grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Niet verkeerd grosje, al had ik de laatste biceps oef niet meer gedaan maar toch super. Door de rug zitten je biceps al behoorlijk vol en die relatief kleine spiergroep heeft dan niet veel meer nodig. Dit gaat je wel wat pijn opleveren! 10x chinnen met eigen gewicht had ik niet verwacht
Ik hoop voor je dat je je voeding kunt opkrikken dat is een beetje het probleem voor je, maar je moet langzaam wennen aan meer dus zodra het kan die extra bammies erbij doen. Die gewichten maken geen drol uit, voor jou lijf is het zwaar en daar gaat het om, ik wou dat ik met die gewichten nog resultaat boekte dan had ik minder blessures.
Goed gedaan maat!
Edit: je mag geen honger gevoel krijgen he overdag, al eet je maar een banaan tussendoor geen honger!
Heb die laatste biceps toch maar gedaan had nog geen goede pomp voor mij gevoel. Het is mijn doel om wel spierpijn te krijgen zodat ik weet dat ik de spiergroepen echt goed heb aangepakt.
Dat chinnen dat gaat altijd wel (scheelt natuurlijk wel of je 70 kg omhoog trekt of 115 kg) lekker. het is een goede oefening om gelijk je spieren mee uit te putten. De BOR en de Deadlift kan ik momenteel gewoon niet veel zwaarder. Ik weeg zelf 70 kg en om dan gebogen te staan met 60kg aan je armen dat is voor mij best zwaar (ook voor mijn onderrug).
De deadlift zou wel zwaarder kunnen maar mijn hams werken nog niet goed mee.
Heb nu al spierpijn in mijn onderrug dus die zone heb ik goed aangepakt
Heb vandaag 8 boterhamen mee (weet niet of ik ze op krijg) en ga maar eens proberen om daar maar zo veel als mogelijk van te eten.
Supps krijg ik ook vandaag - ben nieuwsgierig wat dat Anabolic WMS gaat doen. Iemand daar ervaring mee?
Laatst bewerkt:

? (sorry, het is zo makkelijk om daar grapie over te maken
))