zegt genoeg. Zaterdag heb je weer vollop power en kan je lekker zwaar gaan dat is nou juist het mooie.
Welkom in de wereld van bulkie.:D

Neee dat moet je juist niet doen die rust moet je pakken hoe vervelend ook, ik weet dat je ff wil gaan cardioen of tjaptjoei training doen maar je moet sterk zijn en gewoon rusten. En vooral doorgaan met eten. Je denkt dat je al hersteld bent maar dat is niet zo, waarom denk je dat je anders zo veel spierpijn hebt als je een paar weken niks gedaan hebt. Dan ben je optimaal hersteld en geef je die spieren flink op ze lazer. Je zegt zelf dat je moe bent dus dat zegt genoeg. Zaterdag heb je weer vollop power en kan je lekker zwaar gaan dat is nou juist het mooie.
Welkom in de wereld van bulkie.:D

:exactly:

Tuurlijk kan je nog massa winnen winnen als je in de veertig bent, en ook in de vijftig kan het nog. Maar...je voeding moet opgekrikt worden of je kan trainen tot je een ons weegt. Denk er aan, het belangrijkste in de krachtsport is voeding!

Tuurlijk kan je nog massa winnen winnen als je in de veertig bent, en ook in de vijftig kan het nog. Maar...je voeding moet opgekrikt worden of je kan trainen tot je een ons weegt. Denk er aan, het belangrijkste in de krachtsport is voeding!

^ Deze man is zelf het voorbeeld!
¦

Toch zweer ik bij training, rust EN voeding...

Succes: pak je rust morgen!

Terug
Naar boven